Συμφωνώ σε πολλά εκτός απ' το ότι όλα τα μηχανήματα ανεξαρτήτως κόστους έχουν μικροδιαφορές χαρακτήρα.
Θα έλεγα ότι μερικά είναι παράλληλοι κόσμοι,όπως ανέφερα στο θέμα που αφορούσε την Φετινή έκθεση Ήχος 2024.
Για παράδειγμα θ αναφέρω μια αγορά ενός Quad 63 αν θυμάμαι πριν 30 τόσα χρόνια και έναν βαρβάτο ενισχυτή.
Είχα επηρεαστεί τόσο από Barry Fox, Κατσένη κ.λ.π. και έναν γνωστό που με μια ακρόαση πήρα ένα used.
Η διαφορά απ' όλα τα ηχεία που είχα (και είναι πάρα πολλά) ήταν χαοτική ανεξαρτήτως συνδυασμού με ενισχυτή.
Το ίδιο και τα Magnepan..και γενικά οι μεμβράνες.
Μεγάλωσα με Ήχο και Hi Fi News..παρακολουθώ και ακολουθώ Barry Fox,Jim Lesurt, Barry Willis,Paul Miller και άλλους Journalists που είναι περισσότερο παραδοσιακοί και ανοίγοντας τις σελίδες ενός περιοδικού πάντα πάω στα Queries ΠΡΩΤΊΣΤΩΣ, εκεί που απαντούν δηλαδή στην έντυπη και άυλη αλληλογραφία,δεν βλέπω όμως να επιμένουν σε σχεδιαγράμματα,σπινοράματα μικρόφωνα αν και έχουν κάποιοι απ' αυτούς τεστάρει χιλιάδες στην κυριολεξία μηχανήματα.
Οι λύσεις που προτείνουν είναι πιο απλές σχετικά με τους χώρους, αλλά εξίσου αποτελεσματικές ενώ δεν παίρνουν θέση για κάποιο μηχάνημα βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά προτού το ακούσουν.
Και βλέπω (εδώ μπροστά) μου ότι ζητάνε βοήθεια ακόμα και υπερήλικες..με μειωμένη την αίσθηση της ακοής.
Τουτέστιν μου μοιάζει σαν κάτι που ΔΕΝ προσπαθούν να 'επιβάλουν' ,αλλά να βοηθήσουν, μερικές φορές επισκεπτόμενοι οι ίδιοι τους χώρους,ή αν θυμάστε στέλνοντας κάποιους τεχνικούς του περιοδικού, που παρέμεινε πρώτο σε κυκλοφορία στην Ευρώπη, πρωτοποριακό γιατί έχει κάνει τεστ σε χώρους στούντιο η συναυλιακούς με αναπαραγωγή μηχανημάτων και παράλληλες συγκρίσεις με live των ίδιων των καλλιτεχνών.
Ενώ έχει εκδώσει τεστ records , αναλογικά βοηθήματα και ηχογραφήσεις αναφοράς που έμειναν στην ιστορία οδηγούς κ.λ.π.
Φυσικά έχω τα τεύχη στα οποία αναφέρομαι.
Στην δική μου περίπτωση πέντε λαμπάτοι και ένας υβριδικός προ με τον ίδιο τελικό είχαν μεγάλες διαφορές σαν σετ, όλοι ομόσταυλοι... φυσικά έχοντας και κοινά χαρακτηριστικά .