Μαρινέλλα...η Diva

17 June 2006
62,722
Χολαργός
Παντως μου κάνει εντύπωση η ´ιερή αγανάκτηση ´που σας επιασε επειδή γραφτηκε οτι ηταν ροκ ενα τραγουδι του στρατου ή του μητροπάνου και ΟΧΙ ο στρατος ή ο μητροπάνος ή ο χριστοδουλόπουλος,όπως γράψατε.Απο την άλλη ολοι οι αναφερθεντες τραγουδιστες και τραγουδίστριες δεν ειναι το ιδιο.Αν κωστα,απο τον μπιθικωτση κρατας το συμβαν ρουφογάλη-ασε που μπορει να γοητευτηκε απο την συζυγο ντελλα-αδικείς πολύ τον συγκεκριμένο τραγουδιστή.Πολλοι ροκ τραγουδιστές εκαναν χειρότερα.
Νομίζω οτι το να αποκηρυσσει κανείς το ελληνικο τραγούδι έτσι αβλεπί,ειναι μαλλον αυθαιρετο.Πολλές φορές εδω μεσα μουχει κανει εντυπωση η μεγάλη εκτιμηση για ποπ τραγουδακια της σειρας της δεκαετιας 70,και 80 που δεν συγκρινονται στο ελαχιστο με τραγουδια του χατζιδακη ,του ξαρχακου του μικη,και πολλων άλλων που γραφτηκαν τις αντιστοιχες δεκαετίες.Η δεν ειναι δυνατον να γραφονται θεματα για το ξενο δηθεν ´εθνικ´οταν το ελληνικο δημοτικό τραγούδι έχει θησαυρους.Τα πολυφωνικα της ηπειρου θελουν δεκα Ali farka toure και 100 sting.O μπιθικωτσης και η μοσχολιού ,ασυνειδητα ειπαν οχι στο ελαφρολαικο αστικο τραγουδι της μεταπολεμικης περιόδου,που γραφτηκε για τους νικητες του εμφυλιου.Και επισης το ελληνικο λαικο τραγουδι ουδεποτε ηταν μονο κλαψιαρικο.Φυσικα δεν ηταν χαζοχαρουμενο.Εμπεριειχε στοιχεια της ελληνικης χαρμολύπης οπως και κατ´αναλογιαν οι μουσικες άλλων μεσογειακων χωρων.Αν θελετε συζητηση σοβαρη για το ελληνικο τραγουδι του 60-70-80 να την κανουμε τον σεπτεμβριο.Αλλα τετοια απαξιωση και ταυτοχρονα τετοιος θαυμασμος για καθε ασημαντη ξενη παπαρα,που δεν την θυμαται πιά κανεις και ηταν επιτυχια 6 μηνων (Πολλα χιτ του 70 και του 80 ειχαν διαρκεια μπακαλακου):flipout: ειναι οντως θεμα.Διευκρινιζω οτι δεν θεωρω ελληνικο τραγουδι τα σκουπιδια της heaven με ολες τις και τους σημερινους σταρ.Και επειδη αγαπω το ελληνικο τραγουδι της προαναφερθεισης περιόδου ,ελπιζω να μου επιτρεψετε μαζι με αυτο να συνεχισω να ακουω και κλασσικη και ατονικη και ροκ και τζαζ .Και παρακαλω τα παιδια που ανοιγουν τετοια threads να συνεχισουν .Και ταυτοχρονα να διαβαζουν και να προβληματιζονται και σε αλλες μουσικές.
Υ.Γ
Το πραγματικο ελληνικο τραγουδι ουδεποτε χαρακτηριστηκε απο κλαψα- ο καζαντζιδης δεν ανηκει πληρως στο ελληνικο τραγουδι με τα ινδικα και τα τουρκογυφτικα-.Η ξενη ψιλο ποπ και ψιλοροκ εχει πολυυυυυ κλαψα.Μην μπερδευουμε το συναισθημα με το μελό.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Την Μαντουβαλα την ειπε ο καζαντζιδης.Δεν ανηκει σε αυτα που περιεγραψα σαν ελληνικο τραγουδι.Αν και το συγκεκριμενο τραγουδι λατρευτηκε απο πολλους,εμενα δεν με συγκινησε ποτέ.Παντως Ο Μανωλης Αγγελοπουλος ηταν απο τους πρωτους σοβαρους ελληνες progr.:flipout:
 
Σπύρος Σούρλας said:
Το πραγματικο ελληνικο τραγουδι ουδεποτε χαρακτηριστηκε απο κλαψα- ο καζαντζιδης δεν ανηκει πληρως στο ελληνικο τραγουδι με τα ινδικα και τα τουρκογυφτικα-.

Από πότε βάζουμε τέτοιους φραγμούς στην ιστορία και στην ώσμωση του ελληνικού τραγουδιού με γειτονικούς πολιτισμούς; Με την ίδια λογική Σπύρο κάποιοι στο εξωτερικό δεν μιλούν για τα πολυφωνικά της Ηπείρου, αλλά για τα πολυφωνικά της Αλβανίας.

Ο Καζαντζίδης ως Πόντιος και προσφυγικής καταγωγής κουβαλούσε μέσα του την μουσική και τη νοοτροπία της Ανατολής, αλλά αυτό δεν τον μειώνει στο ελάχιστο σαν Έλληνα. :fahne90: Εκτός κι' αν η Μισιρλού του Ρουμπάνη δεν είναι κι αυτή ελληνικό τραγούδι, ή αν ξεχάσουμε τις καταβολές του ρεμπέτικου στο Σμυρναίικο τραγούδι. Όσοι μένουν μόνο στη Ζιγκουάλα και στην Μαντουμπάλα δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να μάθουν για τον Καζαντζίδη. Σε λίγο θα καταλήξουμε να κρίνουμε τον Τσιτσάνη μόνο από τις νύχτες μαγικές και τις αραπίνες!

Έχει τραγουδήσει μοναδικά Άκη Πάνου, Θεοδωράκη, Χατζηδάκη, Ξαρχάκο, Τσιτσάνη, Παπαϊωάννου, Νικολόπουλο, Χιώτη, Μητσάκη... :grinning-smiley-043

Και από τα δικά του, τραγούδια σαν τα Δυο πόρτες έχει η ζωή, Αυτή η νύχτα μένει, είσαι η ζωή μου, τα 'χουν τραγουδήσει εκατομμύρια έλληνες και θα τα τραγουδήσουν άλλοι τόσοι!
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Ναι , ναι ...Μαντουβάλαααααααα αγάπη γλυκειά μουυυυυυυ

Χμμμ, Ντοκ, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, στα γιαπωνέζικα τραγούδια ο καημός είναι πιο κοφτός, έτσι; Όσο χρειάζεται η λεπίδα να σχίσει το υπογάστριο! :smileJap:
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Διαφοροποίηση εκανα Δαμιανε´.Μιλησα για τον Καζαντζιδη των τουρκογυφτικων,οχι συνολικά για τον Καζαντζιδη.Τι σχεση εχουν τα αμιγως αντιγραμμενα ινδκά με το ελληνικό τραγουδι???O καζαντζιδης υπέκυψε εντελώς στην μοδα αυτή για ενα διαστημα.Τα πολυφωνικα της Ηπειρου τραγουδιώνται στα αλβανικά????
Ο καζαντζιδης εχει τραγουδήσει πολύ σαβούρα αλλα και σημαντικά τραγουδια που εσύ αναφέρεις.Προσωπικά δεν αντεχα ποτέ την βαρκουλα και την μανουλα,και ολο αυτό το στύλ που ειχε δημιουργηθεί με το τραγουδαει δεν τραγουδαει.Το γεγονος οτι αγαπηθηκαν τραγουδια του απο εκατομυρια ελληνες δεν ειναι κριτηριο,γιατι και το γκουτσι τραγουδηθηκε επίσης.Για μενα χαραμισε το ταλέντο του λογω των μεγάλων προβληματων που ειχε σαν προσωπικότητα.Απο εκει και περα οι ελληνες τον αγάπησαν όντως.Ισως εβλεπαν τον εαυτο τους σε αυτόν.Παντα αδικημενοι και καταφρονεμένοι.Δεν εχω τετοια γνωμη για τον νεοέλληνα.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Χμμμ, Ντοκ, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, στα γιαπωνέζικα τραγούδια ο καημός είναι πιο κοφτός, έτσι; Όσο χρειάζεται η λεπίδα να σχίσει το υπογάστριο! :smileJap:


Αυτοί δεν προλαβαινουν να πουν καημό.Ενα ώχ σκέτο.Και άν:flipout:
 
Σπύρο, είχα στο μυαλό μου αυτό. Δε διαφωνούμε. Αυτή η αίσθηση του απόκληρου και του κατατρεγμένου στοίχειωσε τη συνείδηση γενεών ολόκληρων, από τους πρώτους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, μέχρι τη μεταπολίτευση. Ο Νεοέλληνας, όντως δεν είναι επιρρεπής σ' αυτά. Όχι όμως γιατί το 'χει ξεπεράσει, αλλά γιατί έχει αναισθητοποιηθεί! :blink:
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,901
Αθήνα-Κέντρο
Λυπάμαι που θας σας χαλάσω τη συνταγή αλλά ο "Στελάρας" ουδέποτε υπήρξε αγαπητός ούτε σε μένα αλά ούτε και στους δικούς μου..
Μεγάλωσα σε μια μέση αστική οικογένεια,οπότε καταλαβαίνετε οτι αυτές οι κλάψες περί ορφάνιας ξεριζωμού,μετανάστευσης,κακούργας ξενιτιάς κλπ..δεν μας άγγιζαν.

Στο σπίτι έπαιζε συνέχεια μουσική απ το πικ απ του πατέρα μου: Χατζιδάκης,Θεοδωράκης (είχε έρθει η μεταπολίτευση,για πριν δεν ξέρω) ,Μοσχολιού,Ξαρχάκος,Ζαμπέτας και κλασσική στο φούλ. Πολλή κλασσική και τους ευχαριστώ γι αυτό.Τα παιδικά ακούσματα είναι και απ τα βασικότερα..
Οπότε ο Καζαντζίδης δεν υπήρχε στο σπίτι και αν τύχαινε στο ραδιόφωνο,γυρνούσαμε σταθμό.Συγγνώμη αλλά αυτή είναι η δική μου αλήθεια.Υποτίθεται οτι λέμε όλοι τη γνώμη μας..
Δεν τον άντεχα ούτε όταν μεγάλωσα.Και ως προς τη ..φωνάρα..
Αλήθεια ποιός είναι ο αντικειμενικός ορισμός μιας "φωνάρας".Για τον υποκειμενικό δεν το συζητώ..
Εχω ακούσει-ψιλοάσχετο_ οτι η Βανδή είναι φωνάρα.! Επειδή τραγουδάει σε ψηλότερη οκτάβα ,pitched και γκαρίζει !Ημαρτον και για τον Πετρέλλη το ίδιο !(δημιουργήματα και ιδέες του Φοίβου και οι δύο..)
Ε λοπόν και για μένα ο Καζαντζίδης γκάριζε / έκλαιγε αλλά δεν τραγουδούσε..
Ο τραγουδιστής πρέπει πάνω απ όλα να έχει συναίσθημα.Τι να τις κάνω τις ψηλές,το μέταλλο και την ένταση όταν όλα αυτά με ενοχλούν αντί να με συγκινούν.
Και ο Στέλιος δεν με συγκίνησε ποτέ..
Καλά να είναι εκεί που είναι και μπράβο του για το έργο που άφησε.
Εγώ δεν θα πάρω..
 
Κατανοητό και απόλυτα σεβαστό Δημήτρη. Η αδυναμία συμμετοχής και διέγερσης συναισθηματικής κατάστασης είναι ικανός όρος για να στρέψεις το αυτί σου αλλού. Σε σένα συμβαίνει για παράδειγμα με τον Καζαντζίδη, σε εμένα με τη Βίσση.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Σπύρο, είχα στο μυαλό μου αυτό. Δε διαφωνούμε. Αυτή η αίσθηση του απόκληρου και του κατατρεγμένου στοίχειωσε τη συνείδηση γενεών ολόκληρων, από τους πρώτους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, μέχρι τη μεταπολίτευση. Ο Νεοέλληνας, όντως δεν είναι επιρρεπής σ' αυτά. Όχι όμως γιατί το 'χει ξεπεράσει, αλλά γιατί έχει αναισθητοποιηθεί! :blink:

To τελευταιο ξαναπέστο.Πασχει απο συνδρομο Κοσκωτά.!!!Ολοι θαθελαν ναχαν γινει κοσκωτάδες,χωρις να συλληφθούν όμως:flipout: :flipout:
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δημήτρης Ιωάννου said:
Λυπάμαι που θας σας χαλάσω τη συνταγή αλλά ο "Στελάρας" ουδέποτε υπήρξε αγαπητός ούτε σε μένα αλά ούτε και στους δικούς μου..
Μεγάλωσα σε μια μέση αστική οικογένεια,οπότε καταλαβαίνετε οτι αυτές οι κλάψες περί ορφάνιας ξεριζωμού,μετανάστευσης,κακούργας ξενιτιάς κλπ..δεν μας άγγιζαν.

Στο σπίτι έπαιζε συνέχεια μουσική απ το πικ απ του πατέρα μου: Χατζιδάκης,Θεοδωράκης (είχε έρθει η μεταπολίτευση,για πριν δεν ξέρω) ,Μοσχολιού,Ξαρχάκος,Ζαμπέτας και κλασσική στο φούλ. Πολλή κλασσική και τους ευχαριστώ γι αυτό.Τα παιδικά ακούσματα είναι και απ τα βασικότερα..
Οπότε ο Καζαντζίδης δεν υπήρχε στο σπίτι και αν τύχαινε στο ραδιόφωνο,γυρνούσαμε σταθμό.Συγγνώμη αλλά αυτή είναι η δική μου αλήθεια.Υποτίθεται οτι λέμε όλοι τη γνώμη μας..
Δεν τον άντεχα ούτε όταν μεγάλωσα.Και ως προς τη ..φωνάρα..
Αλήθεια ποιός είναι ο αντικειμενικός ορισμός μιας "φωνάρας".Για τον υποκειμενικό δεν το συζητώ..
Εχω ακούσει-ψιλοάσχετο_ οτι η Βανδή είναι φωνάρα.! Επειδή τραγουδάει σε ψηλότερη οκτάβα ,pitched και γκαρίζει !Ημαρτον και για τον Πετρέλλη το ίδιο !(δημιουργήματα και ιδέες του Φοίβου και οι δύο..)
Ε λοπόν και για μένα ο Καζαντζίδης γκάριζε / έκλαιγε αλλά δεν τραγουδούσε..
Ο τραγουδιστής πρέπει πάνω απ όλα να έχει συναίσθημα.Τι να τις κάνω τις ψηλές,το μέταλλο και την ένταση όταν όλα αυτά με ενοχλούν αντί να με συγκινούν.
Και ο Στέλιος δεν με συγκίνησε ποτέ..
Καλά να είναι εκεί που είναι και μπράβο του για το έργο που άφησε.
Εγώ δεν θα πάρω..

Δημήτρη νομιζω οτι μπορεις να πεις οτι αυτός ειναι φωνάρα.Εχει το κατι.Αλλο τωρα αν δεν συγκινεί.Στο σπιτι μου υπήρχαν σε δισκους 78 στροφων πολλά τραγουδια του Καζαντζιδη.Ενας απο τους δισκους που θεωρώ ανεκτίμητους ηταν αυτος με το ´δυό πόρτες εχει η ζωή´και στην άλλη πλευρά το ´μανουλα θα φύγω´.Επισης τραγουδια του μικη που τα τραγουδησε μοναδικά ο στελιος.Με μπουζουκι τον χιωτη.Ειχαμε και traviata kai rigoletto και σαββόπουλο και Μικη και Μανο.Και Sandy Shaw.!!!!!!!!!!
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,901
Αθήνα-Κέντρο
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Κατανοητό και απόλυτα σεβαστό Δημήτρη. Η αδυναμία συμμετοχής και διέγερσης συναισθηματικής κατάστασης είναι ικανός όρος για να στρέψεις το αυτί σου αλλού. Σε σένα συμβαίνει για παράδειγμα με τον Καζαντζίδη, σε εμένα με τη Βίσση.

Τι σχέση έχει τώρα η Βίσση με τον Καζαντζίδη ? καμμία !
(εκτός αν σ αρέσει η βανδή και θύμωσες..!:flipout: :flipout: )
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,901
Αθήνα-Κέντρο
Σπύρο και Δαμιανέ .Κατέληξα στο οτι είναι φωνάρα..Απλά εμένα με ενοχλεί και δεν με συγκινεί.Αλλο το ένα άλλο το άλλο.

Δεν τον ακύρωσα ως καλλιτέχνη..Προς θεού !
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δημήτρης Ιωάννου said:
Σπύρο και Δαμιανέ .Κατέληξα στο οτι είναι φωνάρα..Απλά εμένα με ενοχλεί και δεν με συγκινεί.Αλλο το ένα άλλο το άλλο.

Δεν τον ακύρωσα ως καλλιτέχνη..Προς θεού !


Και εμένα λίγο με συγκινεί.Α βρε δημήτρη ναμην κανει ντουέτο με την αννούλα και να πεφτει το πιατο διπλα σαν το χαλάζι???:music-smiley-005: Θα αφηνε το παλκο ο στελιος και η αννουλα θα γινοταν μαρινελλα η μεγαρεύς(ετυμολογικα προερχεται απο τα λαμπράκεια μέγαρα):flipout: :smile:
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,901
Αθήνα-Κέντρο
Σπύρος Σούρλας said:
Και εμένα λίγο με συγκινεί.Α βρε δημήτρη ναμην κανει ντουέτο με την αννούλα και να πεφτει το πιατο διπλα σαν το χαλάζι???:music-smiley-005: Θα αφηνε το παλκο ο στελιος και η αννουλα θα γινοταν μαρινελλα η μεγαρεύς(ετυμολογικα προερχεται απο τα λαμπράκεια μέγαρα):flipout: :smile:


Aαα.Οχι απ τα Μέγαρα δηλαδής..!-bye-

Σπυράκο μου αν έκανε Ο Στέλιος ντουέτο με την Αννούλα δεν θα μου άρεσε ΟΥΤΕ αυτή..:flipout: