Lenco L75S

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
διαφωνώ δάσκαλε.....
Επιτρεπεται να διαφωνεις ....... χαχαχα
Γιατι σε συγχισε το 27-28 ; Ενα νουμερο θα ειναι τελικα.Αυτο που εννοω ειναι οτι με ας πουμε 27 γρ ενεργη μαζα που προκυπτει απο το armtube, headshell/κεφαλη/βιδες , το αντιβαρο που εχει (ενα ειναι) μονο σε μια θεση μπορει να δωσει π.χ , 2 γρ βαρος αναγνωσης. Οσο προσθετει βαρος μπροστα με βαριδιο, τοσο πιο πισω θα πηγαινει το αντιβαρο για να δωσει τα 2 γρ.
Τιποτα αλλο δεν μπορει να κανει , εκτος εαν μετα απο υπολογισμους αλλαξει headshell, προσθεσει ή αφαιρεσει βαριδια, αλλαξει αντιβαρα κλπ.
Ολα αυτα δεν ειναι στην παρουσα φαση αν καταλαβα σωστα το τι θελει ο Γιωργος να κανει τωρα.
Μη ξεχνας οτι η αποσταση του κεντρου του αντιβαρου σε σχεση με το pivot, ειναι μερος της εξισωσης. Οποτε, υπαρχουν περιπτωσεις που ενω προσθετεις βαριδια μπροστα και μεγαλυτερου βαρους αντιβαρο πισω για να τα βολεψεις ολα πλησιαζοντας το pivot, μπορει να καταληξεις σε ψηλοτερη συχνοτητα συντονισμου , αρα τζαμπα θα τρωνε το συνολικο βαρος τα ρουλεμαν, κατι που μονο καλο δεν ειναι.
Το αν το αντιβαρο ειναι λιγο μπροστα η πισω , αυτο ειναι κατι που εχει να διαχειριστει η ικανοτητα damping της αναρτησης και οχι η ενδοτικοτητα. Υπαρχουν dampers με ιδια ενδοτικοτητα, αλλα διαφορετικο damping. ( συχνοτητες , χρονοι αποσβεσης κλπ )
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
ποιά είναι η παρούσα φάση αν όχι το να πάρει το μάξιμουμ από την κεφαλή;;
απλά να την "περάσει" στο hs και αυτή να παίξει;;
Μα ηδη, στο πειραμα που εκανε με 6.5 γρ και δεν ζυγιζε ο βραχιονας , δειχνει καθαρα οτι χρειαζεται μαζα μπροστα .
Γι αυτο του ειπα να φροντισει και για βαριδια. Ειναι το μονο που μπορει να κανει τωρα με κοστος μερικα ευρω.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Έτσι όπως διατύπωσες τα 2 τελευταία σου πόστ, δεν διαφωνώ καθόλου.
Με απλά λόγια να πω ότι η αύξηση της μάζας μπροστά θα πρέπει να γίνει με γνώμονα την ιδανική θέση του αντίβαρου όταν αυτό θα κληθεί να δώσει τα 2γρ βάρους ανάγνωσης.
Αν αυτή η ιδανική θέση συμπίπτει με τα 27,8γρ της ΣΕΜ, τότε πέτυχε διάνα τα 8,5Hz ΣΣ.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Ποια ειναι η "ιδανικη" θεση του αντιβαρου ?
Από 3 έως 7 χιλιοστά σύμφωνα με τις δικές μου δοκιμές.
Από κει και πέρα αρχίζει η ηχητική υποβάθμιση στις vm...
Έτσι την "πάτησα" με τον mdvq όταν βαρέθηκα να βγάλω τις σημειώσεις μου και πέταξα όπως νά'ναι την SH μετά την grado silver/green.
Θα μου πεις ότι αυτά που λέω ας πούμε ότι ισχύουν στον δικό μου technics.. θα ισχύουν και στον Lenco ;;
Πολύ πιθανό γιατί από τις φωτό στο Lenco βλέπω ότι έχουν παρόμοια φιλοσοφία κατασκευής.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Κοιτα..... αν εχεις δυο αντιβαρα και τα δυο 120 γρ με ιδιο υλικο , αλλα το ενα εχει μεγαλυτερη διαμετρο και μικροτερο παχος , που λογικα το κεντρο του θα παει πιο κοντα στο pivot απο το αλλο. Ποιο απο τα δυο ειναι στην πιο ιδανικη θεση για να δωσουν και τα δυο ιδιο βαρος αναγνωσης ?
Δεν αμφιβαλλω οτι στις δικες σου δοκιμες ισχυει αυτο που λες, αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Σε ενα συστημα που ολα μπορει να ειναι διαφορετικα, μπορει να ισχυουν αλλα πολλα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Θα μου πεις ότι αυτά που λέω ας πούμε ότι ισχύουν στον δικό μου technics.. θα ισχύουν και στον Lenco ;;
Πολύ πιθανό γιατί από τις φωτό στο Lenco βλέπω ότι έχουν παρόμοια φιλοσοφία κατασκευής.
Σε εντελως διαφορετικα πικαπ ομως.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Έτσι την "πάτησα" με τον mdvq όταν βαρέθηκα να βγάλω τις σημειώσεις μου και πέταξα όπως νά'ναι την SH μετά την grado silver/green.
Με τη διαφορα οτι εγω δεν εισηγηθηκα στο Γιωργο να την "πεταξει οπως να'ναι" αλλα να παρει βαριδια ή αλλο headshell για να κανει ενα καλο σεταρισμα.
Αν μετα το σεταρισμα μας πει και ποση ειναι η ενεργη μαζα, τοτε θα ξερουμε τι πιθανον να χρειαζεται να γινει.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Εννοεις απο την προσοψη του αντιβαρου οχι το κεντρο του
Ναι.
Αυτό για τα αντίβαρα χωρίς την πλαστική αριθμοσειρά.
Σαν τα rega δλδ.
Στο technics η πραγματική μικρότερη απόσταση είναι στην ουσία μεγαλύτερη, εκτός και αν γυρίσει το αντίβαρο ανάποδα..
Το ίδιο μπορεί να γίνει και στο lenco πιστεύω.
Αν χρειαστεί δλδ, γιατί όχι;;
 
Last edited:

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Shell + Κεφαλή 14γρ. Πρόσθεσα και 1γρ white tack και η θέση του αντίβαρου μου επιτρέπει βάρος ανάγνωσης 2γρ και θα μπορούσε, ίσως και ~2,5. Άρα μάλλον καλά τα πράγματα. Shell + car.ge.JPGΑντιβαρο 2.JPG
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Shell + Κεφαλή 14γρ. Πρόσθεσα και 1γρ white tack και η θέση του αντίβαρου μου επιτρέπει βάρος ανάγνωσης 2γρ και θα μπορούσε, ίσως και ~2,5. Άρα μάλλον καλά τα πράγματα. View attachment 215168View attachment 215169
μπορείς να βγάλεις το αντίβαρο και να ζυγίσεις την ΣΕΜ ;;
βάλε το προστατευτικό καπάκι στην βελόνα, θα αφαιρέσουμε το βάρος του μετά...
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
μπορείς να βγάλεις το αντίβαρο και να ζυγίσεις την ΣΕΜ ;;
βάλε το προστατευτικό καπάκι στην βελόνα, θα αφαιρέσουμε το βάρος του μετά...
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά θέλεις αυτά: 21,810gr- 0,605gr=21,205gr Βάρος ανάγνωσης 1,970gr. _DSC2650.JPG_DSC2651.JPG_DSC2652.JPG
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Κοιτα..... αν εχεις δυο αντιβαρα και τα δυο 120 γρ με ιδιο υλικο , αλλα το ενα εχει μεγαλυτερη διαμετρο και μικροτερο παχος , που λογικα το κεντρο του θα παει πιο κοντα στο pivot απο το αλλο. Ποιο απο τα δυο ειναι στην πιο ιδανικη θεση για να δωσουν και τα δυο ιδιο βαρος αναγνωσης ?
Δεν αμφιβαλλω οτι στις δικες σου δοκιμες ισχυει αυτο που λες, αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Σε ενα συστημα που ολα μπορει να ειναι διαφορετικα, μπορει να ισχυουν αλλα πολλα.
για κάποιον λόγο τώρα είδα τα 3 αυτά πόστ σου..
δεν ξέρω να σου πω τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση.. δεν έχω αντίβαρα ίδιου βάρους αλλά από άλλο υλικό.
ναι, όπως λες μπορεί να ισχύουν άλλα πολλά
Σε εντελως διαφορετικα πικαπ ομως.
ναι, όντως αλλά ας ξεκινήσει έχοντας έναν "μπούσουλα"
Με τη διαφορα οτι εγω δεν εισηγηθηκα στο Γιωργο να την "πεταξει οπως να'ναι" αλλα να παρει βαριδια ή αλλο headshell για να κανει ενα καλο σεταρισμα.
Αν μετα το σεταρισμα μας πει και ποση ειναι η ενεργη μαζα, τοτε θα ξερουμε τι πιθανον να χρειαζεται να γινει.
δεν εννόησα κάτι τέτοιο, αν "ακούστηκε" έτσι στον γραπτό μου λόγο, απολογούμαι.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,081
Αγιοι Αναργυροι
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά θέλεις αυτά: 21,810gr- 0,605gr=21,205gr Βάρος ανάγνωσης 1,970gr. View attachment 215188View attachment 215189View attachment 215191
μια χαρά κατάλαβες.
είσαι στα 9,7Hz
άκου την για ένα διάστημα έτσι και αργότερα πρόσθεσε στο hs όσα γραμμάρια "αντέχει" το αντίβαρο χωρίς ακρότητες..
να δούμε τι ηχητικές διαφορές θα μας δώσει...
αλήθεια, πως σου ακούγεται η 95ΕΝ ( όλο το σύνολο δλδ;;; )
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Με τα νουμερα που εχει τωρα ο Γιωργος, ειναι σε ενα σημειο που πολλοι θεωρουν ιδανικο.
Θα απεκλεια την προσπαθεια να πετυχει τα 8 Hz διοτι ακομη και να φτασει τα περιπου 31.5 γρ , πολυ πιθανον το αντιβαρο να μην μπορει να διαχειριστει τη μαζα αυτη. Τα 8.5 Hz ισως ειναι πιο ευκολο να τα πετυχει αλλα και να βολεψει το αντιβαρο που εχει στις ρυθμισεις βαρους αναγνωσης.
Ενα πιο βαρυ headshell θα κανει τη μιση δουλεια , λιγο οι βιδες και κανα βαριδακι............
Ομως καλο ειναι οπως λες να ακουσει το πικαπ ως εχει τωρα, και βλεπουμε. Το σιγουρο ειναι οτι τον "αξιοπρεπη" ηχο που ειπαμε, τον εχει ηδη.
Λυσεις υπαρχουν για ολα, απλα οπως ειπε κι ο ιδιος , μαλλον δεν θα ηθελε να μπει σε τετοια διαδικασια , τουλαχιστον τωρα.
Μετα απο αυτο, θα προτεινα ενα ελεγχο της καταστασης της τροχαλιας ( idler wheel ). Πολυ σημαντικο για ενα τετοιο πικαπ να ειναι σε καλη κατασταση.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Κατ'αρχήν να σας ευχαριστήσω για τις βοήθειες και να πω πως δεν περίμενα το αποτέλεσμα που άκουσα.
Παρ'ότι το καλώδιο του βραχίωνα είναι εντελώς της πλάκας, ο βραχίωνας και η γεωμετρία του, λένε, δεν είναι ότι καλλίτερο, εν τούτοις, το αποτέλεσμα βοηθιέται από την κεφαλή (καλή αν και άστρωτη) αλλά και από το πολύ καλό phono του Audio Research.
To idler μοιάζει να είναι οκ και κρατάει σταθερή ταχύτητα. Δεν προτίθεμαι να κάνω τίποτα παραπάνω στο πικάπ, προς το παρόν, εκτός από το να αντικαταστήσω την πλαστελίνη στο shell, που αισθητικά μου τη "σπάει, με κάτι άλλο ίδιου βάρους . Από βδομάδα θα προσπαθήσω μερικές μετρήσεις με το Audio Precision Portable One και το HP35665A και ενδεχομένως να γίνει κάποιο σχέδιο επεμβάσεων, για το απώτερο μέλλον.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Η αναφορα μου στην τροχαλια αφορα το αν το λαστιχο της ειναι μαλακο ακομη. Οσο σκληραινει με τα χρονια, ενδεχεται να μεταφερει και αυξημενο θορυβο στο πλατω ,που μπορει να "διαβασει" η βελονα. Αν δεν υπαρχει τετοιο θεμα, ασε την οπως ειναι. Ισως λιγο καθαρισμο με οινοπνευμα , οπως και το κατω μερος του πλατω και τον αξονα του μοτερ οπου ακουμπα η τροχαλια . Ελαχιστο λαδακι στον αξονα γυρω απο τον οποιο περιστρεφεται η τροχαλια , και εισαι μια χαρα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
......η γεωμετρία του, λένε, δεν είναι ότι καλλίτερο......
Αν μετρησεις την αποσταση που σημαδεψα ( pivot to spindle ) θα μαθουμε περιπου τη γεωμετρια του. Να πω στην τυχη 212 μμ ???

Lenco.jpg
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Αν μετρησεις την αποσταση που σημαδεψα ( pivot to spindle ) θα μαθουμε περιπου τη γεωμετρια του. Να πω στην τυχη 212 μμ ???

View attachment 215240
Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το συγκεκριμένο βραχίωνα. Αυτό είναι το μόνο σχετικά αναλυτικό αν και στα Γιαπωνέζικα.
To Protractor που χρησιμοποίησα στο Linc
Lenco 75S arm - PrtSc.jpg
 
Last edited: