LG Cinema LW5500 3D LED-LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

pge-3-

New member
21 July 2011
11
εμενα οπως ξαναεγραψα μου χαλασε το σαββατο ενω την ειχα παρει απο δευτερα.επαιρνα τηλεφωνο και δεν απαντουσαν στην lg.χθες που τους ξαναπηρα και τους ειπα για αντικατασταση μου απαντησαν πως ειναι η ογδοη ημερα απο τοτε που την πηρα και δεν δεχονται ανταλλαγη.οταν τους ειπα πως τους επαιρνα απο το σαββατο τηλεφωνο μου ειπαν πως ειναι αδυνατο καθως η γραμμη εξυπηρετησης λειτουργει 7 μερες την εβδομαδα ολο το 24ωρο.αυτο ειναι αδιανοητο,ενω ακομα ο τεχνικος που ειπαν πως θα ερθει να την κοιταξει δεν εχει εμφανισθει.μπραβο και εις ανωτερα σοβαρη αντιμετωπιση για καποιον που τους δινει 1150 ευρω.εδω θελω να πω και για το πλαισιο το οποιο μπορει να δινει τα προιοντα απο το stockhouse που εχει με τα επισκευασμενα.
 

dimitris74

New member
22 December 2006
94
Αθηνα
νεώτερο update με την απάντηση της LG

Αγαπητέ κύριε xxxxxxxx

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις συγκεκριμένες συσκευασίες έχουν τοποθετηθεί επιπλέον γυαλιά 3D στην Ελλάδα ως μέρος προσφοράς, όποτε έχουν επανασυσκευασθεί και υπάρχει περίπτωση κάποια προστατευτικά να μη βρίσκονται σε άψογη κατάσταση. Τα αυτοκόλλητα που υπάρχουν στη συσκευή και οι προστατευτικές ταινίες είναι πολύ πιθανό να μην είναι τοποθετημένα εξαρχής σε τέλεια εφαρμογή πάνω στην τηλεόραση, κάτι που φυσικά δεν υποδεικνύει ότι η τηλεόραση έχει χρησιμοποιηθεί.
Για να μην έχετε αμφιβολία σχετικά με το αν έχει χρησιμοποιηθεί η τηλεόραση ξανά, έπειτα και από την τηλεφωνική μας επικοινωνία, η τηλεόραση σας θα ελεγχθεί από το εξουσιοδοτημένο μας service ώστε να βρεθούν οι συνολικές ώρες λειτουργίας της.

προσωπικά δεν πρόκειται να ξανα αγοράσω LG ποτέ.

εφόσον δεν σέβονται αυτοί τα προιόντα τους και τους συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο δεν νομίζω οτί θα πρέπει να τους σεβαστώ και εγώ και να τους ξαναακουμπήσω τα χρήματα μου.

όταν αγοράζω κάτι καινούριο απαιτώ να είναι σφραγισμένο και να έχω την τιμή και τις ευθύνες για το άνοιγμα του.
 

City

New member
1 September 2011
4
(Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκαμε.)
dimitris74 καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου..
Αύριο θα μου φέρουν τη δικιά μου και πολύ φοβάμαι θα έχω τα ίδια. Χτες το βράδυ που την παρήγγειλα μου είπαν ότι έμειναν 8 σε όλα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ. Στις 7 μέρες πάνω μπορείς να την επιστρεψεις όπως την πήρες στο κατάστημα και από εκεί και έπειτα έχεις να κάνεις με την LG. Το ερώτημα είναι αν την ανοίξω μπροστά στο μεταφορέα μπορώ να του την τυλίξω με πολύ αγάπη για πίσω ή μην τον είδατε μόλις την αφήσει? Που να το φορτώσεις το θηρίο μετα..
(με ωραία ψυχολογία περιμένω την TV :aktion033:)

Υ.Γ. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κόλπο για να ψάξεις για κανένα καμμένο pixelaki?
 

amanwithaplan

Established Member
15 August 2011
106
Παιδια γνωριζει κανεις εαν η LW5500 υποστηριζει PVR?? εγω παντως δεν μπορω να το κανω να παιξει!! Το manual λεει κατι για DVR αλλα βαζω ενα καινουργιο LG HDD στην usb1/HDD της τηλεορασης και τιποτα..
 

AlexT_

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,452
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: LG Cinema LW5500 3D LED-LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Παιδια γνωριζει κανεις εαν η LW5500 υποστηριζει PVR?? εγω παντως δεν μπορω να το κανω να παιξει!! Το manual λεει κατι για DVR αλλα βαζω ενα καινουργιο LG HDD στην usb1/HDD της τηλεορασης και τιποτα..
Μπορείς να ενεργοποιήσεις τη δυνατότητα μέσα από το service menu.
Νομίζω διάβασα τις λεπτομέρειες στο αγγλικό φόρουμ της LG.
 

amanwithaplan

Established Member
15 August 2011
106
Re: Απάντηση: Re: LG Cinema LW5500 3D LED-LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μπορείς να ενεργοποιήσεις τη δυνατότητα μέσα από το service menu.
Νομίζω διάβασα τις λεπτομέρειες στο αγγλικό φόρουμ της LG.

μπορεις να στειλεις link-λεπτομερειες φιλε Alex?? το service menu που ειναι??
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
Θυμάμαι παλιές ιστορίες την εποχή που ήταν η αρχή της χρωματιστής τηλεόρασης στην Ελλάδα
τότε είχα αγοράσει μία χρωματιστή τηλεόραση μάρκας salora γιά όποιον θυμάται την εταιρεία
πάνω στον μήνα έβγαλε βλαβη....
ήρθε το επίσημο service και καλά!!!! την επισκεύσε
ολα καλά αλλά την δεύτερη ημέρα απο την επισκευή ξανά πρόβλημα....
την παίρνω στο κουτί και την πάω στο μαγαζί που την αγόρασα
μετά απο καυγά 2 ωρών παίρνει τηλέφωνο κάποιον κύριο
και του λέει απο οτι θυμάμαι μετά απο 20 χρόνια επί λέξη
μόλις παρέλαβα μία κορυφάια τηλεόραση στις διαστάσεις που μου ζητήσατε
ελάτε να την δείτε
και άλλαξα την τηλεόραση

αν σας λέει κάτι έχει καλώς
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
Παιδιά το μόνο λάθος που κάνετε είναι το οτι τα προβλήματα - παράπονα σας
θα έπρεπε να τα απευθυνεται ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ LG GLOBAL και οχι εδώ στο Ελλάδα
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
sos

επειδή μου έχουν γίνει τα νεύρα τσατάλια,

οι τηλεοράσεις που παραλάβατε σε τί κατάσταση ήταν???

η δικιά μου είναι όπως φαίνεται στις φωτο παρακάτω

σπασμένο το φελιζόλ στο πάνω μέρος,

οι ταινίες ασφαλείας ξεκολλημένες και ξανά κολλημένες κοκ.

να σημειώσω ότι σήμερα παρέλαβα και δευτερη tv σε αντικατάσταση με τον ίδιο τρόπο

http://imageshack.us/g/706/imag0386y.jpg/

ειναι γενικό το φαινόμενο στις lg η απλά έτυχε δυο στα δύο σε εμένα?

κατάστημα πλαίσιο

απλά σου πάσαραν την επιστροφή κάποιου λόγω βλάβης ή την demo
κακώς την παρέλαβες
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
τι να πώ δεν ξέρω ειλικρινά, δυο samsung Που είχα αγοράσει ήταν άριστα συσκευασμένες. lg πρωτη φορά παίρνω και αν τυχόν το θεωρήσουν λογικό το όλο θέμα δεν ξανά αγοράζω με τίποτα.
ειδικά στις γωνίες τα αυτοκόλλητα στην νέα που μου έστειλαν είναι εντελλώς ξεκολλημένα.

το γέλιο είναι ότι μου λένε για τα φελιζόλ ότι τα σπάει ο αντιπρόσωπος γιατί δεν βγάζει η lg ξεχωριστό τύπο για κάθε tv αλλά ενιαίο και τα σπάει για να την συσκευάσει.

Το ΠΛΑΙΣΙΟ σου το λέει αυτό?????
ΑΠΛΑ σε δουλεύει
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
εκεί είναι που μου την έδωσε.

δηλαδή της λέω ο προμηθευτής σας παίρνει σε άλλο κοντέινερ της τηλεοράσεις, σε άλλο την συσκευασία, σε άλλο τα εξαρτήματα και τα βάζει ο υπάλληλος σας εδώ στο κουτί και τα κλείνει?
και κολλάει. οχι μου λέει μόνο τα φελιζόλ σπάει... :worshippy:

μα καλά της λέω εφόσον τα σπάει τα πάνω, τα κάτω γιατί και στις δύο τηλεοράσεις είναι άθικτα? εκεί έχει για κάθε μοντέλο φελιζόλ και μόνο στα πάνω κάνει την πατέντα? :firstprize: τρελό μυαλό.

τι να πώ ειλικρινά δεν ξέρω.
ίσως γιαυτό έριξε τις τιμές το πλαίσιο γιατί βρήκε κομμάτια assemply by LakisGiannakis στα σούρμενα και τις δίνει φτηνότερα.

η πλάκα είναι οτι στην απόδειξη λέει εγγύηση αντιπροσωπείας.
η LG απο την άλλη μου είπε οτί γενικά δεν καλύπτει παρα εισαγωγές με εγγύηση.

οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι στον Μπέο συμβαίνει.

Το πλαίσιο αγοράζει απο τρίτους μεταπωλητές της LG?
Το πλαίσιο κάνει δικιά του εισαγωγή αλλα καλύπτεσαι απο εγγύηση βάση συμφωνίας με την LG?
Η LG συσκευάζει εδώ στην ελλάδα τις τηλεοράσεις και βγαίνουν τα κουτιά με σπασένα φελιζόλ οπότε την παίρνεις όπως είναι και γιαυτό έχει φτηνότερη τιμή. :BDBDG54:

ΣΤΕΙΛΕ EMAIL στην LG ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΧΩΡΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
φιλε μου οι αντιπροσωπιες ανοιγουν τα κουτια ορισμενες φορες για να βαλουν μεσα στην συσκευασια διαφορα εξτρα δωρακια (πχ καμια 3D ταινια, εξτρα γυαλια κλπ). Αλλα στην περιπτωση σου πραγματικα ειμαι πολυ σκεπτικος γιατι φαινεται σαν να ξανακοληθηκε το προστατευτικο στο πλαισιο της τηλεορασης και μαλιστα πολυ προχειρα. Μηπως την ειχαν display μοντελο στο καταστημα??

Σε παρακαλώ μην θολώνεις τα νερά με παραπλανητικές απόψεις στην προσπαθειά σου να παραπλάνήσεις το παιδί που γράφει οτι έχει πρόβλήμα
και άσε τις φιλίες επι μέρους...
καμμία σοβαρή αντιπροσωπεία δεν ανοίγει συσκευασίες
μπορεί οτι θέλει να το κάνει δώρο σε ξεχωριστό κουτί δεν κάνει και τα πολλά χρήματα που να δικαιολογεί το άνοιγμα οποιασδήποτε συσκευασίας

Και κάτι άλλο πως είσαι σίγουρος οτι αυτό το κάνουν οι εδώ αντιπροσωπείες
και ποιές ????....
που δεν νομίζω
και δεν είναι απλά μία δικαιολογία απο το πλαισιο?????
για την σαβούρα που πάσαρε στον παιδί??
 
Last edited:

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
εκεί είναι που μου την έδωσε.



οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι στον Μπέο συμβαίνει.

Το πλαίσιο αγοράζει απο τρίτους μεταπωλητές της LG?
Το πλαίσιο κάνει δικιά του εισαγωγή αλλα καλύπτεσαι απο εγγύηση βάση συμφωνίας με την LG?
Η LG συσκευάζει εδώ στην ελλάδα τις τηλεοράσεις και βγαίνουν τα κουτιά με σπασένα φελιζόλ οπότε την παίρνεις όπως είναι και γιαυτό έχει φτηνότερη τιμή. :BDBDG54:

Μπορεί να συμβάινουν και ολα τα παραπάνω
ενα email θα σε σώσει

1.- email στην εδώ αντιπροσωπείια για το
εάν είναι αληθές
το οτι ανοίγει τις συσκευασίες της τηλεόρασης που γράφεις γιά να προσθέσει κάποια δώρα ...και ΕΑΝ η LG GLOBAL το ξέρει αυτό
το σίγουρο θα είναι αρνητική απάντηση
2.-Ερώτηση στην εδώ και στην global αντιπροσωπεία για την παροχή εγγύησης
3.-Εάν δεν λάβεις καμμία απάντηση που να σε διασφαλίζει ως καταναλωτή
θα είναι ενας λόγος να μην ξανα αγοράσεις προϊόντα απο αυτούς
και να τους βγάλεις στο κλαρί
 

AlexT_

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,452
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: LG Cinema LW5500 3D LED-LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλ

μπορεις να στειλεις link-λεπτομερειες φιλε Alex?? το service menu που ειναι??
Πρέπει να το ξαναψάξω. Σύμφωνα με αυτά που γράφονται η πρόσβαση στο service menu δεν γίνεται με τη συνηθισμένη διαδικασία, δηλ. με συνδυασμό πλήκτρων από το τ/χ.
Τις επόμενες μέρες θα το δω περαιτέρω..
 

City

New member
1 September 2011
4
Μία από τα ίδια! Σήμερα μου έφεραν τη δικιά μου. Καλά όχι ότι πέφτω από τα σύννεφα μια που ο dimitris74 είχε 2 στα 2.
Απ'έξω μια διαφανής ταινία αλλά καλύτερα κλεισμένο το κουτί από ότι το δικό σου. Το πάνω φελιζόλ σπασμένο ΑΚΡΙΒΩΣ όπως στις δικές σου. Η αλήθεια είναι πως με αυτοκόλλητο έχουν προσθέσει(κάποιοι) στο κουτί της συσκευασίας ότι σου δίνουν 7 ζευγάρια γυαλιά και επίσης το κομμάτι που λείπει από το πάνω φελιζόλ είναι ακριβώς πάνω από το ύψος που τράβηξα το κουτί με τα 5 γυαλιά επιπλεόν. So far so good... Εγώ το δέχομαι αυτό. Ποιος όμως θα μου πει γιατί λείπει αυτό το αυτοκόλλητο κάτω από την προστατευτική ταινία στο κάδρο της TV?http://imageshack.us/photo/my-images/51/imag0399b.jpg/

Επιπλέον η έδρα της βάσης που κάθεται η TV, εκεί που κουμπώνει δηλαδη, δε νομίζω ότι βγήκε έτσι από το εργοστάσιο χωρίς να φαίνεται κάτι ιδιαίτερο, η επιφάνεια δεν είναι λεία πως να το κάνουμε...
Θα πάρω αύριο στον έναν και στον άλλο για να ακούσω τις ίδιες δικαιολογίες προφανώς. Θα τη σκαλίσω περισσότερο αύριο το μεσημέρι. Πάσα από βίδες κτλ..
:fahne90:
 

amanwithaplan

Established Member
15 August 2011
106
Σε παρακαλώ μην θολώνεις τα νερά με παραπλανητικές απόψεις στην προσπαθειά σου να παραπλάνήσεις το παιδί που γράφει οτι έχει πρόβλήμα
και άσε τις φιλίες επι μέρους...
καμμία σοβαρή αντιπροσωπεία δεν ανοίγει συσκευασίες
μπορεί οτι θέλει να το κάνει δώρο σε ξεχωριστό κουτί δεν κάνει και τα πολλά χρήματα που να δικαιολογεί το άνοιγμα οποιασδήποτε συσκευασίας

Και κάτι άλλο πως είσαι σίγουρος οτι αυτό το κάνουν οι εδώ αντιπροσωπείες
και ποιές ????....
που δεν νομίζω
και δεν είναι απλά μία δικαιολογία απο το πλαισιο?????
για την σαβούρα που πάσαρε στον παιδί??

Μάλλον μόνος σου παραπλανήθηκες φίλε μου. Εγώ σε καμία περίπτωση δεν πήρα το μέρος της LG. Άλλωστε δεν εχω και λόγο για κάτι τέτοιο. Σταματά λοιπόν να κανείς τον καλό σαμαριτη με τα σχόλια σου και πρότεινε στον φιλο μας λύση. Και για το αν "θολωνω" τα νερα (!!!) σορυ αλλά πως σου ήρθε αυτό;; εγώ πήρα.την ίδια τηλεόραση από γνωστό μαγαζί που δουλεύει φίλος μια και η συσκευασία ήταν ξανακλεισμενη και μου είπε ότι την άνοιξαν για να μου βάλουν δώρο 10 γυαλιά και 2 ταινίες. Και στο κάτω κάτω φίλιες θα κάνω με όποιον θέλω. Δεν θα σου δώσω και λογαριασμό. Ποιος σε έκανε εσένα μπάτσο του forum δηλαδή;;
 

dimitris74

New member
22 December 2006
94
Αθηνα
@saitisgr

αυτή είναι η απάντηση της επίσημης αντιπροσωπείας της LG στην Ελλάδα.

Αγαπητέ κύριε xxxxxxxx

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις συγκεκριμένες συσκευασίες έχουν τοποθετηθεί επιπλέον γυαλιά 3D στην Ελλάδα ως μέρος προσφοράς, όποτε έχουν επανασυσκευασθεί και υπάρχει περίπτωση κάποια προστατευτικά να μη βρίσκονται σε άψογη κατάσταση. Τα αυτοκόλλητα που υπάρχουν στη συσκευή και οι προστατευτικές ταινίες είναι πολύ πιθανό να μην είναι τοποθετημένα εξαρχής σε τέλεια εφαρμογή πάνω στην τηλεόραση, κάτι που φυσικά δεν υποδεικνύει ότι η τηλεόραση έχει χρησιμοποιηθεί.
Για να μην έχετε αμφιβολία σχετικά με το αν έχει χρησιμοποιηθεί η τηλεόραση ξανά, έπειτα και από την τηλεφωνική μας επικοινωνία, η τηλεόραση σας θα ελεγχθεί από το εξουσιοδοτημένο μας service ώστε να βρεθούν οι συνολικές ώρες λειτουργίας της.

αυτοί το δέχονται και το θεωρούν λογικό.

προσωπικά το θεωρώ ...... ας μην το γράψω καλύτερα.

το πρόβλημα μου έχει καταγραφεί, έχει απαντηθεί και επίσημα και το μόνο που μένει είναι το σκ να κάτσω να ετοιμάσω ένα mail αν τυχόν το βρώ γιατι ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει mail που μπορείς να απευθυνθείς να το στείλω στα κεντρικά τους και να αναφέρω αυτά που έγραψα παραπάνω και τα είπα και τηλεφωνικός στην εξυπηρέτηση πελατών.

"οτι δεν πρόκειται να ξαναγοράσω LG προϊόν. Δεν πιστεύω ότι αποτελεί σοβαρή εταιρία μια εταιρεία που πουλάει προϊόντα καινούρια σε αυτή την μορφή.

μπορεί φαινομενικά να έχει καλύτερη τιμή στην ουσία όμως αν χρεώσω τις εργατοώρες μου που σπατάλησα να μιλάω στα τηλέφωνα αλλά και στο ραντεβού που θα πρέπει να είμαι εδώ για να τσεκάρω ώρες λειτουργίας αλλά και την ψυχική μου ηρεμία βγαίνει πολύ παραπάνω από οποιαδήποτε άλλη μάρκα"


ps. το πλαίσιο έχει το μικρότερο ποσοστό ευθύνης και συμπεριφέρθηκε με καλό τρόπο. Άψογος θα ήταν αν η δεύτερη που μου έστειλε δεν είχε ταινία πλαισίου στο κάτω μέρος.


@city

η πλάτη που λές έτσι είναι σε όλες. δεν φαίνεται δεν το γυαλίζουμε.

και να πάρεις τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη. αν θες να το τρέξεις πες τους αυτό που έγραψα παραπάνω οτι δεν ξαναγοράζεις lg.


ps1. Έχουμε βγεί λίγο εκτός θέματος και ίσως θα έπρεπε να μπει σε ένα ξεχωριστό θέμα κάπου αλλού έτσι ώστε να δούμε και απο άλλα μοντέλα που δεν έχουν προσφορές σε γυαλιά αν έρχονται με αυτόν τον τρόπο και εμφάνιση η συσκευασία τους´.


ps2. Θα έχω άδικο αν τους πάρω ένα τηλέφωνο αύριο μεθαύριο και τους πώ ότι απο μέσα έλειπαν τα γυαλιά? τι θα μου πουν ότι έρχονται απο το εργοστάσιο σφραγισμένες?
 
Last edited: