Μόλις χθες δυστυχώς έπεσε στην αντίληψή μου η καταπληκτική παρουσίαση της τροποποίησης του lenco gl75 από τον Κώστα Ζαγγογιάννη. http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=46791 .
Και λέω δυστυχώς, γιατί αν το είχα δει νωρίτερα , στην πορεία των εργασιών μου θα είχα έναν άνθρωπο να ανταλλάξω απόψεις αλλά και να βοηθηθώ σε κάποιες περιπτώσεις. Ξεκινώντας και εγώ τυχαία , βρίσκοντας κάποια site αλλά και ολόκληρα forum για τα Lenco και τις τροποποιήσεις που μπορούν να υποστούν, μπήκα στον πειρασμό να το δοκιμάσω. Οι εργασίες ξεκίνησαν λίγο πριν το Πάσχα που μας πέρασε και ύστερα από πολύ μελέτη, και σκέψη που ήθελα να καταλήξω. Πρώτη κίνηση αγορά Lenco GL 75 του 1971 από ebay, κόστος 100 ευρώ με τα μεταφορικά από Γερμανία.
Ήταν ένα κλασσικό Lenco, σαν κι αυτό της φωτό, σε ικανοποιητική κατάσταση. Ο βραχίωνας που παρουσίαζε κάποια προβληματάκια ούτως ή άλλως θα άλλαζε, ενώ το πηγάδι το πλατώ και το μοτέρ ήταν μια χαρά.
Και λέω δυστυχώς, γιατί αν το είχα δει νωρίτερα , στην πορεία των εργασιών μου θα είχα έναν άνθρωπο να ανταλλάξω απόψεις αλλά και να βοηθηθώ σε κάποιες περιπτώσεις. Ξεκινώντας και εγώ τυχαία , βρίσκοντας κάποια site αλλά και ολόκληρα forum για τα Lenco και τις τροποποιήσεις που μπορούν να υποστούν, μπήκα στον πειρασμό να το δοκιμάσω. Οι εργασίες ξεκίνησαν λίγο πριν το Πάσχα που μας πέρασε και ύστερα από πολύ μελέτη, και σκέψη που ήθελα να καταλήξω. Πρώτη κίνηση αγορά Lenco GL 75 του 1971 από ebay, κόστος 100 ευρώ με τα μεταφορικά από Γερμανία.
Ήταν ένα κλασσικό Lenco, σαν κι αυτό της φωτό, σε ικανοποιητική κατάσταση. Ο βραχίωνας που παρουσίαζε κάποια προβληματάκια ούτως ή άλλως θα άλλαζε, ενώ το πηγάδι το πλατώ και το μοτέρ ήταν μια χαρά.