Να παραθέσω την εμπειρία μου απο φίλο που έπαιζε χρόνια με 3,5 και ARC VT-200 μόλις πήρε τα 3.7 σε έξι μήνες άλλαξε τα ενισχυτικά του με Krell 402e ενα τέρας 400wrms που δυπλασιάζει συνέχεια!!και μην μου πείτε για προγράμμτατα χώρους κτλ διότι ο συγκεκριμένος κάτοχος έχει πεδευτεί και έχει δώσει πολλά για το άθλημα!!Για ακόμη μιά φορά η καθαρή και μεγάλη ισχύς είναι αυτό που το 95% των ηχείων τα θέλουν.Τώρα εάν δεν μπορούμε να τα δώσουμε είναι άλλο ζήτημα και σημείωση κάτι του τύπου Berhinger κτλ είναι απλά συμβιβασμός για τον ευατό μας και την τσέπη μας προσπαθώντας να πείσθουμε ότι ακούμε σωστά......
Εγω,ως one thing at a time,ειχα ασχοληθει με τα κινητα,και ειχα αφησει το παθος με τα κλαπατσιμπαλα,οπως τα λεω.
Εχω κι εγω Maggies,τρια ζευγαρια.Ενα 3.6,ενα 3.5 για πισω,και ενα MG12 ,που τα εχω για κεντρικα,ενα δεξια κα ενα αριστερα.Το εκανα ετσι,γιατι εχω βαλει εδω και χρονια,εναν προβολεα,και τα μπροστινά,δεν μπορει να ειναι κιμαυτα ψηλα,σαν τα 3.6.Αλλοιως,θα ειχα βαλει κι εδω αλλο ενα ζευγαρι 3.6.
Τωρα ανακαλυψα την υπαρξη των 3.7,γίαυτο ρωταω,πως παιζουν,σε συγκριση με τα 3.6;
Οι εισχυτες μου,ειναι,ενας Parasound 2X350,ενας Adcom 3X250,και ενας Yamaha Z9,που παιζει τα εμπρος,και τα Canon,που ειναι ψηλα στον τοιχο,για τα εφέ του Yamaha.
Υπαρχουν και δυο sub B&W μικρουλια,δυο,για λιγοτερα στασιμα.
Edit.
Ο λογος πουνεβαλα το ποστ,ειναιμοτι ενας φιλος,που ειχε τα 20.1,και τα δουλευε με τα τερατα-καλοριφερ της Mark Levinson,εκαιγε καθε τρεις και λιγο τα τουιττερ ribbon,απο το πολυ δυνατο ρευμα που βγαζανε αυτοι.Αρα,και οι πολυ δυνατοι σε ρευμα ενισχυτες,ειναι επικινδυνοι.
Χαιρετω.