LG 65C2 είναι στραβή,τη γυρνάω πίσω;

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Με την καμία δεν την κρατάς και απορώ με τα άλλα τα παιδιά που γράψαν για παρόμοιο θέμα πως συμβιβάστηκαν. Οταν δίνεις τα όμορφα και δύσκολα λεφτά σου πλέον πρέπει το προιον να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου. Αν και δεν είμαι υπέρ των oled λόγω και μόνο της ψυχοφθοράς που δεν είμαι σε θέση να υποστώ μιας και μεγαλώσαμε πολύ πλέον, έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου αν βαρεθείς να ανοίγεις και δεν σου κάθεται και ότι με αυτό το ποσόν υπάρχουν πολύ αξιόλογες προτάσεις πέραν των oled. (y)(y)
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
+1000!! Θα δω κ θα ζυγισω αναλογως, αν δω οτι δεν βγαζω ακρη με βλεπω να παιρνω το κασερι πισω κ να περιμενω καμμια G2 να πετυχω σε προσφορα μιας κ σε λιγες μερες θα λανσαρουν τα μοντελα του 23. Εχω κλειδωσει στις oled δυστυχως. Δεν ξερω αν μπορω να δω κατι αλλο. Οπως κ να εχει θα επανελθω αυριο βραδακι με νεα! Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Κ ερχομαι κ βρισκω κ αυτο πριν λιγο...


Αν ειναι δυνατον.... Αδιανοητο να γινεται τετοιος χαμος!!
Πολυ φοβαμαι πως ειναι κατασκευαστικο Κλεανθη κ πιθανον γιαυτο κ οι υπολοιποι με παροτρυναν να το αφησω as it is. Αδυνατει το μυαλο μου να συλλαβει οτι παιζει τετοια παπατα απο την Lg.
Meanwhile, εχω σκοπο να την βαλω τοιχο κ φοβαμαι σε κανα 2μηνο οτι μπορει να την ακουσει στα πλαϊνα της απο το βαρος καθως το vesa mount πιανει ουσιαστικα στο κεντρο κ αφηνει εκτεθειμενα τα πλαϊνα.... Πφφφ καηκα βραδιατικα, παω να την πεσω
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
+1000!! Θα δω κ θα ζυγισω αναλογως, αν δω οτι δεν βγαζω ακρη με βλεπω να παιρνω το κασερι πισω κ να περιμενω καμμια G2 να πετυχω σε προσφορα μιας κ σε λιγες μερες θα λανσαρουν τα μοντελα του 23. Εχω κλειδωσει στις oled δυστυχως. Δεν ξερω αν μπορω να δω κατι αλλο. Οπως κ να εχει θα επανελθω αυριο βραδακι με νεα! Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!
Δεν δίνω συμβουλές, δεν είναι του χαρακτήρα μου ,παρότρυνση είναι για να το κυνηγήσεις και να πάρεις αυτό που αξίζουν τα χρήματά σου ;););)

Κ ερχομαι κ βρισκω κ αυτο πριν λιγο...


Αν ειναι δυνατον.... Αδιανοητο να γινεται τετοιος χαμος!!
Πολυ φοβαμαι πως ειναι κατασκευαστικο Κλεανθη κ πιθανον γιαυτο κ οι υπολοιποι με παροτρυναν να το αφησω as it is. Αδυνατει το μυαλο μου να συλλαβει οτι παιζει τετοια παπατα απο την Lg.
Meanwhile, εχω σκοπο να την βαλω τοιχο κ φοβαμαι σε κανα 2μηνο οτι μπορει να την ακουσει στα πλαϊνα της απο το βαρος καθως το vesa mount πιανει ουσιαστικα στο κεντρο κ αφηνει εκτεθειμενα τα πλαϊνα.... Πφφφ καηκα βραδιατικα, παω να την πεσω
Δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω βλέπεις ???????? για γίνε πιο σαφής.............

Μάλλον αναφέρεσαι στο ξένο forum. Το έχω δει εδω και καιρό και τις αναφορές που γίνονται για το πρόβλημα. Ε ναι το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι φταίει και στρεβλώνει. Τώρα το τι δεν απασχολεί τον καταναλωτή αλλά την κατασκευάστρια εταιρία.......


Χάλια μαύρα. (n)(n)(n)
 
  • Like
Reactions: jpcupra
Κι εγώ έτοιμος να τη γυρίσω ήμουν αλλά όταν είδα στο reddit ότι 9 στις 10 είναι έτσι, είπα πρώτα να τεστάρω τα υπόλοιπα (τα φανερά), κι αν όλα είναι καλά να κάτσω στ'αβγά μου. Ειδικά διαβάζοντας ότι υπάρχουν άλλα πολύ σοβαρότερα πιθανά θέματα με panel lottery (κάτι pink tints, κάτι banding, κλπ κλπ κλπ), μάλλον το στραβό είναι το πιο αδιάφορο πρόβλημα από αυτά που μπορεί να σου τύχουν.

Έκτοτε, και στα καταστήματα που τσέκαρα τις demo, έβλεπα τα ίδια παντού, οπότε μάλλον καλώς έκανα. Βασικά εγώ προσωπικά σίγουρα καλώς έκανα γιατί μου δώσανε και partial refund, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, σχετική με το ότι δεν είμαι στην Ελλάδα.
 
  • Like
Reactions: jpcupra

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Κ η ιστορια συνεχιζεται.... Πηγα ανοιξαμε την τελευταια κ ηταν περισσοτερο στραβη. Α π ι σ τ ε υ τ ο. Θα στειλω email στην lg να δω απο περιεργεια τι θα μου πουν.
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Κ η ιστορια συνεχιζεται.... Πηγα ανοιξαμε την τελευταια κ ηταν περισσοτερο στραβη. Α π ι σ τ ε υ τ ο. Θα στειλω email στην lg να δω απο περιεργεια τι θα μου πουν.
Δεν ξέρεις τι θα σου πούνε ???? Απλή η απάντηση ότι είναι μέσα στα επιτρπτά όρια και ότι δεν επηρεάζει την λειτουργία της....
Τώρα καλείσαι να γίνει ο καστανάς και να βγάλεις τα κάστανα απο την φωτιά. Αντε τώρα να δεχτείς το ελάττωμα ως κανονικότητα.
Και το ερώτημα είναι ότι αν δεν αγόραζε κανείς τέτοια προιόντα με παρόμοια προβλήματα θα συνέχιζαν να μας βαφτίζουν το ψάρι κρέας ???? και να βγάζουν τέτοια προιόντα στην αγορά ??
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ............
 
Εδώ βρε παιδιά υπάρχουν άλλα κι αλλα σοβαρότερα θέματα τα οποία περνιούνται ως “features”. Πχ το ABL που δεν απενεργοποιείται χωρίς να καταργήσεις την εγγύηση. Δηλαδή πληρώσαμε 2 και 3 χιλιάρικα για να απολαμβάνουμε σκοτεινά κινηματογραφικά πλάνα, και τελικά πρέπει να δούμε την ταινία σε κανα λαπτοπ για να καταλάβουμε τι γίνεται, αφού η LG θα έχει γίνει ήδη κατάμαυρη μετά από 5-10 λεπτά σε σκοτεινό πλάνο.
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Δεν ξέρεις τι θα σου πούνε ???? Απλή η απάντηση ότι είναι μέσα στα επιτρπτά όρια και ότι δεν επηρεάζει την λειτουργία της....
Τώρα καλείσαι να γίνει ο καστανάς και να βγάλεις τα κάστανα απο την φωτιά. Αντε τώρα να δεχτείς το ελάττωμα ως κανονικότητα.
Και το ερώτημα είναι ότι αν δεν αγόραζε κανείς τέτοια προιόντα με παρόμοια προβλήματα θα συνέχιζαν να μας βαφτίζουν το ψάρι κρέας ???? και να βγάζουν τέτοια προιόντα στην αγορά ??
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ............
ποσο αληθεια ρε Κλεανθη.... Τεσπα... Θα δω απο περιεργεια τι θα μου πουν κ θα ποσταρω.

Εδώ βρε παιδιά υπάρχουν άλλα κι αλλα σοβαρότερα θέματα τα οποία περνιούνται ως “features”. Πχ το ABL που δεν απενεργοποιείται χωρίς να καταργήσεις την εγγύηση. Δηλαδή πληρώσαμε 2 και 3 χιλιάρικα για να απολαμβάνουμε σκοτεινά κινηματογραφικά πλάνα, και τελικά πρέπει να δούμε την ταινία σε κανα λαπτοπ για να καταλάβουμε τι γίνεται, αφού η LG θα έχει γίνει ήδη κατάμαυρη μετά από 5-10 λεπτά σε σκοτεινό πλάνο.
πιστευω στο επομενο update θα το φτιαξουν. Εχει παραπονεθει αρκετος κοσμος.
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
λαβαμε κ την απαντηση της lg!!

qte

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν διαθέτουμε από το εργοστάσιο μας πληροφορία για κατασκευαστικό θέμα στη σείρα και για την διαπίστωση των αιτιών πρόκλησης του συμπτώματος που μας περιγράφετε, απαιτείται η πραγματοποίηση ελέγχου της συσκευής σας.
Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την οποία θα χρειαστεί να μας διαθέσετε το σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, τον ταχυδρομικό κωδικό και την διεύθυνση σας καθώς και την ακριβή ημερομηνία αγοράς της συσκευής.

unqte

Εν τω μεταξυ στελνω φωτο ξεκαθαρα, το "απαιτειται η πραγματοποιηση ελεγχου της συσκευη σας" ακομα προσπαθω να το αποκωδικοποιησω :ROFLMAO:
 
  • Angry
Reactions: arxaios1978

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
λαβαμε κ την απαντηση της lg!!

qte

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν διαθέτουμε από το εργοστάσιο μας πληροφορία για κατασκευαστικό θέμα στη σείρα και για την διαπίστωση των αιτιών πρόκλησης του συμπτώματος που μας περιγράφετε, απαιτείται η πραγματοποίηση ελέγχου της συσκευής σας.
Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την οποία θα χρειαστεί να μας διαθέσετε το σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, τον ταχυδρομικό κωδικό και την διεύθυνση σας καθώς και την ακριβή ημερομηνία αγοράς της συσκευής.

unqte

Εν τω μεταξυ στελνω φωτο ξεκαθαρα, το "απαιτειται η πραγματοποιηση ελεγχου της συσκευη σας" ακομα προσπαθω να το αποκωδικοποιησω
Πρέπει να πάει στο service προφανώς.
 
  • Like
Reactions: jpcupra

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
λαβαμε κ την απαντηση της lg!!

qte

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν διαθέτουμε από το εργοστάσιο μας πληροφορία για κατασκευαστικό θέμα στη σείρα και για την διαπίστωση των αιτιών πρόκλησης του συμπτώματος που μας περιγράφετε, απαιτείται η πραγματοποίηση ελέγχου της συσκευής σας.
Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την οποία θα χρειαστεί να μας διαθέσετε το σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, τον ταχυδρομικό κωδικό και την διεύθυνση σας καθώς και την ακριβή ημερομηνία αγοράς της συσκευής.

unqte

Εν τω μεταξυ στελνω φωτο ξεκαθαρα, το "απαιτειται η πραγματοποιηση ελεγχου της συσκευη σας" ακομα προσπαθω να το αποκωδικοποιησω :ROFLMAO:
Πιθανότατα θα πρέπει να κλείσεις ένα ραντεβού έτσι ώστε να έρθει στον χώρο σου εξουσιοδοτημένος τεχνικός να διαπιστώσει το πρόβλημα να πάρει φωτογραφίες του προβλήματος να ακολουθήσει η έκθεσή του και να δρομολογηθεί εκ μέρος τους η επόμενη κίνηση που θα είναι είτε αντικατάσταση η refund. Γενικά είσαι σε καλό δρόμο για την όλη εξέλιξη, τώρα τι θα πράξεις απο εσένα εξαρτάται.........
ολα αυτά αφού τους στείλεις αυτά που σου ζητήθηκαν δηλαδή ( θα χρειαστεί να μας διαθέσετε το σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, τον ταχυδρομικό κωδικό και την διεύθυνση σας καθώς και την ακριβή ημερομηνία αγοράς της συσκευής.)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jpcupra
Ρεαλιστικά θα σου πουν ότι "τι θες τώρα, αφού μια χαρά δουλεύει". Στην καλύτερη περίπτωση όμως θα πάρεις ένα refund, και θα πάρεις μια καινούρια που θα είναι το ίδιο στραβή. :)

Καλά έκανες πάντως και το κυνηγάς, αφού έχεις υπομονή.
 
  • Like
Reactions: jpcupra

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Και κάτι ακόμα που ενημερωτικά πρέπει να γνωρίζεις. Τον σειριακό αριθμό της συσκευής πέραν ότι στον ζητούνε για την διαπίστωση ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ο σοβαρότερος λόγος είναι για να δούνε την συγκεκριμένη παρτίδα παραγωγής και τα προβλήματά της είτε ως αναφορές ή ως εσωτερικές διαπιστώσεις. Και ο νοών νοείτω 😉😉😉
 

jpcupra

New member
31 March 2008
80
Πιθανότατα θα πρέπει να κλείσεις ένα ραντεβού έτσι ώστε να έρθει στον χώρο σου εξουσιοδοτημένος τεχνικός να διαπιστώσει το πρόβλημα να πάρει φωτογραφίες του προβλήματος να ακολουθήσει η έκθεσή του και να δρομολογηθεί εκ μέρος τους η επόμενη κίνηση που θα είναι είτε αντικατάσταση η refund. Γενικά είσαι σε καλό δρόμο για την όλη εξέλιξη, τώρα τι θα πράξεις απο εσένα εξαρτάται.........
ολα αυτά αφού τους στείλεις αυτά που σου ζητήθηκαν δηλαδή ( θα χρειαστεί να μας διαθέσετε το σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, τον ταχυδρομικό κωδικό και την διεύθυνση σας καθώς και την ακριβή ημερομηνία αγοράς της συσκευής.)
Δεν ξερω ρε γμτ. Με τρωει μερες τωρα :cautious: Εκατσα το ζυγισα το ξαναζυγισα κ λεω, τους τα σκασαμε δεν πρεπει να παρουμε αυτο το οποιο πληρωσαμε? Αν υπηρχε εξαρχης τετοιο θεμα θα προτιμουσα μια γενναια εκπτωση κ απο εκει κ περα its up to me για να προχωρησω or not.
Ρεαλιστικά θα σου πουν ότι "τι θες τώρα, αφού μια χαρά δουλεύει". Στην καλύτερη περίπτωση όμως θα πάρεις ένα refund, και θα πάρεις μια καινούρια που θα είναι το ίδιο στραβή. :)

Καλά έκανες πάντως και το κυνηγάς, αφού έχεις υπομονή.
Μωρε μια χαρα δουλευει, αλλα με την ιδια λογικη κ ενα αμαξι να επαιρνα με χτυπημενο το φτερο παλι θα δουλευε. Συγκρινω διαφορετικα μεγεθη ξερω, αλλα το point εξακολουθει κ παραμενει το ιδιο. Ειτε πληρωσω 1 ευρω ειτε 100000 ;) Besides νιωθω οτι οσο δεν μιλαμε, τοσο θα μας #@#$$#%@ Γιατι κακα τα ψεμματα, η αληθεια ειναι (οπως ειχε πει καποιος), οσο τους σεβεσαι σε !@#$%##@. Οσο τους ##@$#$#%@$ σε σεβονται!! Η αληθεια παντως ειναι οτι δεν φημιζομαι για την υπομονη μου, καθως τρεχω με διαφορα θεματα τον τελευταιο καιρο κ δεν εχω το σθενος να εκνευριστω/χαλαστω περισσοτερο. Κ για να γελασουμε, φαντασου να ειχα κ κανα ocd τι θα τους ειχα κανει :ROFLMAO:
Και κάτι ακόμα που ενημερωτικά πρέπει να γνωρίζεις. Τον σειριακό αριθμό της συσκευής πέραν ότι στον ζητούνε για την διαπίστωση ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ο σοβαρότερος λόγος είναι για να δούνε την συγκεκριμένη παρτίδα παραγωγής και τα προβλήματά της είτε ως αναφορές ή ως εσωτερικές διαπιστώσεις. Και ο νοών νοείτω 😉😉😉
Σωστο, ειναι ενας τροπος να κανουν ενα στοιχειωδες tracking της ολης φασης.

Τους περασα τα στοιχεια απο προχτες (η ημερα εχει ηδη αλλαξει την ωρα που γραφω το μηνυμα) κ χτες δεν εμφανιστηκαν. Για να δουμε σημερα.
Will keep you posted :)
 
  • Like
Reactions: KMARK
Παρτιδα μου μυριζει.

Μπααα...

Όπως είχα ξαναγράψει παραπίσω, το ίδιο στράβωμα έχει η 77άρα C2 που πήρα πριν 5 μήνες, και η 55άρα B7 που πήρα πριν.... 5 χρόνια :)

Νομίζω ότι είναι απλά παρατράγουδο της (χωρίς κανέναν λόγο τόσο) λεπτής οθόνης, που απλά το 99% των χρηστών δεν το παρατηρεί ποτέ, το 0.99% το παρατηρεί τυχαία κάποια στιγμή και δεν ασχολείται περαιτέρω, και μερικοί μουρλοί μιζεριάζουμε και αρχίζουμε τα emails!

Η πλάκα είναι ότι στην 55άρα το παρατήρησα για πρώτη φορά στην... 4ετία όταν μετακόμισα και πήγα να τη βάλω στο κουτί. Και τότε επειδή ήμουν προφανώς τελείως εκτός εγγύησης, το ξέχασα το επόμενο λεπτό. Αντίθετα, τώρα με την 77άρα επειδή το είδα άμεσα, ξενέρωσα κι εγώ, κι άρχισα τη γκρίνια στο μαγαζί.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: jpcupra

gPaska

AVClub Addicted Member
23 November 2010
1,699
Ενω αρχικα δεν το ειχα προσεξει, τωρα βλεπω οτι τελικα και η δικια μου C277 ειναι ελαφρως κυρτη.

Οσο εψαξα φαινεται πως υπαρχουν τετοιες περιπτωσεις και απο παλαιοτερες σειρες, μεχρι και CX.
B1/C1/G1/G2 επισης.
Δεν μπορω να μπω στην διαδικασια για αντικατασταση καθως με μαθηματικη ακριβεια η ταλαιπωρια θα καταληξει 99% σε νεο στραβο πανελ μιας και δεν παιζει να ειναι μεμονωμενο αλλα μερος παρτιδας μη πω και ολοκληρης παραγωγης, οποτε ι'l llive with it.

Αν εχεις νεα ενημερωσε μας για να ξερουμε τι λεει επισημα η LG.
 
  • Like
Reactions: jpcupra