Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Εγώ μιλώ πάντως αποκλειστικά για τις τιμές του τηλεοπτικού πακέτου της εταιρίας και όχι για συνδυαστικό, άλλωστε όλες οι μειώσεις κόστους που πέτυχε η NOVA και ανέφερα πιο πάνω τις έχει κερδίσει από το τηλεοπτικό προϊόν και μόνο.
Άλλωστε και ο ΟΤΕ έχει άλλες τιμές στο τηλεοπτικό του πακέτο σχετικά με το αν είναι κάποιος πελάτης του ή όχι και στη τηλεφωνία, αλλά οι διαφορές είναι μικρές, αν λοιπόν κάποιος συγκρίνει τις τιμές των δύο εταιριών στο τηλεοπτικό πακέτο τους θα διαπιστώσει πως η NOVA έχει σχεδόν τριπλάσια τιμή από του ΟΤΕ.
Στη τελική υπάρχουν αρκετοί που έχουν μόνο NOVA και όχι συνδυαστικό πακέτο, αυτοί στο πηγάδι κατούρησαν, ή μήπως θεωρούνται πελάτες Β’ κατηγορίας για την εταιρία;
 
Last edited by a moderator:

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
οχι απλα λειτουργει σα μοχλος για να πας σε συνδιαστικο πακετο.
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Εγώ μιλώ πάντως αποκλειστικά για τις τιμές του τηλεοπτικού πακέτου της εταιρίας και όχι για συνδυαστικό, άλλωστε όλες οι μειώσεις κόστους που πέτυχε η NOVA και ανέφερα πιο πάνω τις έχει κερδίσει από το τηλεοπτικό προϊόν και μόνο.
Άλλωστε και ο ΟΤΕ έχει άλλες τιμές στο τηλεοπτικό του πακέτο σχετικά με το αν είναι κάποιος πελάτης του ή όχι και στη τηλεφωνία, αλλά οι διαφορές είναι μικρές, αν λοιπόν κάποιος συγκρίνει τις τιμές των δύο εταιριών στο τηλεοπτικό πακέτο τους θα διαπιστώσει πως η NOVA έχει σχεδόν τριπλάσια τιμή από του ΟΤΕ.
Στη τελική υπάρχουν αρκετοί που έχουν μόνο NOVA και όχι συνδυαστικό πακέτο, αυτοί στο πηγάδι κατούρησαν, ή μήπως θεωρούνται πελάτες Β’ κατηγορίας για την εταιρία;
Έχεις απόλυτο δίκιο. Στις τιμές των δορυφορικών πακέτων θα έβαζα δίπλα τη λέξη "ντροπή". Σου λένε, ή βάζεις συνδυαστικό ή πηγαίνεις ΟΤΕ. Ε, πολλοί κάνουν το δεύτερο...
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
απο τη στιγμη που δεν τα πληρωνεις και η ποιοτητα εικονασ παρολο που ειναι διπλα ειναι πολυ καλη τι σε πειραζει και θεσ να φυγεις??? δεν το καταλαβαινω

το θεμα ειναι να καταρηθουν και να μπουν στη θεση τους εστω και sd νεα καναλια


Είναι λίγα τα κανάλια εξαιτίας της τακτικής αυτής και πολλές φορές αισθάνομαι πως δεν αξίζει την τιμή που πληρώνω.
Γενικά πιστεύω πως είναι απαραίτητες προσθήκες, κυρίως HD.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εγώ μιλώ πάντως αποκλειστικά για τις τιμές του τηλεοπτικού πακέτου της εταιρίας και όχι για συνδυαστικό, άλλωστε όλες οι μειώσεις κόστους που πέτυχε η NOVA και ανέφερα πιο πάνω τις έχει κερδίσει από το τηλεοπτικό προϊόν και μόνο.
Άλλωστε και ο ΟΤΕ έχει άλλες τιμές στο τηλεοπτικό του πακέτο σχετικά με το αν είναι κάποιος πελάτης του ή όχι και στη τηλεφωνία, αλλά οι διαφορές είναι μικρές, αν λοιπόν κάποιος συγκρίνει τις τιμές των δύο εταιριών στο τηλεοπτικό πακέτο τους θα διαπιστώσει πως η NOVA έχει σχεδόν τριπλάσια τιμή από του ΟΤΕ.
Στη τελική υπάρχουν αρκετοί που έχουν μόνο NOVA και όχι συνδυαστικό πακέτο, αυτοί στο πηγάδι κατούρησαν, ή μήπως θεωρούνται πελάτες Β’ κατηγορίας για την εταιρία;

30 δεν είναι ο ΟΤΕ, και κάπου 67 η νόβα; Δεν είναι ακριβώς τριπλάσια η διαφορά. Είναι διπλάσια όμως. Και νομίζω ότι ναι, όσοι δεν έχουν και τηλεφωνία είναι πελάτες Β κατηγορίας.
 

dinosgr

Established Member
5 April 2011
211
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να εκφράσω τη μέγιστη δυσαρέσκειά μου για τις υπηρεσίες της forthnet/nova. Θα επανέλθω με αναλυτικό review για να σας αποδείξω ακριβώς τις δόλιες μεθοδεύσεις που υιοθετεί η εταιρία έναντι των πελατών της, αναφορικά με τις χρεώσεις. Προς το παρόν θεωρώ χρέος μου να αποτρέψω (/σώσω) οποιονδήποτε πελάτη από το να συνδιαλλαγεί με την εν λόγω εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί πρακτικές οι οποίες είναι και απαράδεκτες και πλήττουν την καλοπιστία που οφείλει να διέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών μεταξύ πελάτου και εμπόρου.
Με εκτίμηση
 
Last edited by a moderator:

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
16,165
Τήνος / Ελλάς
Καλύτερα να γίνεις πιο σαφής άμεσα γιατί με γενικολογίες δε γίνεσαι εύκολα πειστικός.
Φιλικά στα γράφω.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση:

Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να εκφράσω τη μέγιστη δυσαρέσκειά μου για τις υπηρεσίες της forthnet/nova. Θα επανέλθω με αναλυτικό review για να σας αποδείξω ακριβώς τις δόλιες μεθοδεύσεις που υιοθετεί η εταιρία έναντι των πελατών της, αναφορικά με τις χρεώσεις. Προς το παρόν θεωρώ χρέος μου να αποτρέψω (/σώσω) οποιονδήποτε πελάτη από το να συνδιαλλαγεί με την εν λόγω εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί πρακτικές οι οποίες είναι και απαράδεκτες και πλήττουν την καλοπιστία που οφείλει να διέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών μεταξύ πελάτου και εμπόρου.
Με εκτίμηση


Kαλημέρα dinosgr

Λυπούμαστε για την εικόνα που έχεις αποκομίσει για την εταιρία μας από τη μέχρι στιγμής εμπειρία σου.
Αν θέλεις στείλε μας τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας να δούμε και εμείς τι ακριβώς έχει συμβεί και να προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε σε ότι ζήτημα αντιμετωπίζεις.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Απάντηση:

να του δωσουμε και ενα φωτοσπαθο
 
Last edited by a moderator:

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση:

Μπορεί να κατεβαίνει για δημοτικός σύμβουλος και να μαζεύει ψήφους..
 
Last edited by a moderator:

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση:

Με όλο το σεβασμό, το εν λόγο μήνυμα και ιδιαίτερα το ".... Θα επιστρέψω με review για να σας αποδείξω τις δόλιες μεθοδεύσεις...." καθώς και το "... Προς το παρόν θα αποτρέψω με κάθε τρόπο κλπ κλπ..." είναι μήνυμα αναφερόμενο σε τεχνικές απορίες και όχι αφορμή χλευμασμού.
 
Last edited by a moderator:

pelopis85

AVClub Enthusiast
19 December 2007
716
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να εκφράσω τη μέγιστη δυσαρέσκειά μου για τις υπηρεσίες της forthnet/nova. Θα επανέλθω με αναλυτικό review για να σας αποδείξω ακριβώς τις δόλιες μεθοδεύσεις που υιοθετεί η εταιρία έναντι των πελατών της, αναφορικά με τις χρεώσεις. Προς το παρόν θεωρώ χρέος μου να αποτρέψω (/σώσω) οποιονδήποτε πελάτη από το να συνδιαλλαγεί με την εν λόγω εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί πρακτικές οι οποίες είναι και απαράδεκτες και πλήττουν την καλοπιστία που οφείλει να διέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών μεταξύ πελάτου και εμπόρου.
Με εκτίμηση

Και δικιο να έχεις, σε τέτοια μηνύματα ελαχιστοι δινουν σημασία.

Αν εχεις να αναφέρεις κατι συγκεκριμενο και τεκμηριωμένο, καλο θα ήταν να μας το πεις.

Οι γενικότητες δε βοηθούν
 

dinosgr

Established Member
5 April 2011
211
Καλημέρα σας,
Θα παραθέσω κάποια στοιχεία εν συντομία διότι η έλλειψη χρόνου είναι μεγάλη και το όλο θέμα θεωρώ ότι αξίζει μια αναλυτική περιγραφή των ιστορικών γεγονότων που έλαβαν χώρα (και την οποία επιφυλάσσομαι να κάνω σε δεύτερο χρόνο). Αν και η σύντομη περιγραφή αδικεί την ισχύ των αιτιάσεών μου, παρολ' αυτά θα προχωρήσω σε μια πολύ συνοπτική περιγραφή κάποιων εμπειριών του παρελθόντος:

1. Προκύπτει ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ υπόλοιπο στο λογαριασμό μου και ΔΕΝ με ενημερώνει κανένας από τη nova για την είσπραξή του. Το συνειδητοποιώ 4-5 μήνες μετά τη διακοπή και αναγκάζομαι να στείλω επιστολή, χάρη στην οποία τελικά παρέλαβα τα χρήματά μου (αλλιώς θα πήγαιναν στην τσέπη της forthnet/nova).

2. Σε τηλεφωνική συνομιλία μου με την εταιρία τους αναφέρω την πρόθεσή μου να διακόψω το προπληρωμένο πακέτο sports pack που είχα μετά την παρέλευση του 12μήνου, αλλά αυτοί ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ κανονικά το πακέτο, παρά την οδηγία μου και χρεώνουν προκαταβολικώς 3 μήνες (όχι 2, αλλά 3 μήνες ναι!) σε αυξημένη τιμή.

3. Διπλασιάζουν την τιμή του πακέτου τηλεφωνίας / internet που είχα μετά την παρέλευση της προσφορά του 12μήνου που το είχα, κι ενώ στην αγορά έχουν πλέον υπάρξει πακέτα που δίνουν περισσότερες υπηρεσίες / παροχές σε χαμηλότερη τιμή. Τους εξηγώ ότι αυτό είναι παράλογο και ότι θα πρέπει η υπάρχουσα συνδρομή να συνεχιστεί τουλάχιστον ως αορίστου χρόνου στην ίδια τιμή Ή (το λογικό) να μεταβώ σε κάποιο από τα νέα προγράμματα τα οποία προσφέρουν πολύ περισσότερες παροχές σε ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ τιμή. Δεν κάνουν τίποτα από τα δύο, αλλά αντιθέτως συνεχίζουν το παλιό πακέτο σε σχεδόν διπλάσια τιμή.

4. Από ένα σημείο και μετά, απλά δεν απαντάνε στις αιτήσεις υποστήριξης που τους υπέβαλα (γεγονός ανεπίτρεπτο για εταιρία τηλεπικοινωνιών).

Λυπάμαι αλλά δεν έχω αρκετό χρόνο να γράψω περισσότερα, επιφυλάσσομαι για ένα αναλυτικό review σε μελλοντικό χρόνο,
Απλά υπήρξε η ώθηση να γράψω ένα σύντομο μήνυμα λόγω της καχυποψίας κάποιων φίλων στο forum, την οποία κατανοώ, αλλά σας διαβεβαιώ όλα αυτά που γράφω είναι απολύτως αληθή.

Μακρυά, όσο μπορείτε μακριά από forthnet και nova,
Η εταιρία είναι ληστρική, πονηρή και εκδικητική στους πελάτες της,
αποδεδειγμένα σε περισσότερες της μίας περιπτώσεις με περισσότερους του ενός πελάτες.

ΒΑΛΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ FORTHNET/NOVA, και να τα capitals με όλη τη σημασία που μπορεί να έχουν.

Ευχαριστώ
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Τα 1,2,4 είναι απαράδεκτα.

Αν δεν κάνουν πάλι 2 τις συσκευές στο Nova Go και δεν δώσουν τα HD δωρεάν καταργώντας τις διπλές εκδόσεις, εγώ έφυγα.

Για το 3ο που λες, όταν τέλειωσε το 12μηνο ζήτησες να πας σε άλλο πρόγραμμα άμεσα ή μετά από κάποιο καιρό?
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Δυστυχως η αλλοπροσαλη τακτικη της φορτνετ με πολλαπλες και διαφορετικες προσφορες
σε παλιους και νεους συνδρομητες εχει δημιουργησει πολλες αδικιες και εκνευρισμο
Πρεπει να αλλαξει αμμεσα η τιμολογιακη της πολιτικη και η συμπεριφορα της στους
συνδρομητες της αν θελει να ανταγωνιστει το αντιπαλο συνδρομητικο