MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]

ΙΜΗΟ στο DPC απλά είδε το αποτέλεσμα, και όχι την αιτία.
Πολλαπλά threads & processes, και ένα ξαφνικό peak- διακρότημα που τα στέλνει όλα αδιάβαστα.

Σωστα ειδα το αποτελεσμα, αλλα και εν μερη την αιτια του madvr. (εξηγησα πιο πανω οτι το προβλημα ξεκινα μαζι με τον Madvr, που πιθανως το ουσιαστικο αιτιο να ειναι η καρτα γραφικων--σε καποια ρυθμιση αυτης)

Ξεχασα να αναφερω οτι δεν μιλουσα για peak, αλλα για συνεχομενο current latency που ηταν συνεχως στα 1150-1200μs.

Περναω σε λιγα λεπτα τον catalyst 13.9 (απο 13.1) και θα ξανα δοκιμασω το gpu queue στο 8.
Αν συνεχισει να εχει υψηλο latency, τοτε νεοτεροι drivers της καρτας ati, δεν θα εχουν λυσει το προβλημα.!
 
Last edited:

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]

Περναω σε λιγα λεπτα τον catalyst 13.9 (απο 13.1) και θα ξανα δοκιμασω το gpu queue στο 8.
Αν συνεχισει να εχει υψηλο latency, τοτε νεοτεροι drivers της καρτας ati, δεν θα εχουν λυσει το προβλημα.!

Τζιφος. Με gpu queue 8 το latency πηγαινει 1250μs, ενω με queue 7, κυμαινεται απο 11-110μs.
(To κουφο επισης που δεν καταλαβαινω, ειναι οτι οταν κλεισω εντελως τον mpc το latency κυμαινεται απο 76-80μs. Aν χωρις τιποτε ειναι στα 80, πως διαολο οταν παιζει ο mpc πεφτει απο 11-110. Δεν θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 80, οπως οταν ειναι idle το Pc. ?)

Περαν αυτων, τελικα δεν μπορω να παιξω με gpu queue 8 και πανω. Εχω καποιες επιπτωσεις εξ'αιτιας αυτου. ????
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Αντίθετα στην δική μου περίπτωση έπρεπε να ανεβάσω queue

Η δική μου υπόθεση είναι ότι έχει να κάνει με το scheduler του λειτουργικού (win7), και τις πολλαπλές παράλληλες διεργασίες.
IMHO λόξυγκας αυτού του τύπου έχει να κάνει πρωτίστως με το λειτουργικό και δευτερευόντως με το cpu (και κατά πόσο ο scheduler είναι καλά δουλευμένος για την πλατφόρμα), τρίτο η gpu (και οι drivers).

Τα flush που αναφέρεις σίγουρα θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε troubleshooting.

Αλλά ΙΜΗΟ είναι μακροσκοπικά χαρακτηριστικά όλα τα παραπάνω,
Παίζει ρόλο το επακριβές hardware και software
Οπότε μονο πάνω από κάθε ένα PC ξεχωριστά, μπορούμε να κάνουμε δοκιμές και Optimizations,
Γενικές προτάσσεις για flush/queue δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε
Μόνο πάνω από το συγκεκριμένο μηχάνημα και μετά από δοκιμές.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Αν και δεν το κατεχω και πολυ το αθλημα, απο τη στιγμη που υπαρχει υψηλο latency σε μενα οταν ανεβαζω το queue, προφανως υποδηλωνει προβλημα στα data stream, επειδη η καρτα αδυνατει και δεν προλαβαινει ισως.
Δεν ξερω τι ακριβως κανει το gpu queue, δηλαδη τι προκαλει στην καρτα, αλλα η πιο πανω εικασια μου μοιαζει και η πιο λογικη.

Οπως και να εχει απο τη στιγμη που λυθηκε το προβλημα μου, δεν σκαλιζω αλλο. (Απλα, αρχισε να με τρωει η τσεπη μου για καινουργια καρτα να παιζω και κανα παιχνιδακι) :D
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Μαλλον tmjuju εχεις δικιο. Το προβλημα δεν βρισκεται σε αδυναμια καρτας γραφικων. Tρεχοντας το latencymon για να δω ποιες διεργασιες κλπ ανεβαζουν latency με queue 8 εκπληκτος ειδα ποιες εκτοξευονται καθε φορα με queue 8.

Οι παρακατω εχουν συνεχως ανεβασμενο latency:

- USBPORT.SYS (προγραμμα οδηγησης θυρας usb 1.1&2.0)
- ataport.SYS (atapi driver extension)
- hall dll ( Hardware Abstraction Layer DLL)
- ntosknl.exe (NT Kernel & system)
- portcls.sys (Port class-class driver for port/ miniport devices)


Θα kοιταξω για τιποτε νεοτερους drivers της motherboard κλπ
Αλλα δεν νομιζω να βγαλω ακρη. Οποτε παραμενω στο queue 7 και no problemo.
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Warewolf, γενικά, μνας και τη βρήκες τη λύση σου με queue στο 7 , δε ξέρω καν αν αξίζει το παραπάνω ψάξιμο. Αλλά φυσικά όλοι ξυνόμαστε :)
ΙΜΗΟ, στις επόμενες εκδώσεις mpc-hc/madVR, θα διορθωθούν και κάποια μικρά bugs που έχουν αναγνωριστεί και που σχετίζονται με τα προβλήματα που παρατηρούμε.
 

Mastoras78

New member
21 December 2011
88
Warewolf, γενικά, μνας και τη βρήκες τη λύση σου με queue στο 7 , δε ξέρω καν αν αξίζει το παραπάνω ψάξιμο. Αλλά φυσικά όλοι ξυνόμαστε :)
ΙΜΗΟ, στις επόμενες εκδώσεις mpc-hc/madVR, θα διορθωθούν και κάποια μικρά bugs που έχουν αναγνωριστεί και που σχετίζονται με τα προβλήματα που παρατηρούμε.

Χμμ.. με τι διαδικασία περνάμε τις νέες εκδώσεις ? Δε χάνονται οι ρυθμίσεις που ήδη έχουμε ?
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Ανάλογα με ποια έκδοση είχες πριν.
Συνήθως uninstall και μετά Install, και όντος αναλόγως χάνονται και ρυθμίσεις, αλλά την δεύτερη φορά είναι πιο εύκολες οι ρυθμίσεις :)
 

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Περνας την τελευταια πανω απο την προηγουμενη και δεν θα εχεις προβλημα, τουλαχιστον εγω δεν αντιμετωπισα ποτε τετοιο θεμα.
 

Mastoras78

New member
21 December 2011
88
warewolf78 για το latency έκανα τα εξής : Hibernation mode on. C1E,C3,C6 disable απο το bios και το μs με το DPC latency είναι πολύ χαμηλό (5-20 μs). Πρίν ήταν "κολλημένο" στο 1000.Τώρα κάνει spikes στο 1000 όταν κάνω "εργασίες". Προβλήματα στον ήχο ΔΕΝ είχα, απο περιέργεια το έψαξα. Επίσης έχω windows 8 και διάβασα οτι το dpc Latency ίσως διαβάζει λάθος. Όταν δουλέυει ο Mpc κάνει max spikes στο 500μs. Η μόνη ουσιαστική διαφορά που παρατήρησα είναι η απόκριση του Mpc. Πρίν όταν έβαζα υλικό και έπαιζα με τη μπάρα (μπρός-πίσω το video) κόμπιαζε για λίγο. Τώρα είναι πολύ άμεσο. Αυτά απο εμένα :). ΥΓ Jimmy,tmjuju ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
 

georgekap1

New member
22 December 2006
52
Καλημερα φιλοι μου!
Eχω μια απορια: στο φορουμ του doom9 στην 1 σελιδα του madvr,εχει ενα τεστ για το αν η οθονη μας υποστηριζει 4:2:0, 4:2:2, 4:4:4. Εγω με ολα ρυθμισμενα στο φουλ RGB ,και στην καρτα και στην tv(samsung 40' eh6030) και στον mad (0-255) τα 4:4:4 τα δειχνει μονο σε pc mode 1080p στα 60hz και μονο!! Οταν παιζω ταινια στο cinema mode γυρναει στα 24hz, τοτε αν τρεξω το τεστ μου δειχνει 4:2:2. Δηλαδη δεν εχω καταφερει 24 καρε και 4:4:4,παρα μονο στα 60hz η καρτα γραφικων ειναι μια mobile amd radeon hd 6480g
κανω κατι λαθος; η ετσι πρεπει να συμβαινει;
 
Last edited:

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,904
Dystopia
Αν έχεις θέμα με την κίνηση, αυτό θα κοιτάξεις πρώτα και μετά όλα τα άλλα.
Είσαι σίγουρος ότι σε βολεύει ο MadVR με την 6480G;
Πιστεύω ότι σε κάποια αρχεία θα ταλαιπωρηθείς.
IMHO θα προτιμούσα πιο απλό setup.
 
Last edited:

georgekap1

New member
22 December 2006
52
Χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε ολοι! :ernaehrung004:
Φιλε Portioli μετα απο πολλες δοκιμες που εχω κανει η κινηση ειναι μια χαρα, ακομμα και τρια μηδενικα μπορει να υπαρχουν το ενα κατω απο το αλλο ,οσο αφορα τα frames..εκτος και αν θεσω στα φιλτρα extreme settings! παιζω σχεδον μονο αρχεια 23,976 χωρις κανενα προβλημα!
Απλα το 4:4:4 το εχω μονο σε 60hz... στα 24 γινεται 4:2:2....
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Σε προσφατο madvr, εχουν προστεθει οι επιλογες για dxva μεσα στα φιλτρα. Για παραδειγμα μπορει στην επιλογη hardware decoder να εχεις επιλεξει ας πουμε couda,
αλλα μεσα στο chroma η luma sharpening φιλτρο μπορεις να επιλεχεις dxva.
Eχω λιγο μπερδευτει με τα dxva κτλ.
Μηπως ξερει καποιος να μου τα ξεκαθαρισει λιγο καλυτερα?
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,904
Dystopia
H DXVA είναι ένα API, το οποίο χρησιμοποιεί την δύναμη της κάρτας για να κάνει επεξεργασία στο video.
Οι πιο γνωστές χρήσεις σε εμάς είναι το decoding, τo deinterlacing & IVTC και oι μετατροπές του colorspace.
Μια παρόμοια λειτουργία είναι και το Scaling. Αν θες μπορείς να επιλέξεις το scaling να το αναλαβάνει η κάρτα γραφικών.
H DXVA σε θέμα απόδοσης και χρήσης πόρων κερδίζει τα πάντα, απλά την επιλογή του αλγόριθμου την έχει κάνει κάποιος άλλος ήδη για εμάς.


Όταν εσύ επιλέγεις κάτι άλλο (πιο σύνθετο) από αυτά που έχει προσθέσει ο madvr (πχ lanczos, jinc κτλ),
το κομμάτι της επεξεργασία της εικόνας που έχει σχέση με το scaling, την αναλαμβάνει ένα άλλο τμήμα της κάρτας γραφικών που λέγονται shaders.
Για αυτό το λόγο όσο πιο βαριές είναι οι ρυθμίσεις παίζει ρόλο ο επεξεργαστής, ο αριθμός των πυρήνων, το είδος και η ταχύτητα της μνήμης της κάρτας γραφικών.

Όταν εσύ βάζεις στον lav video: dxva2 ή dxva(cp) αυτή η ρύθμιση έχει να κάνει μόνο με το decoding.
Όταν ενεργοποιείς το "processing done by GPU video logic [DXVA]" το scaling το αναλαμβάνει και αυτό η DXVA.
Σου δίνει δηλαδή την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τον madvr για όποιον άλλο λόγο θέλεις εκτός από το scaling.

Με χρήση avisynth μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε επεξεργασία στο video (πχ scaling/sharpening) ακόμα και στον επεξεργαστή.
 
Last edited:

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Καινουργια "κολπακια" ετοιμαζει ο madshi για την εκδοση που θα δωσει τις επομενες μερες.......


madVrTeaser.png




...κι απο αυτα που διαβασα, θα εχει μεγαλο ενδιαφερον... :music-smiley-005:
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,904
Dystopia
Πάρα πολύ καλό αυτό.
Μπορείς να έχεις κάτι πιο *άγριο* για τα HDTV πχ Jinc3+AR και παράλληλα κάτι πιο *μαλακό* πχ SoftCubic για τα DVD.
 

georgekap1

New member
22 December 2006
52
παιδια μπορει καποιος που εχει δοκιμασει τις νεες επιλογες του madvr να μας ποσταρει τα settings ? καποιο how to ισως ?
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
H καινουργια εκδοση...

http://madshi.net/madVR.zip

v0.87.0:
* added debanding algorithm, based on improved version of "flash3kyuu_deband"
* added file name tag "deband=off|low|medium|high"
* added automatic detection for fades from/to block or white (for debanding)
* added support for using OpenCL with NVidia, AMD and Intel GPUs
* added DXVA surface splitting via OpenCL (only AMD and Intel GPUs)
* added error diffusion algorithm (requires OpenCL)
* added NNEDI3 chroma upsampling (requires OpenCL)
* added NNEDI3 image doubling/quadrupling (requires OpenCL)
* added flexible settings profile functionality
* added file name tag "profile='profile name'"
* added IMadVRSettings2 interface to enumerate settings and manage profiles
* settings can now be edited without madVR running (only on local PC)
* madNvLevelsTweaker -> madLevelsTweaker now also works for Intel GPUs
* madVR doesn't dither, anymore, when a pixel doesn't need dithering
* added Intel driver bug workaround for "use separate device for presentation"
* added madHcNet64.dll to allow madTPG automation from 64bit calibration tools
* added API for asking madVR about the output levels (TV, PC, custom)
* fixed: full backbuffer queue slowed rendering down
* fixed: madTPG sometimes didn't update to newly requested test pattern color
* fixed: madTPG dithering produced blocking artifacts
* fixed: when upscaling exactly 2x, AR filter wasn't active for blue channel
* fixed: ArgyllCMS/HCFR disabling the 3dlut didn't work
* fixed: LAV Video Decoder sending v210 produced corrupted image
* improved frame cropping support
* improved windowproc hook stability
* a couple of very small pixel shader performance improvements
* optimized madVR default settings
* improved madVR tray icon menu looks on newer OSs
* tags now require "tag=value" or "tag:value"; "tag value" no longer accepted
* disabled automatic DCI-P3 detection through 2048 video width



μας ανοιξε δουλειες για το σ/κ :afro:


****
(1) I've released this version "early", meaning there are still 2 features missing I was planning to add into v0.87.0. One of them is convergence correction for front projection. I will probably add those features in the next days/weeks and release them as v0.87.something. Also I've ignored most of the bugs you guys reported because I wanted to finally finish the new features. I'll go do bug fixing after I've finished all the planned v0.87.0 features, so bear with me until then...
 
Last edited: