Re: LG BD370 Blue Ray Player (Εντυπώσεις, Ερωτήσεις, Reviews...)
Λοιπόν φίλοι… Το θέμα με το bd370 και το πρόβλημά του είχε εν συντομία ως εξής:
Το μηχάνημα το πήρα αρχές Ιανουαρίου 2010 με κόστος 179 από το «Πλαίσιο» με ηλεκτρονική παραγγελία. Γύρω στον Μάρτιο έκανα την βλακεία να του φορτώσω το πλέον πρόσφατο update που υπήρχε στην ελληνική ιστοσελίδα της lg. Μετά όμως άρχισε να κάνει έντονα «πιξελιάσματα» όταν έπαιζε αρχεία mkv από usb stick. Ψάχνω στο internet και βρίσκω αντίστοιχο πρόβλημα τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις Η.Π.Α.. Στέλνω mail στα κεντρικά της lg στην Αθήνα ζητώντας να μου στείλουν το αρχικό firmware, μου απαντούν ότι θα με πάρει κάποιος τεχνικός, αλλά τίποτα... Τους καλώ εγώ και κάποιος τεχνικός με ενημερώνει να το πάω στο τοπικό service για να κάνει αυτό την υποβάθμιση λογισμικού, διότι δεν μπορώ να την κάνω μόνος μου!!! Το πάω κι ενώ το service με ενημερώνει πως θα με πάρει τηλέφωνο, τίποτα... Παίρνω εγώ και μου λένε πως παρότι έκαναν την υποβάθμιση δεν έγινε δουλειά (τους είχα αφήσει ένα usb stick με αρχεία mkv, τα οποία αρχεία mkv ή ματρόσκες τα άκουγαν για πρώτη φορά!!!) και ότι τελικά παρήγγειλαν και περιμένουν νέα πλακέτα για να την αλλάξουν. Μετά από μερικές ημέρες με παίρνουν και μου λένε ότι άλλαξαν την πλακέτα αλλά και πάλι τίποτα. Επίσης, μου είπαν πως τα κεντρικά τους είπαν πως το μηχάνημα δεν υποστηρίζει αρχεία mkv!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ανταπαντώ πως προφανώς εγώ είμαι τρελός που τόσο καιρό έβλεπα αρχεία mkv!!!!!!!!! Παράλληλα, τους λέω πως το ελληνικό εγχειρίδιο το αναφέρει αυτό ξεκάθαρα. Με ρωτάνε που βρήκα το εγχειρίδιο κι ότι μπορεί να έγινε λάθος στην μετάφραση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Απαντώ ότι και το αγγλικό τα ίδια λέει και πως αντίστοιχο πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε άλλους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις Η.Π.Α.. Τους άφησα μάλιστα φωτοτυπία του εγχειριδίου για να το στείλουν στα κεντρικά!!!!!!!!!!!!!!!!! Μετά από μέρες με καλούν και μου λένε να το παραλάβω, γιατί από τα κεντρικά τους είπαν πως εξαρτάται από τον τύπο του mkv αρχείου το αν θα το παίξει και λοιπές άλλες αντίστοιχες ηλιθιότητες!!!!!!!!!!!!! Όταν πήγα στο service είδα εν τάχει το mail των κεντρικών, το οποίο κινούνταν στο μοτίβο «πες του μερικές μπούρδες και οπωσδήποτε να του το δώσεις πίσω το μηχάνημα όπως είναι»… Το παίρνω και τους ζητώ να ενημερώσουν τα κεντρικά ότι θα προβώ σε αστική αγωγή σε βάρος τους. Στην συνέχεια, στέλνω mail με όλο το ιστορικό τόσο στην lg hellas, όσο και στην lg europe, ζητώντας να μου επιστραφούν τα χρήματά μου. Μετά από μία εβδομάδα περίπου με καλούν από το service και μου ζητούν να τους πάω το μηχάνημα εκεί γιατί εγκρίθηκε η αντικατάστασή του. Το πάω εκεί και αφού σημειώνουν το s/n του (το οποίο ήδη είχαν!!!) μου λένε να πάρω το μηχάνημα και να το πάω στο «Πλαίσιο» για να μου το αντικαταστήσουν. Πάω λοιπόν στο «Πλαίσιο» όπου με ενημερώνουν ότι εγκρίθηκε η επιστροφή των χρημάτων μου και ότι μπορώ να προμηθευθώ από αυτούς δωρεάν ό,τι προϊόν επιθυμώ μέχρι το ύψος των 165 που ήταν η τρέχουσα τιμή του. Αφού απέρριψα την εναλλακτική να πάρω πάλι το ίδιο μηχάνημα, ζήτησα το bd390 ή το bd560 αλλά κανένα δεν ήταν διαθέσιμο. Τελικά, γύρω στις 23 Ιουνίου, έδωσα κάτι ακόμα και πήρα το bd570 στα 229 … Κι ο Θεός βοηθός…