Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

zapper

Senior Member
14 November 2013
496
Με βάση το κάτω γράφημα που υπάρχει στην συνδεσμολογία της υπηρεσίας μέσα στο http://www.nova.gr/files/1/Faqs/Nova_On_Demand_Connection_Guide.pdf δύο πράγματα σημαίνει που μπορεί να γίνουν. ή θα προστεθεί στην πρώτη παράγραφο μαζί με τους Nova 3play και οι συνδρομητές NOVA ή θα παραμείνει ως έχει και απλά το πολυαναμενόμενο "ανεξαρτήτως παρόχου" θα σημαίνει μονο πως θα μπορούμε να βάλουμε τον δέκτη μας σε άλλο σπιτι (εξοχικό ή φιλου μας) και να μπορούμε να δούμε. Δεν έχει νοημα αλλιώς στην απαραίτητη προυπόθεση να παραμείνει έτσι αφού το ανεξαρτήτως παρόχου έρχεται σε αντιδιαστολή με το Nova 3play.
Μπερδεύτηκα λίγο.
demand.jpg




--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Aρα η υπηρεσία μέσω του δέκτη που παρουσιάστηκε απο τον Χάρη στις αρχές Ιουνίου και έτρεχε σε σύνδεση 50αρα άλλου παρόχου, είχε να κάνει με το γεγονός πως η κάρτα που είχε μέσα ο δέκτης ηταν ενεργοποιημένη με 3play συνδρομη και όχι σκέτης NOVA συνδρομη και ίσως αυτό μπέρδεψε την κατάσταση. Προφανώς το "οποιουδήποτε παρόχου" έχει να κάνει ως προς του που θα παίζει ο δέκτης, εφόσον βέβαια υπάρχει συνδρομή 3play που τα περιλαμβάνει όλα. Κάπου δηλαδη πρεπει να υπάρχει ιντερνετ forthnet. Εγω αυτά τα περι ελεγχου τα ακούω τσάμπα και βερεσέ. Κόλπο στα ψιλα γράμματα μου φαίνεται περισσότερο. Δηλαδη αν οι περισσότεροι συνδρομητες φυγουν διακοπές και στο άλλο σπιτι, εξοχικο που πάνε έχουν άλλο ιντερνετ ή κλεβουν, παντως forthnet δεν έχουν, γίνεται πάλι έλεγχος; Παιδια εμένα οπως εξελίσσεται το πράγμα δεν μου αρέσει καθόλου.

Και ναι το αλλάξανε...και έβγαλαν το "ανεξαρτήτως παρόχου" παραμένοντας μόνο το nova 3play. Άρα βρώμα η δουλειά. Και για οποιον παραπονιέται πως το κυτιο παραπόνων γέμισε με την υπηρεσία (απο τη στιγμή που κανενας δεν βρίζει μέσα σε αυτό απλά παραπονιέται) να μας κάνει τη χαρη να ανοίξει ενα ξεχωριστό κυτιο παραπόνων για το κυτίο παραπόνων του φορουμ...και τα παραπόνα του εκεί.
Πάρτε και την αλλαγή:

ondemandlater.jpg
 

Initiate

New member
3 July 2016
65
Εγώ δεν μπορώ να δεχτω ότι ντε και καλά να πρέπει να φύγουμε απο τη nova και να πάμε στον οτε.Δεν είναι ποδοσφαιρικές ομάδες για να διαλέξουμε στρατόπεδο...Εγώ και αρκετος κοσμος ακομα είμαστε συνδρομητές και στις δύο υπηρεσίες τηλεόρασης,και αυτο που ζηταμε ειναι να έχουμε πρόσβαση σε ολα τα bonus του εκάστοτε παροχου όσο αυτά αφορούν το πακέτο που πληρώνουμε (on demand τηλεοπτικό περιεχόμενο καλή ώρα) χωρίς περιορισμούς και απαιτήσεις επιπλέον συνδρομών triple play κτλ.
Επίσης ούτε το οτι κάποιος πρέπει να έχει αποφασίσει απο πριν να διακόψει και οτι βρίσκει σαν "πάτημα" το on demand μπορώ να δεχτώ.Εμένα αν η εταιρία με αναγκάσει με τη πολιτική της να διακόψω θα το κάνω κυρίως σαν πράξη διαμαρτυρίας χωρίς να το είχα αποφασίσει απο πριν.Το αν τα κάνει πανω της ή όχι όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο ποστ ,θα φανεί όταν έρθει η ώρα (που ελπίζω να μην έρθει).
Στο συμφέρον όλων μας είναι να τονίζουμε τα λαθη της εταιρίας και να απαιτούμε περισσότερα από αυτούς και όχι να τους εφησυχάζουμε ότι όλα είναι καλά απλά και μόνο επειδή εμείς τυχαίνει να έχουμε triple play πχ ή να μη μας ενδιαφέρει και πολυ το ολο θεμα.
 

manosvitacar

Senior Member
3 July 2012
565
Σήμερα με κάλεσαν από nova μετά από Mail που τους έστειλα για την δυσαρέσκεια μου με την υπηρεσία on demand που δόθηκε μόνο σε πελάτες forthnet και με διαβεβαίωσαν ότι θα δοθεί σε όλους τους πελάτες ανεξάρτητα σε ποιο δίκτυο ανήκουν .


Sent from my iPad using Tapatalk
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
To ανεξαρτητα με το δικτυο ειναι γνωστό. Το αγνωστο ειναι αν θα ειναι μόνο για πελατες 3play ή και για σκετη nova.
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
To ανεξαρτητα με το δικτυο ειναι γνωστό. Το αγνωστο ειναι αν θα ειναι μόνο για πελατες 3play ή και για σκετη nova.
Προφανώς Κωστή μιλανε για αυτούς που έχουν σκέτη Nova εκεί κολάει το ανεξαρτήτως δικτύου. Αυτός που έχει triple play είναι στο δίκτυο της Forthnet.
 

alejandros1967

New member
25 October 2012
43
Εμένα πάλι μου τόνισαν κατηγορηματικά ότι θα είναι μόνο για πελάτες triple play.Δεν γνωρίζουν αν θα αλλάξει κάτι σύντομα τουλάχιστον για πελάτες Nova που έχουν άλλο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας.Τελικά ποια είναι η αλήθεια;
 

Initiate

New member
3 July 2016
65
Με όσους μίλησα εγώ απο την αλλη ,με διαβεβαίωναν ότι αυτο θα συμβαινει μονο κατα την πιλοτική περίοδο.Περίεργα πράγματα.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,365
127.0.0.1
Πελάτης της Nova - Forthnet για 3 χρόνια χωρίς πρόβλημα, με το που άλλαξα από 3play σε 2play δεν έχει περάσει εβδομάδα χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Σε σπίτι με ηλικιωμένη γυναίκα και παιδιά, 4 φορές μέσα στον μήνα δεν είχε τηλέφωνο για 1-2 συνεχόμενες ημέρες. Δηλαδή για τουλάχιστον μία εβδομάδα μέσα στον μήνα.
Η προσφορά ήταν στα 19,90 το μήνα και ενώ τονίστηκε κατηγορηματικά ότι δεν θέλουμε ebill (επειδή τη γραμμή την έχει ηλικιωμένη), το γυρίζουν τώρα ότι μόνο με ebill ισχύει η προσφορά των 19,90 και ότι θα πρέπει να πληρώνουμε επιπλέον ποσό για να έρχεται κανονικά ο λογαριασμός.
Ενώ δεν υπήρχε όπως είπα πρόβλημα για 3 χρόνια, η απάντηση της forthnet για τα προβλήματα στη τηλεφωνική γραμμή είναι ότι η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού είναι χάλια και δημιουργεί τα προβλήματα.
Είναι λέει αναλώσιμα και μπορεί να χαλάσουν ανά πάσα στιγμή.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών είναι σε πεναψήφιο, κάτι που σημαίνει ότι αν έχεις βλάβη στην τηλεφωνική γραμμή, πρέπει να χρεώνεσαι χοντρά για να βγάλεις άκρη.
Ως τώρα έχει κοστίσει πάνω από 20 σε τηλεφωνήματα από κινητό για να αναφερθούν οι βλάβες.
Αναρωτιέμαι αν θα έχουν το θράσος να ζητήσουν και το πέναλτι αποσύνδεσης όταν θα πάμε τέλος πάντων σε κάποια σοβαρή εταιρία.
 

aloginid

New member
28 December 2013
93
@Tzimisce για το υποχρεωτικό e-bill τί ποσό ζητάνε για να συνεχίσουν να στέλνουν λογαριασμό σε χαρτί;
Θα ήθελα να το ξέρω για να συγκρίνω το ποσό που ζητάει ο λογιστής για να το εκτυπώνει.

Πάντως από τη μία η προμήθεια των τραπεζών, από την άλλη η προμήθεια των EΛΤΑ, τώρα το κόστος για να μας εκτυπώνουν τους λογαριασμούς… Άντε να δούμε πόση ακόμα προσπάθεια θα κάνουν για να γίνει η συνδρομητική τηλεόραση και το ίντερνετ είδος πολυτελείας.

:furious3:
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,376
Αθήνα...
Πελάτης της Nova - Forthnet για 3 χρόνια χωρίς πρόβλημα, με το που άλλαξα από 3play σε 2play δεν έχει περάσει εβδομάδα χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Σε σπίτι με ηλικιωμένη γυναίκα και παιδιά, 4 φορές μέσα στον μήνα δεν είχε τηλέφωνο για 1-2 συνεχόμενες ημέρες. Δηλαδή για τουλάχιστον μία εβδομάδα μέσα στον μήνα.
Η προσφορά ήταν στα 19,90 το μήνα και ενώ τονίστηκε κατηγορηματικά ότι δεν θέλουμε ebill (επειδή τη γραμμή την έχει ηλικιωμένη), το γυρίζουν τώρα ότι μόνο με ebill ισχύει η προσφορά των 19,90 και ότι θα πρέπει να πληρώνουμε επιπλέον ποσό για να έρχεται κανονικά ο λογαριασμός.
Ενώ δεν υπήρχε όπως είπα πρόβλημα για 3 χρόνια, η απάντηση της forthnet για τα προβλήματα στη τηλεφωνική γραμμή είναι ότι η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού είναι χάλια και δημιουργεί τα προβλήματα.
Είναι λέει αναλώσιμα και μπορεί να χαλάσουν ανά πάσα στιγμή.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών είναι σε πεναψήφιο, κάτι που σημαίνει ότι αν έχεις βλάβη στην τηλεφωνική γραμμή, πρέπει να χρεώνεσαι χοντρά για να βγάλεις άκρη.
Ως τώρα έχει κοστίσει πάνω από 20 σε τηλεφωνήματα από κινητό για να αναφερθούν οι βλάβες.
Αναρωτιέμαι αν θα έχουν το θράσος να ζητήσουν και το πέναλτι αποσύνδεσης όταν θα πάμε τέλος πάντων σε κάποια σοβαρή εταιρία.

Μιχάλη, έχω την εντύπωση ότι υποχραιούνται να έχουν support line χωρίς χρέωση όλοι οι πάροχοι - δες το λίγο. Τώρα για το ebill, για τα router κλπ είναι στο πλαίσιο του ''βγάλε από τη μύγα ξύγκι'' για να δώσε τέτοια τιμή.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,365
127.0.0.1
@Tzimisce για το υποχρεωτικό e-bill τί ποσό ζητάνε για να συνεχίσουν να στέλνουν λογαριασμό σε χαρτί;
Θα ήθελα να το ξέρω για να συγκρίνω το ποσό που ζητάει ο λογιστής για να το εκτυπώνει.

Ζητάνε 2 για να έρχεται ο λογαριασμός κανονικά αντί για e-bill.
Μάλλον το στέλνουν με επίχρυσο γραμματόσημο και το συνοδεύουν με φιλαρμονική.
Από τη στιγμή όμως που έχει ζητηθεί ρητά να έρχεται ο λογαριασμός κανονικά και όχι με e-bill πριν γίνει το όποιο συμβόλαιο, δεν δικαιούνται να ζητήσουν ούτε σεντς.


Μιχάλη, έχω την εντύπωση ότι υποχραιούνται να έχουν support line χωρίς χρέωση όλοι οι πάροχοι - δες το λίγο. Τώρα για το ebill, για τα router κλπ είναι στο πλαίσιο του ''βγάλε από τη μύγα ξύγκι'' για να δώσε τέτοια τιμή.
Έχουν πενταψήφιο που είναι χωρίς χρέωση αν πάρεις από τηλέφωνο forthnet.
Τώρα, πως θα πάρεις τηλέφωνο για να δηλώσεις ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο από το τηλέφωνο που έχει πρόβλημα είναι μία εξίσωση που μόνο εκείνοι μπορούν να λύσουν.
Τους έχω εξηγήσει ότι το να παίρνεις τηλέφωνο σε σπίτι που είναι μόνη της μία ηλικιωμένη και το παιδί σου και να μην απαντάει κανείς είναι χοντρό θέμα.
Τέτοια θέματα με τηλεφωνία ούτε οι παππούδες μας δεν τα είχαν.
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Γυφτιες ολκης. Έκαναν ξαφνικά και χωρίς ρητή συναίνεση το λογαριασμο ηλεκτρονικό και όταν ζητάς ξανά αυτό που είχες συμφωνήσει σου ζητάνε λεφτά.
Το αντίθετο έπρεπε να γίνεται δηλ. να επιδοτουν με κάποια έκπτωση τη διακοπή του εντύπου λογαρισμού.
Κάποιες τράπεζες παλια σε ρώταγαν δήθεν υπό οικολογικό πρίσμα και τους απαντούσα ότι θα μου τον στέλνετε έντυπο εκτός αν μου κόψετε χ ευρώ. Τώρα οι περισσότεροι μόνοι τους τα άλλαξαν....
 

nikoska

Established Member
10 November 2008
171
Ζητάνε 2 για να έρχεται ο λογαριασμός κανονικά αντί για e-bill.
Μάλλον το στέλνουν με επίχρυσο γραμματόσημο και το συνοδεύουν με φιλαρμονική.
Από τη στιγμή όμως που έχει ζητηθεί ρητά να έρχεται ο λογαριασμός κανονικά και όχι με e-bill πριν γίνει το όποιο συμβόλαιο, δεν δικαιούνται να ζητήσουν ούτε σεντς.



Έχουν πενταψήφιο που είναι χωρίς χρέωση αν πάρεις από τηλέφωνο forthnet.
Τώρα, πως θα πάρεις τηλέφωνο για να δηλώσεις ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο από το τηλέφωνο που έχει πρόβλημα είναι μία εξίσωση που μόνο εκείνοι μπορούν να λύσουν.
Τους έχω εξηγήσει ότι το να παίρνεις τηλέφωνο σε σπίτι που είναι μόνη της μία ηλικιωμένη και το παιδί σου και να μην απαντάει κανείς είναι χοντρό θέμα.
Τέτοια θέματα με τηλεφωνία ούτε οι παππούδες μας δεν τα είχαν.

Σε ότι αφορά τα προβλήματα με την τηλεφωνία που αναφέρεις, ίσως μπορείς να αξιοποιήσεις το support που υπάρχει εδώ για τα μέλη του avclub.gr
 

tsarm

Senior Member
19 September 2011
372
Ξεκινησε η αναβαθμιση για το Nova on Demand μεσα απο το Forthnet My Account
http://www.satleo.gr/news/8856-ξεκίνησε-η-νέα-αναβάθμιση-81-2-0-1-54-για-τον-novabox-831

Και που ξεκίνησε, δώρο άδωρο είναι. Οι on demand υπηρεσίες λειτουργούν ΜΌΝΟ ΕΆΝ ΈΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ FORTHNET .
Να τη χαίρονται την αναβάθμιση τους!
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Κατά τους υπευθυνους της nova όμως στο συμβόλαιο που υπογράψαμε δεν λέει πουθενά για ondemand, άρα δεν δικαιούμαστε την υπηρεσία
Βεβαια ούτε για novago υπογράψαμε, ούτε για υπηρεσία εγγραφης προγραμμάτων, μάλλον γιάυτα μας έκαναν χάρη...
Oπως χάρη μας έκαναν και για το myaccount...αφού μπορώ να κάνω λογαριασμό και ας έχω οτε
 
Last edited by a moderator:

tsarm

Senior Member
19 September 2011
372
Έτσι είχαν κάνει για κανένα 6μηνό όταν ξεκίνησε το nova εξοχικό και το είχαν διαθέσιμο μόνο για τους 3play πελάτες.
Μετά από 6 μήνες περιμένετε να έρθουν και σε μας τους μόνο nova συνδρομητές οι on demand υπηρεσίες.
Καλό χειμώνα nova! !!
 
Last edited by a moderator:

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,365
127.0.0.1
Σε ότι αφορά τα προβλήματα με την τηλεφωνία που αναφέρεις, ίσως μπορείς να αξιοποιήσεις το support που υπάρχει εδώ για τα μέλη του avclub.gr

Δεν διαβάζουν αυτό το νήμα; :chinscratch:
Ok, ευχαριστώ.

Αν και παλιός, δεν έχω καμία σχέση με δορυφορικά λόγω αδιαφορίας απέναντι στο ποδόσφαιρο. :smile:
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,365
127.0.0.1
Βρε, δορυφορικό ταψί έχω γιατί μου το έχουν κάνει δώρο.
Αν δεν είχε το πρόβλημα ότι δεν χωράει στο πλυντήριο πιάτων θα το χρησιμοποιούσα πιο συχνά και δεν θα έτρωγα τις μακαρονάδες μου σε πιατάκια θνητών.