LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Δεν μπορώ να σου πω πόσες ώρες έπαιζε το mad, πιθανολογω ότι η γυναίκα μου Χριστούγεννα και Πάσχα όταν επιστρέφουμε το άφηνε να παίζει κάποιες ωρες ενώ έκανε δουλειές.

Επειδή γνώριζα τον κίνδυνο με το συγκεκριμένο λογότυπο, απέφευγα να το βλέπω, οπότε ήμουν μπροστά στην οθόνη.

Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μπω στο service menu, όμως επειδή έχω επέκταση εγγύησης η οποία λήγει 12/2020, θα ήθελα να μην δοκιμάσω να μπω στο menu, μηπως και βρουν πάτημα να μου πουν δεν σε καλύπτουμε πλέον.

Αν θέλεις μπορείς να μου πεις την ακολουθια που πρέπει να πατησω για να το γνωρίζω? (Σε περίπτωση που στο τέλος δεν βρω άκρη με την αντιπροσωπεία και αναγκαστώ να την κρατήσω)

Επειδή γνωρίζω ότι το cc σε αυτό το μοντέλο ήταν σύντομο, δεν νομίζω να είχα θέμα σε αυτό το κομμάτι, μιας και ποτέ δεν έβγαινε από πρίζα όταν έκλεινε κλπ και πάρα πολλές φορές άκουγα το κλικ αφού την έκλεινα.

Δευτέρα θα τους πάρω τηλ να δω ποια είναι η πολιτική τους έχοντας επέκταση εγγύησης από την LG, διαβάζοντας τους όρους δεν αναφέρει τπτ για burn in.

Ρυθμίσεις εικόνας:
Cinema

Λυχνία oled 60
Αντίθεση 80
Φωτεινότητα 50
Χρώμα 50
Ευκρίνεια 10

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Aπο αποψη φωτεινοτητας την ειχες σε σωστα πλαισια. Τωρα το σημα του MAD θα ελεγα οτι ειναι απο τα επικινδυνα λογω χρωματος.
Η τηλεοραση αν και στην αρχη εκανε CC καθε 4 ωρες, καπου μετα τις 1000 ωρες λειτουργιας εκανε CC αν ειχε συμπληρωσει 2 ωρες παιξιματος αν την εκλεινες.

Οσο πιο κοντα την εκλεινες στο διωρο, τοσο καλυτερα, ενω οσο πιο πολλες ωρες σερι επαιζε πανω απο το διωρο, τοσο χειροτερα.

Για να μπεις στο σερβις μενου, χρειαζεται να εγκαταστησεις μια εφαρμογη στο smartphone απο το play store.
Μια δωρεαν για αυτο τον σκοπο ειναι το AnyMote smart remote.

1. Το εγκαθιστας στο κινητο και το τρεχεις.
2. θα εμφανιστει ενας πινακας σαν αρχικο μενου και εσυ επιλεγεις να πατησεις το "IN-START".
3. Οταν το κανεις η τηλεοραση θα σου ζητησει ενα κωδικο. Απο το τηλεκοντρολ της τηλεορασης θα πατησεις τα ψηφια 0413. Tοτε θα εμφανιστει το service menu. Θα κοιταξεις κατω αριστερα και θα δεις ποσες ωρες γραφει στο "UTT". Ειναι οι συνολικες ωρες λειτουργιας της tv. Δυο γραμμες πιο κατω θα δεις να αναγραφει το "OLED Compensation Count". Εκει θα αναγραφει τον συνολικο αριθμο των CC που εχει κανει η τηλεοραση.
Πραγμα σημαντικο, γιατι αν διαιρεσεις τον χρονο των ωρων της Tv με τα cc που εχει κανει, βρισκεις τον μεσο ορο των ωρων που καθε φορα πραγματοποιουσε το καθε CC.
Και ειναι σημαντικο γιατι ισως το σερβις βασιστει σε αυτον τον μεσο ορο για τυχον επισκευη κλπ.
Αν προκυπτει ως μεσος ορος οτι η τηλεοραση εκλεινε οταν ειχε πραγματοποιησει ενα σερι π.χ. 6-8 ωρες πριν την κλεισεις για CC, τοτε δυσκολα τα πραγματα.

Επεκταση εγγυησης απο την LG ή απο το καταστημα αγορας εκανες. ?
Οπως κι αν εχει, αν δεν σου κανει κοπο για να ενημερωθουμε και ολοι οι υπολοιποι, πες μας τι θα σου πουν και ποια θα ειναι η καταληξη στο σερβις.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και εννοείται θα ενημερώσω από Δευτέρα μόλις και επικοινωνήσω με το σέρβις.

Η εγγύηση είναι από LG Hellas, τον καιρό τότε (2017) που ακόμα κάλυπταν τις OLED, με επέκταση εγγύησης από την αντιπροσωπεία.
Είχε αγοραστεί 2 μήνες πριν τη λήξη της κανονικής εγγύησης της tv.

Μετά έμαθα ότι την έκοψαν αυτή τη δυνατότητα και την παρέχουν μόνο τα καταστήματα, σε συνεργασία με ιδιωτικές ασφαλιστικές.



Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και εννοείται θα ενημερώσω από Δευτέρα μόλις και επικοινωνήσω με το σέρβις.

Η εγγύηση είναι από LG Hellas, τον καιρό τότε (2017) που ακόμα κάλυπταν τις OLED, με επέκταση εγγύησης από την αντιπροσωπεία.
Είχε αγοραστεί 2 μήνες πριν τη λήξη της κανονικής εγγύησης της tv.

Μετά έμαθα ότι την έκοψαν αυτή τη δυνατότητα και την παρέχουν μόνο τα καταστήματα, σε συνεργασία με ιδιωτικές ασφαλιστικές.



Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Ξεχασα να πω, πως το smartphone που θα εγκατασταθει η εφαρμογη, πρεπει να εχει υπερυθρες (IR). Ετσι ωστε οταν θα πατησεις το "IN-START" σημαδευοντας την τηλεοραση, αυτη να δεχτει την εντολη "τηλεχειριστηριου".
Καλη τυχη ευχομαι με το σερβις.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Με καθυστέρηση σχεδόν ενός χρόνου, κανόνισα να έρθουν να την παραλάβουν.

Σε πρώτη ενημέρωση μου ανέφεραν ότι θα γίνει αλλαγή panel από την LG και έχει γίνει η σχετική παραγγελία.

Γνωρίζετε αν όντως έχουν panel από tv που κυκλοφόρησε 5 χρόνια πίσω?
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Σε συνέχεια της ιστορίας μου, η LG με ενημέρωσε ότι θα μου αντικαταστήσει την τηλεόραση με την 55αρα 4k OLED LG B9S, μοντέλο του 2020, με επιπλέον 2 έτη εγγύησης από την ημερομηνία παραλαβής.

Με ενημέρωσαν ότι είναι flat και όχι curved και χωρίς 3d, κάτι το οποίο δεν με απασχολούσε ιδιαιτέρως.

Σε ερώτηση μου αν γίνεται να βάλω κάποια διαφορά και να ανέβω σε ιντσες, με ενημέρωσαν πως κάτι τέτοιο δεν γίνεται, μιας και δεν κόβεται νέα απόδειξη λιανικής από την LG Hellas.

Επιπλέον για τον ίδιο λόγο, δεν είναι εφικτή η αγορά νέας επέκτασης εγγύησης.

Αυτές οι δυνατότητες δίνονται μόνο από εγγυήσεις οι οποίες παρέχονται μέσω καταστημάτων και όχι μέσω της μαμάς LG.


Σε γενικές γραμμές, υποδειγματική αντιμετώπιση και επικοινωνια, την Παρασκευή θα έχω τη νέα TV σπίτι, σύνολο 2 βδομάδες αναμονής.



Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
Σε συνέχεια της ιστορίας μου, η LG με ενημέρωσε ότι θα μου αντικαταστήσει την τηλεόραση με την 55αρα 4k OLED LG B9S, μοντέλο του 2020, με επιπλέον 2 έτη εγγύησης από την ημερομηνία παραλαβής.

Με ενημέρωσαν ότι είναι flat και όχι curved και χωρίς 3d, κάτι το οποίο δεν με απασχολούσε ιδιαιτέρως.

Σε ερώτηση μου αν γίνεται να βάλω κάποια διαφορά και να ανέβω σε ιντσες, με ενημέρωσαν πως κάτι τέτοιο δεν γίνεται, μιας και δεν κόβεται νέα απόδειξη λιανικής από την LG Hellas.

Επιπλέον για τον ίδιο λόγο, δεν είναι εφικτή η αγορά νέας επέκτασης εγγύησης.

Αυτές οι δυνατότητες δίνονται μόνο από εγγυήσεις οι οποίες παρέχονται μέσω καταστημάτων και όχι μέσω της μαμάς LG.


Σε γενικές γραμμές, υποδειγματική αντιμετώπιση και επικοινωνια, την Παρασκευή θα έχω τη νέα TV σπίτι, σύνολο 2 βδομάδες αναμονής.



Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Είναι άψογοι στην lg αν εξαιρέσεις μόνο την αναμονή..

Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει πιο πάνω, τι πρόβλημα είχες και σου έδωσαν καινούργια;

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
Είχα burn in στο πάνω δεξιά κομμάτι της οθόνης, είχε μείνει το σήμα του ΜAD κολλημένο.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Είχες 5ετη από lg όμως , όχι από μεγάλη αλυσίδα σωστά;

Είμαι περίεργος αν θα είχες την ίδια αντιμετώπιση στη δεύτερη περίπτωση..

Μπράβο τους πάντως

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

grscarface

New member
2 January 2008
51
λοιπόν, γεια σε όλους.

ειμαι κ γω κάτοχος της LG 910V απ το 2016 κ το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την συγκεκριμένη τηλεόραση δεν είναι τωρινό.

Για κάποιον απροσδιόριστο λόγο η LG εχει αποφασίσει να μην δίνει την δυνατότητα να συνδέεις bluetooth ακουστικά παρά το γεγονός πως υπάρχει αυτό το option.

Συγκεκριμένα δυο ζευγαρια που εχω κ τα δυο JBL δεν τα αναγνωρίζει.
Επικοινώνησα σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατων της LG και μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν ποια blueooth ακουστικά είναι συμβατά

Στην ερώτηση που τους έκανα, αν αγοράσω lg bluetooth ακουστικά θα συνδεθούν? μου απάντησαν ότι επειδή δεν φέρνουμε ακουστικά LG δεν γνωρίζω

Δεν ξέρω με ποιον άλλο τρόπο μπορώ να παρακολουθήσω τηλεοραση στην συγκεκριμενη TV με ακουστικά.

Αυτά που σκέφτoμαι σαν λύσεις είναι.:

1 αφού η μόνη εξοδος που εχει είναι η optical οπότε είτε θα πρέπει να βγάλω εξοδο απο κει σ κάποιον ενισχυτή κ απο κει να πάρω ήχο για τα ακουστικά

2 ή να μου πει κάποιος που έχει δοκιμάσει καποιο συγκεκριμένο bluetooth headset που δουλεύει κ είναι συμβατό με την 910V

3 ή να βρω καποιο καλωδιο που φευγει από την optical εξοδο της τηλεόραση κ πάει σε ακουστικά που το μετατρέπουν αυτα σε analog (δεν ξερω καν αν υπάρχει κάτι τετοιο)

Αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει και να μου προτείνει καποια άλλη λύση ή εχει δοκιμάσει ακουστικά bluetooth που δουλεύουν στην συγκεκριμένη tv θα ήταν μια καλή λυση που την ψάχνω καιρό.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Σήμερα ήρθε η αντικαταστάτρια 55 B9SLA, με ημερομηνία κατασκευής 08/2020, Πολωνία.

Όλα καλά, το απόγευμα θα δοκιμαστεί για καμμένα/κολλημένα pixels κλπ.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
Σήμερα ήρθε η αντικαταστάτρια 55 B9SLA, με ημερομηνία κατασκευής 08/2020, Πολωνία.

Όλα καλά, το απόγευμα θα δοκιμαστεί για καμμένα/κολλημένα pixels κλπ.
Καλορίζικη..

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk