supersonic
Μέλος Σωματείου
- 17 June 2006
- 49,365
Είναι σε τόσο καλή κατάσταση που εγώ θα το λυπόμουν να το σφάξω...
Πλίνθο ναι αλλά θέλει λίγο μελέτη... τουλάχιστον σαν του μολδαβού... έχω εγώ έναν τέτοιο πλίνθο αν θες να δοκιμάσεις (τον έχω σφάξει και αυτό αλλά θα πάρεις μια ιδέα... δεν ξέρω με τον μηχανισμό του auto stop αν θα χωράει μέσα...
Άλλη περίπτωση είναι να φτιάξεις έναν πλίνθο κατ εικόνα και ομοίωση του μαμίσιου, αλλά πιο πλατύ λίγο από τα γνωστά υλικά (birch/ marine ply κλπ).
Μην ξεχάσεις να βγάλεις τις βίδες μεταφοράς (είναι οι δύο κόκκινες που βλέπεις δίπλα στο idler wheel τώρα που έβγαλες το πλάτερ).
Ρε γμτ πως μπριζωνετε κοσμο...
4 κόκκινες βίδες έχει Κώστα ....
Άμα αρχίσει κι ο Υπέρηχας να κάνει restoration, θα κολλήσει κι η υπόλοιπη Θεσσαλονίκη...
θυμήθηκες Μητς να ψάξεις για το hs του thorens ?
Λέτε τα Lenco να κατατροπώσουν τα βουβάλια;
:flipout:
δε με λέτε....
75 ή 78 ?
as new
έχει και ένα spacer μισού χιλιοστού.
άμα θες σου στέλνω όλο τον βραχίονα νάχεις....:ernaehrung004:
δε με λέτε....
75 ή 78 ?
:worshippy:
:worshippy:
Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το 78 έχει επιλογέα ταχυτήτων με βήματα, το 75 χωρίς βήματα δλδ μπορείς θεωρητικά να το ρυθμίσεις στις 30 ή στις 72 στροφές. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Μοτέρ, πλατώ, ανάρτηση κλπ είναι το ίδιο.
εδιτ: Και το αυτόματο σταμάτημα του βραχίονα. Αλλά τον βραχίονα όπως είπαμε τον πετάς...
Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το 78 έχει επιλογέα ταχυτήτων με βήματα, το 75 χωρίς βήματα δλδ μπορείς θεωρητικά να το ρυθμίσεις στις 30 ή στις 72 στροφές. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Μοτέρ, πλατώ, ανάρτηση κλπ είναι το ίδιο.
εδιτ: Και το αυτόματο σταμάτημα του βραχίονα. Αλλά τον βραχίονα όπως είπαμε τον πετάς...
Όχι Κώστα είναι πανομοιότυπα τα πικάπ, ακόμα και στην συνεχή ρύθμιση στροφών... απλά το 78 έχει το auto sto και ίσως έναν νεότερου τύπου (αλλά μια από τα ίδια) βραχίονα... επίσης μια ανάρτηση του top plate έχουν τα περισσότερα 78άρια...