Κατεβασα τα πατερνς και ειχε το ασπρο το μαυρο και ενα ακομα για τα χρωματα. Τα περασα σε σκληρο και το εβαλα στην τβ οπου και εκανα τα τεστ. Στο μαθρο το 53 ηταν η καλυτερη επιλογη πολυ αχνα φαινοταν η 17 στηλη. Στο ασπρο αναβοσβηναν ολα μέχρι το 255 στο 85.το αφησα στο 84 να μην αναβοσβηνη η τελευταία στηλη. Για το τεστ με τα χρωματα δεν εχω διαβασει πως γινεται. Εχω της ρυθμισεις απο το προηγουμενο calibration αλλα με το ματι φαίνεται οτι κατι δεν παει καλα στην τρίτη στήλη που ειναι το ματζεντα. Απο κατω εχει ασπρη θολη γραμμή ενω στα αλλα χρωματα το απόλυτα μαυρο κατο απο την στηλη του χρώματος. Ακομα ειχε αλλο ενα πατερν με μιξ τις γραμμες του ασπρου και του μαυρου αυτο δεν το καταλαβα.
Λοιπόν.
Πάμε με την σειρά.
Αρχικά οι ρυθμίσεις αυτές εξαρτώνται από τις συνθήκες που βλέπεις. Πράγμα που σημαίνει πως σε ότι φωτιστικές συνθήκες κάνεις τις ρυθμίσεις, σε αυτές θα πρέπει να βλέπεις και τα έργα σου ( αν ρυθμίσεις την ημέρα με φως βλέπεις την ημέρα με φως, αν το κάνεις τώρα βράδυ με κλειστά όλα τα φώτα οι ρυθμίσεις αυτές θα κάνουν για όποτε βλέπεις με όλα τα φώτα κλειστά και καθόλου φως από έξω, κοκ )
Βάλε το Brightness στο 50 και το contrast στο 80 ( OLED Light αν βλέπεις στο σκοτάδι ή σε πολύ χαμηλό φως βάλε το στο 35 )
Βάλε το pattern αυτό να παίζει:
Τώρα πειράζοντας την ρύθμιση Brightness θέλεις να αναβοσβήνουν όλες οι γκρί μπάρες από ΚΑΙ ΤΟ 17 ως το 25.
Οι μπάρες από το 16 και κάτω να είναι ομοιόμορφες και να μην ξεχωρίζει η μια από την άλλη.
Η 17 να αναβοσβήνει απειροελάχιστα ( ίσα που να φαίνεται, όχι δηλαδή να είναι οφθαλμοφανής ).
Έπειτα πας σε αυτή την πατέρνα:
Εδώ πειράζοντας το Contrast θες να αναβοσβήνουν οι μπάρες από το 230 μέχρι το 234 ( το 234 να διαφέρει απειροελάχιστα από το 235 ).
Αν και με το COntrast στο 85-90 π.χ. αναβοσβήνουν και οι μπάρες πάνω από το 234... no problem! Αυτό που θέλουμε είναι να πας στην μέγιστη δυνατή τιμή του Contrast δίχως να υπάρχει blending μεταξύ των μπαρών, και να μην υπάρξει πρόβλημα στην εικόνα ( πολλές φορές όταν ανεβαίνεις από μια τιμή Contrast και πάνω μπορεί να παρατηρήσεις αν είσαι παρατηρητικός π.χ. πως οι γκρί μπάρες οι κάποιες εξ' αυτών άλλαξαν έστω και λίγο χροιά ).
Αν αλλάξει κάτι στην εικόνα κάνεις ένα δύο βήματα πιο κάτω το contrast μέχρι να επανέλθει η φυσικότητα στην εικόνα.
Μετά ξανα-τσεκάρεις μια την πρώτη πατέρνα γιατί μπορεί να έχει επηρεαστεί.
Αν είναι τέλεια όπως πριν τελείωσες... εκτός και αν έχεις ένα blue filter μιας και η LG αυτή δεν έχει το απαραίτητο blue mode για να ρυθμίσεις τα Color/Tint ( που σπανιότατα πλέον θέλει αλλαγή, είναι από τα λίγα που οι κατασκευαστές πετυχαίνουν τέλεια από μαμάς )
Αν έχεις blue filter τότε με την πατέρνα αυτή εδώ:
Θες να είναι ίδιο τόνο χρώματος το εσωτερικό των τετράγωνων με την κάθετη μπάρα χρώματος, και το μόνο που να φαίνεται να αναβοσβήνει είναι λίγο το περίγραμμα του γκρί τετραγώνου.
Η άλλη πατέρνα που αναφέρεσαι είναι λογικά η Grayscale Ramp, σαν αυτή εδώ:
https://sunmaibackup.files.wordpres...dia-player-classic-home-cinema-v1-4-26682.png
Εδώ θες να έχεις όσο πιο smooth gradients, δηλαδή μετάβαση μεταξύ των διαφορετικής φωτεινότητας τόνων του γκρι.
Από πλευράς ρύθμισης εδώ μπορείς να πειράξεις το Contrast αν διαπιστώσεις πως σε κάποια σημεία της εικόνας μεταξύ του μαύρου και άσπρου έχουν εκτός από διαφορετική φωτεινότητα και διαφορετική χροιά ( μειώνεις ένα δύο κλικ το Contrast ).
Τέλος σε αυτή τη πατέρνα:
Πειράζεις το Sharpness.
Θέλεις να μην δημιουργούνται halos (φωτεινά λευκά) γύρω από τα άκρα των μαύρων γραμμών, σχημάτων, κλπ.
Να είναι "ευκρινής" η διαφορά μεταξύ των σχημάτων και γραμμών αλλά να μην έχουν φωτοστέφανο.