LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

nikosjc

Senior Member
8 September 2008
313
Re: Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τουλάχιστον χαίρομαι που δεν άκουσα ότι τους έβρισες , τους απείλησες, κλπ. Δεν έχω καμία όρεξη να βγάζω το άχτι μου σε έναν άνθρωπο που έβαλαν στο τηλεφωνικό κέντρο για να ακούει σχεδόν αποκλειστικά παράπονα,... ...αλλά με ένα μήνα χωρίς τηλεόραση δύσκολα θα μπορέσω να μείνω ευχαριστημένος από την επιλογή μου.
Καλά τον άνθρωπο στο τηλ.κέντρο δεν θα τον βρίσεις, ζήτα όμως έναν υπεύθυνο να τον αρχίσεις στις γρήγορες! Ένας μήνας είναι μεγάλο διάστημα εγώ θα τους είχα σκυλοβρίσει! Καμιά φορά θέλουν πίεση. Σε αντίστοιχη περίπτωση είχα στείλει κάποτε ένα ωραιότατο email με αναφορές σε μηνύσεις και δικηγόρους (με ωραίο τρόπο, όχι απειλητικά) και μέσα σε 2 ημέρες το πρόβλημα λύθηκε!

... ή δίνεις 150 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, στην LG και επεκτείνεις την εγγύηση στα 5 χρόνια! Αν σκεφτείς πως μερικές βλάβες στοιχίσουν όσο η τηλεόραση, τότε νομίζω πως είναι καλή σκέψη η επέκταση αυτή! Μπορείς να την κάνεις οποιαδήποτε στιγμή μέσα στα 2 χρόνια της εγγύησης!
Α γίνεται και αυτό? Αυτό συμφέρει! Γιατί ο Κώτσος ήθελε 360E για το support 360! (support και ευρώ δηλαδή! :p )
 

John_hasio

Established Member
8 April 2012
296
Το πρόσεξα τυχαία τις προάλλες και φαίνεται αρκετά χρήσιμο , ο συγχρονισμός των υποτίτλων κατά την διάρκεια που βλέπετε ένα έργο (για παράδειγμα ένα mkv με εξωτερικούς υπότιτλους) γίνετε και από το τηλεχειριστήριο πατώντας το κουμπί για εναλλαγή καναλιών!
Ένα κλικ προς τα πάνω για παράδειγμα μετακινεί τους υπότιτλους κατά μισό δευτερόλεπτο μπροστά και το αντίστροφο προς τα πίσω!
Ιδιαίτερα χρήσιμη επιλογή για να γλυτώνεις να μπαίνεις στο μενού να το κάνεις από εκεί, ειδικά σε λίγα έργα που οι υπότιτλοι ξε-συγχρονίζονται ανά κάμποση ώρα μιας και είναι φτιαγμένοι για άλλη έκδοση αρχείου!
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Re: Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Ειδοποιήθηκα χθες ότι θα περάσουν να την πάρουν 12-2 μμ. Ήρθαν στις 4 μμ έφτιαξαν το τηλεκοντρόλ και πήγαν να φύγουν, αφού όπως υποστήριξαν είχαν ενημερωθεί μόνο γι' αυτή τη βλάβη.
Αφού τους ξαναείπαμε ότι σβήνει κατά την λειτουργία δέχτηκαν να την πάρουν, αφού φυσικά ρώτησαν 3-4 φορές αν είμαστε σίγουροι...

Σήμερα βρήκα μία κλήση από το τηλεφωνικό τους κέντρο. Πήρα πίσω αλλά ο άνθρωπος που απάντησε δεν ήξερε γιατί με κάλεσαν
Υπέθεσε ότι η κλήση πιθανόν να αφορούσε έρευνα για το αν μείναμε ικανοποιημένοι από την πρώτη επισκευή...:worshippy:
Αφού εξήγησα για άλλη μία φορά τι έχει συμβεί:furious3:, την έρευνα δεν την κάναμε, αλλά πήρα πάλι τις γνωστές απαντήσεις:

"το αίτημα περί αντικατάστασης έχει καταγραφεί..."
"Θα σας ενημερώσουμε σύντομα..."
"θα πρέπει να μας απαντήσει ο τεχνικός μας..."
"δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ άμεσα..."
"θα ενημερώσω..."-bye-

Και η αναμονή συνεχίζεται φυσικά χωρίς τηλεόραση
 
Last edited:

nikosjc

Senior Member
8 September 2008
313
Θεωρώ ότι έχεις πέσει σε "προβληματικό" τοπικό service! Με απλά λόγια πρέπει να είναι ηλίθιοι οι τύποι του service που συνεργάζεται η LG στην περιοχή σου! Προτείνω να πάρεις τηλέφωνο τα κεντρικά της LG, να ζητήσεις όπως σου είπα έναν υπεύθυνο - τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών - (πίστεψε με, είναι από τις εταιρίες που έχουν υπεύθυνο, έχω μιλήσει μαζί του και έχω βγάλει άκρη σε πολύ πιο δύσκολο θέμα), και να του πεις αυτά που μας γράφεις. Αναλυτικά! Μετά πιστεύω σε 2 μέρες θα λύσεις το πρόβλημα σου!
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Θεωρώ ότι έχεις πέσει σε "προβληματικό" τοπικό service! Με απλά λόγια πρέπει να είναι ηλίθιοι οι τύποι του service που συνεργάζεται η LG στην περιοχή σου! Προτείνω να πάρεις τηλέφωνο τα κεντρικά της LG, να ζητήσεις όπως σου είπα έναν υπεύθυνο - τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών - (πίστεψε με, είναι από τις εταιρίες που έχουν υπεύθυνο, έχω μιλήσει μαζί του και έχω βγάλει άκρη σε πολύ πιο δύσκολο θέμα), και να του πεις αυτά που μας γράφεις. Αναλυτικά! Μετά πιστεύω σε 2 μέρες θα λύσεις το πρόβλημα σου!

Νίκο, δεν τηλεφώνησα στον υπεύθυνο του service. Μιλάω αποκλειστικά με την LG. Έχω μιλήσει με 5 διαφορετικούς ανθρώπους, των οποίων τα ονόματα έχω σημειώσει. Πάντα ζητάω έναν υπεύθυνο και όλοι υπόσχονται να με εξυπηρετήσουν. Αν είναι υπεύθυνοι ή όχι η LG το ξέρει.
Χθες με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος του τοπικού service και μου είπε ότι θέλει να την φέρει πίσω γιατί δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα! του είπα να περιμένει να πάρω την LG.

Πάλι τηλεφωνο, πάλι να εξιστορώ τι έχει συμβεί και πάλι οι ίδιες απαντήσεις και υποσχέσεις για λύση με "λίγο υπομονή".
Ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου εκτός από τον τοπικό επισκευαστή.

Πλέον έχω απογοητευτεί τόσο πολύ που ούτε να τη βλέπω δε θέλω. Ας την κρατήσουν στο service να βλέπουν μικυ μαους.
 
Last edited:

stathis73

New member
19 August 2011
25
Για του λόγου το αληθές, στη παρακάτω φωτογραφία φαίνεται η βλάβη της τηλεόρασης.

IMAG0314.jpg


Είναι αντίστοιχη (αν όχι ίδια ακριβώς) με αυτή που ανέβασε ο senos, ενώ και η χρόνος που το παρουσίασε περίπου ίδιος.
Η μαύρη γωνία επάνω δεξιά δεν είναι της φωτογραφίας, έτσι ακριβώς ήταν η εικόνα.
Όταν την έβγαζες από τη πρίζα για περίπου μισή ώρα έστρωνε, αν την έβαζες νωρίτερα η εικόνα επανερχότανε με την έντονη λευκή λωρίδα αριστερά να παραμένει.
 
Last edited:

John_hasio

Established Member
8 April 2012
296
Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καινούργια αναβάθμιση Software_File (Version_04.00.29) / 16/10/2013 ---> 580,997 ΜΒ !!
Στο site για κατέβασμα μόνο και όχι αυτόματα από την tv !!
Θα την περάσω χειροκίνητα και σας λέω εντυπώσεις! (Μπράβο στην LG, την έχω κάνα 2μηνο την τηλεόραση και ήδη πρέπει να έχω κάνει 4-5 αναβαθμίσεις! Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό, αλλά όπως ξαναείπα, ας είναι καλά το placebo που κάθε φορά βλέπω και διαφορές προς το καλύτερο.... :Banane0: )
 
Last edited:

stathis73

New member
19 August 2011
25
Λοιπόν νεώτερα:

Η LG αρνείται την αντικατάσταση προβάλλωντας επιχείρημα doa 7 ημερών ενώ η πρώτη επικοινωνία έγινε (κατά την άποψη τους) στις 10 ημέρες!
Από Σάββατο 14/9 σε Τρίτη 24/9. Καλύπτονται από τους όρους της εγγύησης.
Περαστικά μου. Θα τη φάω στη μάπα, αλλά LG συσκευή ούτε σε φωτογραφία από δω και πέρα.
1500 στο κουβά.
Ας το έχουν υπόψη τους και οι πιθανοί αγοραστές.

Senos έχεις PM
 
Last edited:

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Αναγνωρίζουν δηλαδή το πρόβλημα και θα προσπαθήσουν να στην επισκευάσουν ή θα την επιστρέψουν πίσω;

Αν τελικά δεν αναγνωρίσουν το πρόβλημα τότε θα πρέπει να απευθυνθείς στις αρμόδιες αρχές για την υποβολή καταγγελίας.

www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

www.efpolis.gr
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Υποστηρίζουν ότι την έχουν επισκευάσει ενω εγώ αντιμετωπίζω ακόμη προβλήματα.
Μετά την αποκαλούμενη επισκευή παρέδωσαν την τηλεόραση με χαλασμένο τηλεκοντρόλ και γρατζουνισμένη τη βάση.
Αγόρασα ελλατωματική τηλεόραση η οποία έχει επισκευαστεί δύο φορές και την έχω στερηθεί τις περισσότερες μέρες απ'όσες την έχω στη κατοχή μου, ενώ για όσο την είχα ήταν δυσλειτουργική.
Η τηλεόραση εκεί που παίζει ρίχνει μαύρο και μετά επανέρχεται. Το λέω και το ξαναλέω αλλά το τζιμάνι που ανέλαβε την επισκευή δεν το διαπιστώνει.
την πρώτη φορά που την έφερε πίσω είχε ξεχάσει να σετάρει το τηλεκοντρόλ.
θα την φέρουν πίσω και θα αποστείλουν νέα βάση. Αν διαπιστώσω πάλι την βλάβη να τους καλέσω για να την επισκευάσουν.
Έχει περάσει πάνω από μήνας και η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί.

Σε ευχαριστώ πολύ για τα Links αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε σε αυτές τις αρχές και το λέω από την εμπειρία μου μαζί τους.
Είναι να μην σου τύχει, δεν υπάρχει καμία προστασία του καταναλωτή.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να μην πλησιάσω ξανά σε αυτή την εταιρεία και να μην αφήσω κανένα φίλο και γνωστό που ξέρω ότι εμπιστεύονται την κρίση μου να τους εμπιστευτεί.
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Υποστηρίζουν ότι την έχουν επισκευάσει ενω εγώ αντιμετωπίζω ακόμη προβλήματα.
Μετά την αποκαλούμενη επισκευή παρέδωσαν την τηλεόραση με χαλασμένο τηλεκοντρόλ και γρατζουνισμένη τη βάση.
Αγόρασα ελλατωματική τηλεόραση η οποία έχει επισκευαστεί δύο φορές και την έχω στερηθεί τις περισσότερες μέρες απ'όσες την έχω στη κατοχή μου, ενώ για όσο την είχα ήταν δυσλειτουργική.
Η τηλεόραση εκεί που παίζει ρίχνει μαύρο και μετά επανέρχεται. Το λέω και το ξαναλέω αλλά το τζιμάνι που ανέλαβε την επισκευή δεν το διαπιστώνει.
την πρώτη φορά που την έφερε πίσω είχε ξεχάσει να σετάρει το τηλεκοντρόλ.
θα την φέρουν πίσω και θα αποστείλουν νέα βάση. Αν διαπιστώσω πάλι την βλάβη να τους καλέσω για να την επισκευάσουν.
Έχει περάσει πάνω από μήνας και η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί.

Σε ευχαριστώ πολύ για τα Links αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε σε αυτές τις αρχές και το λέω από την εμπειρία μου μαζί τους.
Είναι να μην σου τύχει, δεν υπάρχει καμία προστασία του καταναλωτή.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να μην πλησιάσω ξανά σε αυτή την εταιρεία και να μην αφήσω κανένα φίλο και γνωστό που ξέρω ότι εμπιστεύονται την κρίση μου να τους εμπιστευτεί.

Όλα αυτά που λες σε εμάς κάθισε και γράψε τα αναλυτικά σε ένα email και στείλε το στην LG και κοινοποίηση στην ένωση καταναλωτών και στους άλλους συνδέσμους που αναφέρονται παραπάνω (Υπουργείο Εμπορίου κτλ) ή βρες ένα δικηγόρο και στείλε τους εξώδικο (υπολόγισε 80-100 ευρώ ανάλογα την περίπτωση). Αν δεν το κυνηγήσεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Στην Ελλάδα όποιος συμπεριφέρεται με το "σεις και με το σας" απλά δεν του δίνουν σημασία. Φιλικά στα λέω τα παραπάνω.

ΥΓ. Βγάλε και φωτογραφίες ή video από το πρόβλημα για να έχεις αποδείξεις.
 

John_hasio

Established Member
8 April 2012
296
Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Φίλε, Στάθη μήπως αυτό με το μαύρο που λες οφείλετε σε κάποια δυσλειτουργία από την εξωτερική πηγή σου? Στο κάνει για παράδειγμα σε νόβα ή οτετv? Έχεις δοκιμάσει με άλλο HDMI? Έχεις τσεκάρει τα καλώδια? (Τις προάλλες ένας φίλος μου είχε προβλήματα στον otetv και του έριχνε μαύρο και γενικά σπασίματα στην εικόνα ! Έφερε τεχνικό, είχε σήμα πολύ καλό στο πιάτο , αλλά στο κουτί του ερχόταν σήμα 20% λόγω χαλασμένου καλωδίου! Το άλλαξε κι όλα τέλεια!)
Κοίτα μήπως έχεις και τίποτα άλλες παρεμβολές από άλλες συσκευές που έχεις γύρω από την τηλεόραση! Σαφώς και μιλάω για την μαύρη εικόνα και όχι για τις κάθετες γραμμές που σίγουρα είναι πρόβλημα πάνελ!
Όσο για το σετάρισμα που λες του τηλεκοντρόλ, δεν φταίει απαραίτητα ο τεχνικός! Αν κάνεις reset την τηλεόραση (που προφανώς λόγω επισκευής σου έκαναν), θέλει σετάρισμα το τηλεκοντρόλ που δεν είναι τίποτα, το κάνεις σε μερικά δευτερόλεπτα!
Πάντως όντως απαράδεκτη όλη αυτή η ταλαιπωρία που περνάς!!

Υ.γ. Έβαλα την τελευταία αναβάθμιση και πραγματικά είδα τρελές αλλαγές! Το μαύρο έγινε πίσσα μαύρο, μιλάμε για άλλο επίπεδο!! Το 3d πλέον σχεδόν σε χαστουκίζει μιας το βλέπεις στην μύτη σου και κάτι έκαναν και με τις ίντσες!! Πλέον μου φαίνεται 60ρα η τηλεόραση!!
Υ.γ. 2 ...., όπως καταλάβατε ΔΕΝ είδα ΚΑΜΙΑ απολύτως αλλαγή με την αναβάθμιση!! Απορώ γιατί τις βγάζουν αφού δεν βάζουν και κάτι !!
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Όλα αυτά που λες σε εμάς κάθισε και γράψε τα αναλυτικά σε ένα email και στείλε το στην LG και κοινοποίηση στην ένωση καταναλωτών και στους άλλους συνδέσμους που αναφέρονται παραπάνω (Υπουργείο Εμπορίου κτλ) ή βρες ένα δικηγόρο και στείλε τους εξώδικο (υπολόγισε 80-100 ευρώ ανάλογα την περίπτωση). Αν δεν το κυνηγήσεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Στην Ελλάδα όποιος συμπεριφέρεται με το "σεις και με το σας" απλά δεν του δίνουν σημασία. Φιλικά στα λέω τα παραπάνω.

ΥΓ. Βγάλε και φωτογραφίες ή video από το πρόβλημα για να έχεις αποδείξεις.

Θα περιμένω να επιστρέψει και να δω σε τι κατάσταση θα επιστρέψει γιατί από τα τόσα πήγαινε - έλα δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι.
Θα τους αποστείλω εξώδικο και θα το κοινοποιήσω στην ένωση καταναλωτών.
Απλά δεν περιμένω και πολλά πράγματα γιατί είναι καλυμμένοι πίσω από τους όρους της εγγύησης και αυτή ήταν και η τελική απάντηση τους.
Ο τελευταίος άνθρωπος που μίλησα από την lg μπου επανέλαβε 10 φορές ότι θα αποστείλουν καινούργια βάση, λες και είχε βάλει κασέτα.
Ότι και να του έλεγα επανελάμβανε το ίδιο πράγμα.
Μ' αρέσει που όταν τους καλείς σε ρωτάνε αν θέλεις να συμμετέχεις σε έρευνα ικανοποίησης πελάτη, και απαντάω σε όλες της κλήσεις καταφατικά, αλλά μετά δεν με παραπέμπουν να συμμετέχω (με εξαίρεση τις πρώτες 1-2 φορές).
Ξέρουν ότι έχουν στο τηλέφωνο έναν δυσαρεστημένο πελάτη που θα απαντήσει αρνητικά και θα τους χαλάσει τα στατιστικά που θέλουν να δείξουν, δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
ΑΝΕΚΔΟΤΟ
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Re: Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Φίλε, Στάθη μήπως αυτό με το μαύρο που λες οφείλετε σε κάποια δυσλειτουργία από την εξωτερική πηγή σου? Στο κάνει για παράδειγμα σε νόβα ή οτετv? Έχεις δοκιμάσει με άλλο HDMI? Έχεις τσεκάρει τα καλώδια? (Τις προάλλες ένας φίλος μου είχε προβλήματα στον otetv και του έριχνε μαύρο και γενικά σπασίματα στην εικόνα ! Έφερε τεχνικό, είχε σήμα πολύ καλό στο πιάτο , αλλά στο κουτί του ερχόταν σήμα 20% λόγω χαλασμένου καλωδίου! Το άλλαξε κι όλα τέλεια!)
Κοίτα μήπως έχεις και τίποτα άλλες παρεμβολές από άλλες συσκευές που έχεις γύρω από την τηλεόραση! Σαφώς και μιλάω για την μαύρη εικόνα και όχι για τις κάθετες γραμμές που σίγουρα είναι πρόβλημα πάνελ!
Όσο για το σετάρισμα που λες του τηλεκοντρόλ, δεν φταίει απαραίτητα ο τεχνικός! Αν κάνεις reset την τηλεόραση (που προφανώς λόγω επισκευής σου έκαναν), θέλει σετάρισμα το τηλεκοντρόλ που δεν είναι τίποτα, το κάνεις σε μερικά δευτερόλεπτα!
Πάντως όντως απαράδεκτη όλη αυτή η ταλαιπωρία που περνάς!!

Αυτό ήταν και το πρώτο πράγμα που μου είπαν από την lg. Το κάνει όμως και σε τηλεοπτικό σήμα και σε διαφορετικά κανάλια και σε πηγή. Το έκανε συνολικά τρεις - τέσσερις φορές από Παρασκευή σε Δευτέρα που την πήραν. Τα καλώδια μου είναι όλα αρκετά καλά (αγορασμένα 20-30 το ένα) και ποτέ δεν παρουσίασαν πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι στη θέση της μπήκε (μιας και ακόμα την περιμένω, πάλι χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση) μία 42'' Philips του 2003 - 2004, η οποία έχει παίξει άπειρες ώρες και έχει κάνει άπειρα ταξίδια χωρίς το παραμικρό και η οποία πηγαινοέρχεται στη γιαγιά ανάλογα με τα κέφια της lg.

Αυτό που λες το διαπίστωσα όταν το έκαναν μπροστά μου και έφτιαξε, (τι μου θύμισες τώρα). Έκανα 10 τηλέφωνα γι' αυτό το πράγμα και δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να μου το πει ή να με ρωτήσει ούτε από την εξυπηρέτηση πελατών της lg ούτε ο ίδιος ο τεχνικός που τον πήρα όσα τηλέφωνα να δω που βρίσκεται (είχε πει πρωι και ήρθε στις 4 μμ)

Όπως και να'χει ήδη πήρα το δικηγόρο μου τηλέφωνο και από Δευτέρα - Τρίτη θα πάρει το δρόμο του. Και φυσικά θα το δημοσιοποιήσω όσο μπορώ περισσότερο.
Το μόνο που δεν κατάφερα να βρω είναι το e-mail επικοινωνίας με τα κεντρικά της lg στη Κορέα. Βρήκα ένα link αλλά αναφέρει μόνο για ζητήματα investors. ΑΝ το έχει κανένας να το στείλει...
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Δοκίμασε με αυτά τα email

Αν δεν βρίσκεται άκρη με την ελληνική LG το καλύτερο θα είναι να στείλετε email και Fax στα κεντρικά γραφεία της LG στην Ευρώπη και στην Κορέα.

Επειδή όμως η LG δεν δίνει κάποιο κεντρικό email για αποστολή παραπόνων θα πρέπει να στείλετε email ή και fax σε πολλούς αποδέκτες με τη σημείωση αν δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για τη διαχείριση του να το προωθήσουν στο κατάλληλο τμήμα.

Από πρόχειρη αναζήτηση στο ίντερνετ:

Email:

[email protected] : Email στα κεντρικά της LG στην Κορέα.

www.lgcommercial.eu/find-contact/netherlands: Email των κεντρικών γραφείων της LG Commercial στην Ολλανδία .

www.lg.com/global/contact

Fax:

www.lg.com/global/about-lg/corporate-information/global-operations/index.jsp?area=Eu: Τα κεντρικά γραφεία της LG στην Ευρώπη είναι στην Ολλανδία. Το δεύτερο νούμερο είναι ο αριθμός του Fax αλλά πρέπει να προστεθεί το 00 μπροστά για διεθνείς κλήσεις.
 

John_hasio

Established Member
8 April 2012
296
Στάθη, φιλικά ..., ΑΝ όντως είχαν περάσει οι 7 μέρες του DOA , τότε θα χάσεις άδικα τα λεφτά σου στα δικηγορικά! Εννοώ, αν είναι καλυμμένοι στην LG με αυτό το θέμα και έχουν καταγεγραμμένη την πρώτη σου επικοινωνία με αυτούς, μετά το χρονικό όριο του doa, τότε τι ακριβώς θες να κερδίσεις?
Καλώς ή κακός ... ΚΑΚΟΣ για μένα, όταν γίνει αυτό σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, τότε πάει για επισκευή και όχι για αντικατάσταση ή πιστωτικό!
(Και στο λέω εγώ που γύρισα πρόσφατα 3 τηλεοράσεις με την διαδικασία του doa και μάλιστα ΧΩΡΙΣ κανένα πρόβλημα, απλά δεν περίμενα να περάσουν οι 7 μέρες για να μην έχω τα δικά σου!)
Μακάρι να βρεις άκρη κι να πάνε όλα καλά, απλά πρόσεχε μην χάσεις άδικα λεφτά για το τίποτα! Ο δικηγόρος , αφού του περιέγραψες την κατάσταση, σου είπε να το κυνηγήσεις? Του εξήγησες για το doa?
 

stathis73

New member
19 August 2011
25
Re: Απάντηση: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Στάθη, φιλικά ..., ΑΝ όντως είχαν περάσει οι 7 μέρες του DOA , τότε θα χάσεις άδικα τα λεφτά σου στα δικηγορικά! Εννοώ, αν είναι καλυμμένοι στην LG με αυτό το θέμα και έχουν καταγεγραμμένη την πρώτη σου επικοινωνία με αυτούς, μετά το χρονικό όριο του doa, τότε τι ακριβώς θες να κερδίσεις?
Καλώς ή κακός ... ΚΑΚΟΣ για μένα, όταν γίνει αυτό σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, τότε πάει για επισκευή και όχι για αντικατάσταση ή πιστωτικό!
(Και στο λέω εγώ που γύρισα πρόσφατα 3 τηλεοράσεις με την διαδικασία του doa και μάλιστα ΧΩΡΙΣ κανένα πρόβλημα, απλά δεν περίμενα να περάσουν οι 7 μέρες για να μην έχω τα δικά σου!)
Μακάρι να βρεις άκρη κι να πάνε όλα καλά, απλά πρόσεχε μην χάσεις άδικα λεφτά για το τίποτα! Ο δικηγόρος , αφού του περιέγραψες την κατάσταση, σου είπε να το κυνηγήσεις? Του εξήγησες για το doa?

Τι μου είπε ο δικηγόρος που ρώτησα (δεν στοιχίζει τίποτα, είναι νομικός σύμβουλος στην εταιρεία που δουλεύω):

Ο Αστικός Κώδικας που ρυθμίζει τέτοια θέματα (άρθρο 540 αν δεν κάνω λάθος) δίνει στον αγοραστή το δικαίωμα να αξιώνει επισκευή, αντικατάσταση, μείωση του τιμήματος ή ακόμα και να υπαναχωρήσει (δηλαδή να αξιώσει να επιστραφούν τα χρήματα του) σε χρονικό διάστημα 2 ετών από την αγορά. Τα doa 7, 15 ή 30 ημερών είναι ρυθμίσεις που κάνουν οι εταιρείες και δεν ρυθμίζονται από τον Αστικό Κώδικα.

O φίλος senos αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα σε δύο τηλεοράσεις, άρα δεν είναι κάτι που είναι άγνωστο σε αυτούς. Απλά προφανώς τους συμφέρει η επισκευή και οχι η αντικατάσταση. Επειδή το κατανοώ δεν σημαίνει ότι και το αποδέχομαι. Πήρα καινούρια τηλεόραση η οποία ήταν ελαττωματική και απαιτώ αντικατάσταση. Δεν δέχομαι ότι πρέπει να στερηθώ το προϊόν που αγόρασα και να χάσω τον χρόνο μου από υπαιτιότητα της lg χωρίς να αποζημιωθώ γι'αυτό.

Το μεγαλύτερο κέρδος για εμένα θα ήταν (αν δικαιωθώ) η δημοσιοποίηση του θέματος. Οι τηλεοράσεις και σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά αγαθά πωλούνται στην Ελλάδα με πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από άλλες χώρες, συμπεριφέρονται όμως στους ανθρώπους που τους εμπιστεύονται ως θύματα. Δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι είμαστε Β' κατηγορίας καταναλωτές. Η υποστήριξη πραγματικά τραγελαφική, ο χαμένος χρόνος μου μεγάλος και η ψυχική μου ηρεμία, αφού συνομιλώ με ανθρώπους που μοιάζουν να διαβάζουν αυτά που μου λένε. Δεν ενδιαφέρθηκε πραγματικά κανένας να με εξυπηρετήσει από την lg, απλά εφαρμόζουν πιστά αυτά που έμαθαν στα σεμινάρια που τους έκαναν.
 

John_hasio

Established Member
8 April 2012
296
Δεν το ήξερα αυτό με το doa και για τα 2 χρόνια! ΕΝΝΟΕΙΤΕ τότε να το κυνηγήσεις και είμαστε και μεις μαζί σου!! Να τους στείλεις το link εδώ και να πεις πως είμαστε ... ομάδα ολόκληρη!! :) Καλή συνέχεια και καλή δύναμη, γιατί μπορεί να πάρει και πολλές μέρες όλο το νταβαντούρι! Να μας ενημερώνεις ...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Re: Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Υ.γ. 2 ...., όπως καταλάβατε ΔΕΝ είδα ΚΑΜΙΑ απολύτως αλλαγή με την αναβάθμιση!! Απορώ γιατί τις βγάζουν αφού δεν βάζουν και κάτι !!

Ε, για να τις βγάζουν, κάποιο λόγο θα έχουν... ;)

Από τη στιγμή που μια τηλεόραση δεν έχει κάποιο χοντρό πρόβλημα στην εικόνα, που να οφείλεται στο λογισμικό της, δεν μπορείς να αναμένεις θεαματικές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα και σίγουρα οι φυσικοί περιορισμοί που οριοθετούνται από το υλικό της, δεν πρόκειται να υπερκεραστούν.

Ειδικά για τις smart τηλεοράσεις, οι συχνές αναβαθμίσεις firmware, αφορούν κυρίως σε διορθώσεις bugs και ενημερώσεις της smart πλατφόρμας...