LG 65C2 είναι στραβή,τη γυρνάω πίσω;

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,601
Καμία σχέση τα monitor, δεν είναι τόσο λεπτά όσο οι oled.

Εκει ήταν σίγουρα μεμονωμενο περιστατικο.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Μπαααα... και το δεύτερο δεν ήταν απόλυτα ίσιο αλλά επειδή δεν είχε το χαλί του πρώτου το κράτησα.
35497d8305dc106177b5350ee9c55667.jpg
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,985
Πάντως όλες οι πάρα πολύ λεπτές τηλεοράσεις στο panel έχουν "αρπαγμένο" λίγο σασί και δεν είναι αλφάδι.
Οπότε ζεις με αυτό ,ούτως η άλλως βλέπεις από μπροστά και όχι από τέρμα πλάι.
 
  • Like
Reactions: jpcupra

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Για να δουμε τι θα αποφανθει το service του κ. Μανωλοπουλου. Ηρθαν κ την πηραν σημερα. Γμτ κ εχουμε κ ΣΚ μπροστα :cry:
:cry::cry::cry:
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Απεφανθει κ το service, στραβο πανελ κ παμε για επισκευη.... Τι ηθελα κ εμπλεξα... Την αλλη εβδομαδα θα παρουν το ανταλλακτικο, οποτε αναμενουμε.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
Απεφανθει κ το service, στραβο πανελ κ παμε για επισκευη.... Τι ηθελα κ εμπλεξα... Την αλλη εβδομαδα θα παρουν το ανταλλακτικο, οποτε αναμενουμε.
Δεν ήσουν σε καθεστώς DOA; Αντικατάσταση με νέα πρέπει να σου κάνουν.
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Δεν ήσουν σε καθεστώς DOA; Αντικατάσταση με νέα πρέπει να σου κάνουν.
Ακριβώς, η απόφαση και βάσει νόμου είναι δική σου για το ποιά είναι η επιλογή σου, αντικατάσταση ή επισκευή ή ακόμα και υπαναχώρηση και όχι μόνο στην περίοδο DOA.......

και δεν το λέω αυτό χωρίς να είμαι σίγουρος για τα λεγόμενα μου. Στην περίπτωσή μου την γύρισα πίσω μετά απο έξι μήνες και πήρα τα λεφτά μου πίσω.
 
  • Like
Reactions: jpcupra

jpcupra

New member
31 March 2008
80
ειμαι εκτος DOA μετα τις 14 μερες... Οχι?

Ακριβώς, η απόφαση και βάσει νόμου είναι δική σου για το ποιά είναι η επιλογή σου, αντικατάσταση ή επισκευή ή ακόμα και υπαναχώρηση και όχι μόνο στην περίοδο DOA.......
δωσε λιγα περισσοτερα ινφοζ...
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
δωσε λιγα περισσοτερα ινφοζ...
Γιά νόμους και ότι σχετικό με λεπτομέρειες δεν θυμάμαι μιας και στην περίπτωσή μου έχουν περάσει κάτι χρόνια, αλλά περιληπτικά το μόνο που έχει χαραχθεί στην μνήμη μου είναι ότι.
Σε περίπτωση προβληματικού προιόντος η βλάβης ο αγοραστής έχει την διακριτική ευχέρεια των κάτωθι επιλογών. Επισκευή-αντικατάσταση-υπαναχώρηση του προιόντος. Η επιλογή είναι δική σου. Ολα αυτά με λεπτομέρειες έχουν αναφερθεί κάπου το 2014 για κάποιον που δυσπιστεί και μπορεί να ανατρέξει και να βρει ότι σχετικό.

 
  • Like
Reactions: jpcupra