Re: LENCO GL78 ...
Υπάρχουν πολλά που πρέπει να δεις εκτός του (6)... πχ το (4) να είναι ολόισιο, το μπαλάκι (5) να είναι τελείως στρογγυλό, να μην υπάρχει φάγωμα στο εσωτερικό του κάτω άκρου του (4), το (4) να εφαρμόζει στο (1) χωρίς τζόγο, και το (9) να μην είναι ραγισμένο.
Επειδή υπήρξα 2 φορές στην θέση σου... έχω δύο Lenco... θα ήθελα να σου πω τι έκανα εγώ...
Το πρώτο μου Lenco ήταν ένα Goldring Lenco GL75, σε άριστη κατάσταση.
Ξεκίνησα να διαπιστώσω εάν όλα αυτά που λένε ισχύουν γιατί δεν τα πίστευα...είχε προηγηθεί όμως ακρόαση σε έναν πολύ καλό φίλο που έχει ένα Lenco/PTP/Σχιστόλιθο/AdvancedAnalog Mg-1/Zyx1000 και είχα πάθει πλάκα..., αλλά και πάλι αυτό που είχα εγώ (μαμά) δεν είχε σχέση με εκείνο που άκουσα...
Δεν είχα πλίνθο, ήταν κομπλέ στην συσκευασία του που έρχονταν χωρίς πλίνθο, και απλά έβγαλα τον βραχίονα, έβαλα επάνω έναν Linn Akito που είχα πρόχειρο (δεν μπόρεσα να βάλω επάνω τον Rega που προόριζα)(θέλει άνοιγμα η τρύπα, και δημιουργία των τριών οπών για το Linn colar... και το έστησα επάνω σε δύο ξύλα... και έκανα ακρόαση... (το VTA λάθος λόγω χαμηλού πλατό) και πάρα ταύτα έπαθα πλάκα... στην συνέχεια έβαλα επάνω τον Linn Ekos, και έπαθα την δεύτερη ήττα... μα ήταν δυνατόν σκέτο πλατό (και με την κακή φήμη του rumble) να παίζει έτσι?
Μετά έβαλα πλίνθο, και σιγά σιγά έκανα τις αλλαγές (αλλάζοντας τα σημεία πάκτωσης του τοπ πλαιτ στον πλίνθο, βγάζοντας τον βραχίονα εκτός πλίνθου, αλλάζοντας λάδι στο πηγάδι, αλλάζοντας τα κουζινέτα, λιπαίνοντας το μοτέρ, καταργώντας και ξαναβάζοντας το ελατήριο του idler κλπ κλπ κλπ...)
Και διαπίστωσα ότι οι σημαντικότερη αλλαγή ΌΛΩΝ... είναι η αλλαγή πλίνθου... και η πάκτωση του τοπ πλειτ επάνω σε όσα περισσότερα σημεία γίνεται...
Η δεύτερη μεγαλύτερη αλλαγή είναι η τοποθέτηση του βραχίονα εκτός τοπ πλειτ...
Αυτά τα δύο έδωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό, του χαρακτήρ του πικάπ... όλα τα άλλα βελτίωσαν τα σημεία... πχ κάθε μικρή ή μεγαλύτερη πρέμβαση στο πηγάδι κάνει την μουσική πιο εστιασμένη και καθαρή... αυξάνεται η εξαγόμενη λεπτομέρεια...
Φυσικά έδωσα μεγάλη σημασία στο να βάλω επάνω πολύ καλό βραχίονα και κεφαλή ώστε να μπορώ να διαπιστώνω άνετα και ξεκάθαρα τα όποια προβλήματα προέκυπταν...
Οπότε με αυτήν την ελπίζω όχι κουραστική ιστοριούλα, θέλω να σου πω...
1. Αφού διαπιστώσεις χονδρικά (στην θεωρία διαβάζοντας το lencoheaven) τι αποτέλεσμα έχει επάνω στο πικάπ η κάθε παρέμβαση
2. Σκέψου τι αισθητική θες να δώσεις με τον πλίνθο σου και τι βραχίονα/ες θα βάλεις επάνω
3. Αποφάσισε το υλικό του πλίνθου, και αν θα κινηθείς σε ολόκληρο το τοπ πλειτ, κομμένο τοπ πλειτ ή PTP, και πως θα επιλύσεις το VTA... με υψηλότερο πλατό ή χαμηλότερα armboard.
4. Σχεδίασε το με μολύβι και χαρτί, δες πως θα μοιάζει...
5. Κατέβασε τα πατρόν και παίξε λίγο σε φυσικό μέγεθος με χαρτιά χαρτόνια
6. Πραγματοποίησε τον πλίνθο
7. Κάνε σέρβις σε μοτέρ/πηγάδι/idler
8. Συναρμολόγησε τα
9. Άκουσε το αν σε ευχαριστεί μην κάνεις τίποτε άλλο...
10. Αν τρώγεσαι με τα ρούχα σου αρχίνα να κοιτάς πηγάδια/idler...
Καθώς να ψάχνεσαι με το πως θα σχεδιάσεις τον πλίνθο σου, θα εμπλουτίζονται σιγά σιγά οι γνώσεις σου για τα υπόλοιπα εξαρτήματα...
Εμένα μου πήρε περίπου ενάμισης χρόνος προετοιμασίας και δουλειάς να ολοκληρώσω το μεγάλο μου Lenco... και αν και δεν βγήκε τελικά όπως το είχα φανταστεί ήταν ένα ωραίο ταξίδι γνώσης και ευχαρίστησης ότι κατασκευάζεις κάτι μοναδικό.
Μην χολοσκάς με επιμέρους (έστω και σημαντικά σημεία) πάρτο από την αρχή σιγά σιγά... και εδώ είμαστε...