LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Εμείς εδώ που'χουμε καλομάθει και βλέπουμε 90% πρόγραμμα HDR, πως να το κατεβάσουμε το αναθεματισμένο το OLED light? :D

Όσο δε διακρίνω πρόβλημα στην κανονική θέαση, δεν κοιτάω μονόχρωμα patterns που να χτυπιέστε κάτω. :BDGBGDB55:

Με πραγματικό υλικό HDR δεν κινδυνεύεις από το OLED Light στο 100, παρά μόνο από ηλιθιωδώς rendered υπότιτλους. Με υλικό HDR, όταν το OLED Light είναι στο 100, η συνολική φωτεινή εκπομπή της εικόνας αντιστοιχεί σε υλικό SDR σταθμισμένο στα 100-200 nits. Μόνο συγκεκριμένα highlights της εικόνας ανεβαίνουν πάνω από εκεί, τα οποία δεν είναι στατικά και διαρκούν λίγο (εκτός και αν οι υπότιτλοι γίνονται rendered με ηλίθιο τρόπο, οπότε θα φεγγοβολούν στα 500-800 nits. Σε μια τέτοια περίπτωση, φρόνιμο είναι, αν υπάρχει η δυνατότητα, να αλλάξουν χρώμα σε κάτι πιο σκούρο, όχι μόνο για προστασία του πάνελ, αλλά κυρίως για προστασία των οφθαλμών μας).

Τυπικά, αν βάλεις την ίδια ταινία σε SDR, με το OLED Light στο 100 θα πάρεις σημαντικά φωτεινότερη εικόνα...

Επειδη δεν εχω συμβιωσει με oled και διαβαζω περι φωτεινοτητας , εχωντας μια samsung q8fn και ενα ταμπλετ sansung s2 superamoled προσωπικα το βλεπω μια χαρα απο φωτηνοτητα σε σχεση με την τηλεοραση ισχυει το ιδιο και με τις oled η ειναι διαφορετικη και μη συγκρισιμη η φωτηνοτητα μεταξυ oled-amoled γιατι η εικονα του ταμπλετ ειναι πραγματικα εντυπωσιακη και φωτηνοτατη και το σκεφτομαι σοβαρα για αγορα oled tv. Συγνωμη αν ειμαι oftropic αλλα θα ηθελα τα φωτα σας ειδικα απο τον jl

Εφόσον έχεις tablet με OLED, μια χαρά έχεις συμβιώσει με OLED. Κι εγώ, πριν αποχωριστώ την Plasma μου, δοκίμασα τα νερά με ένα ταμπλετάκι της Samsung (Galaxy Tab S 8,4 LTE), το οποίο με έχει γλυτώσει από αμέτρητες ώρες βασανισμού της όρασής μου τα τελευταία 5,5 χρόνια... :laugh:

Τα 4Κ πάνελ της LG, έχουν παρόμοια φωτεινότητα με το tablet σου, αλλά καλύτερη χρωματική ακριβεία, καλύτερη ομοιομορφία στα σκοτεινά, υψηλότερη αντοχή στο burn-in και μεγαλύτερη σταθερότητα των χαρακτηριστικών του πάνελ στο χρόνο...
 

panpan

Established Member
5 July 2006
200
Τοτε λοιπον δεν υπαρχει θεμα φωτινοτητας που αναφερουν πολλοι και προσωπικα καθε φορα που το ανοιγω βρισκω τον εαυτο μου να λεει τι εικοναρα ειναι αυτη και υποψιν εχουν περασει πολλες τηλεορασεις απο τα χερια μου ....ευχαριστω για την απαντηση και παλι αναφερω οτι εχω την q65q8fn που υποτιθετε οτι ειναι υπερ φωτεινη ....να εισαι καλα φιλε μου.
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Καλησπερα σας κυριοι. Εχω ενα θεματακι με την δικη μου και αν εχει καποιος αντιμετωπισει το ιδιο ή εχει γνωση επι του θεματος, αν μπορει να με βοηθησει. Λοιπον εχουμε το γνωστο σε ολους burn-in. Και μαλιστα πιο συγκεκριμενα την περιπτωση "rectangle burn in" οπου πολλοι χρηστες εχουν αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα. Την εχω παρει απο Κωτσοβολο με την 5ετη επεκταση. Ηρθαν, την φορτωσαν και μετα απο μια εβδομαδα μου ειπαν πως δεν την καλυπτουν λογω κακης χρησης. Υ'οψιν ειναι εκτος επισημης εγγυησης, εχουν περασει τα 2 χρονια). Τι κανουμε??? Ρωταω καθως δεν μιλαμε για μια στατικη εικονα που εγω σαν χρηστης κατα λαθος αφησα για ωρα, αλλα για θεμα που αρκετοι εχουν αναφερει οτι εβγαλε απο μονη της η τηλεοραση.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,750
ΑΘΗΝΑ
το rectangle burn in δεν γνωριζω τι ακριβως ειναι,αλλα προφανως εχει γινει απο τσιτα oled backlight και στατικες εικονες πολυ ωρα κολλημενες στο πανελ,
χωρις να γινει κλεισιμο της τιβι ανα 4 ωρες.
τυχαιο burnin(οποια μορφη του)ειναι δυσκολο εως πολυ δυσκολο να γινει χωρις την..συνδρομη του κατοχου.
δυστηχως στις περισσοτερες των περιπτωσεων,οι αντιπροσωπειες δεν τα αναγνωριζουν ως προβλημα της τιβι και δεν κανουν αλλαγη πανελ.
μακαρι να βρεις καποιο τροπο να το αλλαξεις,αλλα το βλεπω πολυ δυσκολο..
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Θα πρότεινα να μιλήσεις απευθείας με την lg hellas και να τους θέσεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις σε συνδυασμό με αναφορές σε forum του εξωτερικού όπου η lg αναγνωρίζοντας το εν λόγω πρόβλημα ακόμη και σε tv εκτός εγγύησης, αντικατέστησε τα panel με νέα.
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Απάντηση: Re: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δεν εχω κανει κατι ως χρηστης. Σε καποιο θεμα εδω μεσα διαβασα για προβλημα του cc. Walkera εχεις κανα link οπου λεει επισημα ως Lg οτι αναγνωριζει το εν λογω προβλημα?
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
https://www.avforums.com/threads/rectangle-shaped-„burn-in-“.2265870/
https://forums.overclockers.co.uk/threads/lg-2017-c7-oled-free-fix-sort-of-like-a-recall.18870025/
Από ότι διάβασα όλοι βασίστηκαν στο πρόβλημα που είχαν οι tv του rtings και κατάφεραν να τις επισκευάσουν με την αιτιολογία προβληματικού panel. Δε ξέρω η lg Ελλάδας πως θα το χειριστεί αλλά δεν έχεις να χάσεις κάτι να δοκιμάσεις.
 

aXer

Established Member
20 January 2009
175
Καλημέρα. Μία ερώτηση περί ήχου.
Πήρα χτες την soundbar sl8y. Φυσικά συνδέθηκε μέσω του HDMI ARC.
Ενώ στο Netflix που έχει ATMOS η ταινία/σειρά, μου βγάζει η μπάρα όντως την ένδειξη "Dolby Atmos", σε καμία από τις ταινίες που έχω και παίζω μέσω του media player της τηλεόρασης δεν έρχεται αυτό. Εννοείται ότι οι εν λόγω ταινίες που δοκιμάζω έχουν Dolby Atmos Audio Track. Απλά όταν το διαλέγω, μου γράφει απλά "Dolby Audio".
Είναι θέμα
1) Του Media Player της τηλεόρασης που δεν κάνει το Atmos pass through?
2) Της θύρας HDMI? Αν είναι όμως έτσι, γιατί λειτουργεί με το Netflix?
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Αν βάλεις να παίξει στην tv ο ήχος σου βγαζει την ένδειξη πανω δεξια;

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

aXer

Established Member
20 January 2009
175
Όχι, αλλά πάνω δεξιά δεν βγάζει ούτε στο Netflix νομίζω.
Μόνο Dolby Vision νομίζω βγάζει στο Netflix... Κάνω λάθος;
Εσύ δλδ έχεις παίξει ταινία από τον Media Player και σου βγάζει Dolby Atmos πάνω δεξιά;

Από την άλλη, σκέφτομαι, το καλώδιο HDMI που χρησιμοποίησα, ήταν ένα που βρήκα στα συρτάρια μου.
Διαβάζω ότι είναι απαράιτητο HDMI 2.0 With Ethernet.
Θα πάω μετά την δουλειά να πάρω κανα δυο να υπάρχουν...
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Ναι μου βγαζει και HDR και atmos.

Επιλέγω ταυτόχρονη έξοδο ηχείων και οπτικής.

Δεν έχω σχετικό ενισχυτή.

Υπαρχει και επιλογή στο μενού ηχου για atmos απο τα ηχεία.

Βέβαια έχω c7 και κάπου είχα δει οτι εχουμε διαφορες στο atmos.



Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

aXer

Established Member
20 January 2009
175
Λοιπόν η τηλεόραση θα με τρελάνει.
Πήρα καλό καλώδιο hdmi 2.0b, ultra speed with ethernet, και κάποιες από τις ταινίες μου ΟΝΤΩΣ άρχισαν να βγάζουν ένδειξη ATMOS στην soundbar. Και εκεί που έβαζα διάφορες και καραγουσταρα... Άρχισα να μην ακουω τις ομιλίες. Όλοι οι surround ήχοι ακούγονται καθαρότατα αλλά τίποτα απτό κεντρικό κανάλι της φωνής. ΔΕΝ είναι θέμα soundbar καθώς την αποσυνδεσα, έβαλα να παίζει απο τα ηχεία της τηλεόρασης, και συνεχίζει να μην έχει κεντρικό κανάλι. Και το κουλό είναι ότι συμβαίνει ΜΟΝΟ στις ATMOS ταινίες. Σε απλό dolby ή σε dts έχω κανονικά όλα τα κανάλια ήχου. Την έσβησα και την ξαναναψα... τίποτα. Την έβγαλα από την πρίζα για 3 λεπτά...και επανήλθε.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Μου φαινεται πως πρεπει να ανοιξουμε και ενα θεμα που να αφορα την συμπεριφορα καταστηματων/σερβις για εκεινες τις περιπτωσεις που ο πελατης εχει δικιο, αλλα που να το βρει.

Αναφερομαι συγκεκριμενα στην περιπτωση του φιλου mensanos οπου η B7 του εβγαλε ενα τετραγωνο Burn in στο κεντρο της οθονης, ενδειξη οτι προκειται για την αστοχια υλικου που παρουσιαζει το συγκεκριμενο μοντελο.

Μολις πληροφορηθηκα την απαντηση που του εδωσε ο κωτσοβολος, στην ερωτηση αν την διαγνωση την εκαναν αυτοι ή την εστειλαν στην LG.

Η απαντηση του κωτσοβολου ηταν η εξης:
-------------------------
"Κατόπιν ελέγχου στη συσκευή σας εντοπίσθηκε αποτύπωμα στην οθόνη από φαινόμενο μνήμης. Σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχουμε λάβει από την αντιπροσωπεία, η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας."
--------------------------

Ζεσταματα, παγωματα, αποτυπωματα και...φαινομενα μνημης, ολα μαζι για να δικαιολογησουν το γεγονος πως ο κωτσοβολος ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ την τηλεοραση στην LG για να την ελεγξουν εκεινοι.

Ειδαν Burn in, το βαφτισαν "κακη χρηση" και αντε γεια εσυ και η πενταετης εγγυηση σου. ?
Και αν η συσκευη εχει αστοχια υλικου ΠΩΣ θα το βρει το επισημο σερβις της lg αν δεν την στειλετε ποτέ. ?

Πεταξαν κι ενα "φαινομενο μνημης" λες και μιλαμε για Burn in των PLASMA τηλεορασεων.
Που αν το παμε κι ακομα πιο τεχνικα, ουτε καν Burn in δεν εχει με την στενη εννοια του ορου.

Ουσιαστικα αστοχια υλικου εχει, δηλαδη λαθος calibration του compensation cycle απο το εργοστασιο. Δεν δουλευει σωστα το cc και προκαλεσε το προβλημα.

Στο ερωτημα του στην LG περι του burn in γενικα, του απαντησαν:

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in εκτιμάται κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος."

Mε λιγα λογια η νοοτροπια και συμπεριφορα της LG προς ωρας δεν φαινεται να εχει αλλαξει.
ΑΝ διαπιστωσει οποιαδηποτε αστοχια στην tv που προκαλεσει burn in ή οτι αλλο ΟΧΙ απο κακη χρηση του χρηστη, μια χαρα ανταποκρινεται (μεχρι τωρα) και αντικαθιστα τα πανελ ή την Tv αν υπαρχει ελλειψη ανταλλακτικων λογω παλαιοτητας μοντελου.

Ειλικρινα εχουν αρχισει να με ανησυχουν αυτες οι 5ετεις επεκτασεις τηλεορασεων. Γιατι και απο κανα δυο αλλες 2-3 περιπτωσεις (εκτος φορουμ) εχω μαθει οτι καποιες αλυσιδες, προσπαθουν να ριξουν την υπαιτιοτητα στον χρηστη, λογω κακης χρησης κλπ.

Αναμενουμε τη συνεχεια για το αν ο κωτσοβολος θα δεχτει να στειλει την Oled στην LG για να κανει εκεινη τον ελεγχο.
Θα ηθελα ο φιλος mensanos να ποσταρει την οποια καταληξη εδω για να μαθουμε κι εμεις.

Ελπιζω κι ευχομαι η τηλεοραση να καταληξει στο επισημο σερβις και να διαγνωστει η αστοχια υλικου, ωστε ολα να εχουν αισιο τελος.
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να δούμε αν η
Lg θα έχει σταθερή συμπεριφορά ή αν θα είναι πιο ελαστικη λογω μη δική της υποχρέωσης.


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Οι 5ετης εγγυήσεις από όσο γνωρίζω, εξυπηρετούνται μέσω δικών τους επισκευαστικών κέντρων. Εγώ προσωπικά θα την έστελνα στην lg για έλεγχο (με το κόστος να με βαραίνει φυσικά), θα ζητούσα την απάντηση γραπτώς και κατόπιν θα ενημέρωνα τον Κωτσόβολο.
 

superf

New member
31 May 2015
75
Θεσσαλονίκη
Πάντως παιδιά για τον Κωτσόβολο έχω πολύ άσχημη γνώμη. Φίλος αγοράζει TV (έχει καμιά 10ετία). Του έρχεται μέσα στη βδομάδα και λέει θα την ανοίξουμε μαζί το ΣΚ. Το κουτί μέχρι τότε κλειστό. Την ανοίγουμε όντως μαζί και τη στήνουμε. Δεν άνοιξε ποτέ. Την πακετάρουμε και την επόμενη εβδομάδα συνεννοείται ο φίλος μου για την επιστροφή. Έρχονται όντως και την παίρνουν αλλά μετά τις 7 μέρες του DOA. Μετά από μέρες τον παίρνουν τηλέφωνο και του λένε ότι είναι λόγω κακής χρήσης και ότι βρήκαν ίχνη πορτοκαλάδας μέσα στην TV(!!!). Τρελάθηκε ο φίλος και άρχισε να το κυνηγάει από δω κι από κει. Εν τέλει του την αντικατέστησαν με ίδιο μοντέλο αλλά μετά από ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τράβηγμα όπου οριακά ήθελε να σταματήσει να ασχολείται.

Και εγώ προσωπικά είχα βγει απ' τα ρούχα μου με ένα πλυντήριο πριν από χρόνια και τελικά δε βρήκα το δίκιο μου.

Πάνω από 100 πράγμα δεν αγοράζω πλέον από Κωτσόβολο.

Αντιθέτως έχουν ακουστεί αρκετά καλά πράγματα για την 5ετή του Public χωρίς να έχω προσωπική άποψη.
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Μιλησα ξανα με Κωτσοβολο. Και πιο συγκεκριμενα τους γραφω:

Kαλησπέρα σας. Οποτε η τηλεοραση δεν πηγε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο, αλλα βασιζεστε σε μια γενικη οδηγια οπως μου ειπατε και την ειδε μονο το δικο σας τεχνικο τμημα.
Διαβαστε λοιπον τι λεει η επισημη αντιπροσωπεια για το θεμα:


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in εκτιμάται κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
http://www.lghere4u.gr
http://www.bloglg.gr


Η επισημη ενημερωση - οδηγια της LG δεν ειναι αυτο που μας λετε, αλλα αναφερει οτι η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και θα πρεπει να εκτιμαται καθε φορα μονο απο το τεχνικο της τμημα καθως ενδεχεται να ειναι και κατασκευαστικο ελλατωμα! Για αυτον τον λογο επιθυμουμε η τηλεοραση να εξεταστει απο το τεχνικο τμημα της LG και να βγαλει την γνωματευση, καθως το συγκεκριμενο προβλημα ειναι αστοχια υλικου (θα σας το επιβεβαιωσει και η επισημη αντιπροσωπια κατα τον ελεγχο καθως γνωριζει την αστοχια που υπηρξε στα 55" oled panel του 2017). Υπαρχουν εκατονταδες ιδια περιστατικα (μια απλη αναζητηση "lg oled rectangle burn in" θα σας βγαλει το ιδιο προβλημα που εχει και η δικη μας τηλεοραση, οποτε ειναι λιγο απιθανο ολοι αυτοι οι χρηστες να εβλεπαν την ιδια εικονα... καθως και επιβεβαιωση της LG USA για την αστοχια υλικου στo video: https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI ).




Και ξερετε τι μου απαντησαν????? Διαβαστε....

"Θα θέλαμε να σας διευκρινίσουμε πως η συσκευή σας συνοδεύεται από το επισκευαστικό συμφωνητικό που έχετε συνάψει με την εταιρεία μας, συνεπώς ο έλεγχος της δηλωθείσας βλάβης πραγματοποιείται από πλευράς μας από όπου προκύπτει και η ενημέρωση σας για την επισκευή της και σύμφωνα με τους όρους του."



Πλεον οι επιλογες μου ειναι συγκεκριμενες. Περιμενω απαντηση της LG για να μου πει εαν γνωριζει την αστοχια υλικου. Αφου λαβω την απαντηση τους θα καταγγειλω την συμβαση με τον Κωτσοβολο πανω σε δυο θεματα που αναγραφονται.

1. Εξαιρουνται αποτυπωσεις σε τηλεορασεις Plasma και Lcd που οφειλονται στην συνεχη απεικονιση ιδιας εικονας για παρατεταμενο χρονικο διαστημα.
Ομως εγω δεν εχω αγορασει ουτε Plasma, ουτε Lcd. Εχω αγορασει OLED που ειναι αλλη τεχνολογια και δεν αναφερεται στην συμβαση. Στεκει???

2. Αμφοτερα τα συμβαλλομενα μερη δεσμευονται να καταβαλλουν καθε δυνατη προσπαθεια για την πραγματοποιηση των επισκευων με τον οικονομικοτερο τροπο.
Θα τους θεσω το θεμα πως μονο το επισημο τεχνικο τμημα της LG μπορει να γνωματευσει κατασκευαστικο λαθος οπου βαση αυτου η αντικατασταση του panel θα ειναι δωρεαν και οχι με χρεωση οπως μου λεει το τμημα του Κωτσοβολου. Στεκει???
 

superf

New member
31 May 2015
75
Θεσσαλονίκη
Στέκει δε στέκει εσύ θα το τραβήξεις μέχρι τέλους!

Ο Κωτσόβολος κλασικά δεν πρόκειται να δεχθεί τίποτα στην αρχή. Όσο περισσότερο το τρέξεις τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να κάνουν πίσω.

Καλό κουράγιο...
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Και ξεκινά και μια καταγγελία σε σύλλογο καταναλωτών κτλ.

Το 1ο τζάμπα βημα μπας και στρώσουν καταλαβαίνοντας ότι θα το τραβήξεις.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Τελικα η LG δεν γνωριζει τιποτα σχετικα με αστοχια υλικου....

Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας.

Κάθε περίπτωση διαπίστωσης κατασκευαστικού ελαττώματος εξετάζεται μεμονωμένα και στα πλαίσια που ορίζει η εργοστασιακή εγγύηση κάθε συσκευής μας.