Re: Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Καλά τον άνθρωπο στο τηλ.κέντρο δεν θα τον βρίσεις, ζήτα όμως έναν υπεύθυνο να τον αρχίσεις στις γρήγορες! Ένας μήνας είναι μεγάλο διάστημα εγώ θα τους είχα σκυλοβρίσει! Καμιά φορά θέλουν πίεση. Σε αντίστοιχη περίπτωση είχα στείλει κάποτε ένα ωραιότατο email με αναφορές σε μηνύσεις και δικηγόρους (με ωραίο τρόπο, όχι απειλητικά) και μέσα σε 2 ημέρες το πρόβλημα λύθηκε!Τουλάχιστον χαίρομαι που δεν άκουσα ότι τους έβρισες , τους απείλησες, κλπ. Δεν έχω καμία όρεξη να βγάζω το άχτι μου σε έναν άνθρωπο που έβαλαν στο τηλεφωνικό κέντρο για να ακούει σχεδόν αποκλειστικά παράπονα,... ...αλλά με ένα μήνα χωρίς τηλεόραση δύσκολα θα μπορέσω να μείνω ευχαριστημένος από την επιλογή μου.
Α γίνεται και αυτό? Αυτό συμφέρει! Γιατί ο Κώτσος ήθελε 360E για το support 360! (support και ευρώ δηλαδή! )... ή δίνεις 150 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, στην LG και επεκτείνεις την εγγύηση στα 5 χρόνια! Αν σκεφτείς πως μερικές βλάβες στοιχίσουν όσο η τηλεόραση, τότε νομίζω πως είναι καλή σκέψη η επέκταση αυτή! Μπορείς να την κάνεις οποιαδήποτε στιγμή μέσα στα 2 χρόνια της εγγύησης!