Re: Απάντηση: Martin Logan request vs Klipschorn
Panagiotis Manopoulos said:
Ωπ ...τώρα το είδα το θέμα ...
Καλησπέρα στα παιδιά -bye-
@Παναγιώτη
ρε συ φίλε το pdf που έβαλες , δέν μου ανοίγει , και βγάζει συνέχεια οτι υπάρχει κάποιο πρόβλημα ...τέσπα δέν έχει σημασία γιατί οι ενισχυτές αυτοί είναι με διπολικά
@ Τάσο
Ρε συ φίλε , ο ενισχυτής είναι κτήνος , έχει και ισχύ έχει και αρκετό DF ...οπότε πρόβλημα οδήγησης δέν έχεις (και δέν αναφέρομαι στήν ευαισθησία , αλλά στήν δυσκολία του φορτίου γιατί τα συγκεκριμμένα ηχεία δέν είναι τόσο εύκολα όσο ευαίσθητα
Τώρα στο ζουμί
Απο τα ηχεία που αναφέρεις σαφώς και θα ήμουν υπέρ τών Klipshorn , για το θέμα του μεσοχαμηλού και γενικά τού σώματος (αυτή είναι η προτίμησή μου)
Σημείωση
Οποτε τα έχω ακούσει να παίζουν καλά , ή πολύ καλά έπαιζαν ΠΑΝΤΑ με ενισχυτικά μεγάλης ισχύος στερεάς κατάστασης
Τώρα στο θέμα του να φέρεις τον ήχο που θέλεις , δέν υπάρχει τόσοοο πιά πρόβλημα ...!!!!
Ξέροντας οτι έχεις Watt , μπορείς με διαφορετικές διατομές καλωδίων να φέρεις τήν επιθυμητή απόσβεση απο πλευράς ενισχυτή , δηλαδή και να ακούς το μεσοχαμηλό σου με κομμένες τίς κάτω αρμονικές , οπότε να φαίνεται πιο γρήγορο και πιο σφικτό
Δηλαδή , μπορείς , αλλαζοντας πειραματικά κάποια καλώδια απο διατομές και γεωμετρία να φέρεις οτι γουστάρεις (τουλάχιστον )
Αλλωστε εφόσον σου αρέσει ο συγκεκριμμένος λοβός - τρόπος που εκπέμπουν αυτά τα ηχεία , δέν έχεις πρόβλημα προσαρμογής
Μικρή επεξήγηση :
Καλό το μεσοχαμηλό , αλλά το χαμηλό (βλέπε παίξιμο απο τυμπάνια = μεγάλη μπότα σάν και αυτή των ΤΟΤΟ στο Live 1999 ή το χαμηλό 1824 , τα διπλοτετραπλόκασα τών Metallica (Justice for all ) και τόσα άλλα θέματα με κοντρα μπάσα και ηλεκτρικά ... έχουν και ατάκα μέν ., αλλά μετά συγχωρήσεως δε και ωστικό κύμα απο χαμηλό
Δέν αναφέρομαι στο διαρκές σούρσιμο ενός πχ Home Theater ...
Αλλά πχ στο δίσκο
Bass Extremes (just add water) ->Victor Wooten Steve Bailey <- άταστο εξάχορδο -δυό μέτρα και μεγάλο τετράχορδο με DIY καβαλάρη , οχι απλά έχει υπόηχους , αλλά σε παίρνει ο αέρας .....οταν ξεκινούν τούς αυτοσχεδιασμούς , το slap και τίς αλλαγές μέτρου πάνω στήν ιδια φόρμα ....εκεί φίλε μου χρειάζεσαι σίγουρα κάτι παραπάνω απο τήν ατάκ του μεσοχαμηλού , δέν φτάνει μόνο αυτή
Και λίγη κουβέντα για τον προσωπικό ήχο κάθε μουσικού ...
Επειδή Τάσο , παίζεις κιθάρα , ξέρεις πολύ καλά και καλύτερα παο μένα οτι ο κάθε κιθαρίστας , έχει τον προσωπικό του ήχο , είτε παίζει καθαρά , είτε παίζει fuze , είτε παίζει μυίγα του σκοτωμού , επίσης είτε παίζει lead , είτε συνοδεύει /δεύτερη κλπ το ιδιο συμβαίνει και με τούς ντράμερ
πΧ ...στο σύστημά μου Δεν μου έχιε τύχει ακόμσ να ακούσω δυό ομοιες μπότες ή δυό ομοια βαθιά , μόνο τα ταμπούρα είναι κάπως και καμμιά φορά ανάλογα τήν ηχογράφηση τα ροτοτόμ
Δηλαδή , μιά το τέντωμα τής μεμβράνης , μιά η κουβέρτα , μιά η μέρκα τών ντράμς , μιά τα διαφορετικά δέρματα , μιά το ένα μιά το άλλο , άλλα είναι εντελώς στεγνά και υπεραποσβενυόμενα , αλλα κουβαλάνε μισό τόνο υποαρμονικές
Αρα αποκλείεται κάθε μπότα και κάθε βαθύ , κάθε μπασσοκίθαρο κάθε διπλό ορθιο και κάθε ηλεκτρικό με τάστα ή χωρίς να ακούγεται το ιδιο στεγνά , δέν είναι επιλογή μας , αλλά του καλιτέχνη και του παραγωγού (τουλάχιστον)
Επίσης πές οτι ο χώρος έχει μιά κοιλιά 8-10dB στα 60Hz και μια μύτη στα 80-100 πάλι 8-10dB , Ε αυτά είναι ικανά να αλλάξουν τα πέταλα σε οτιδήποτε και οποτεδήποτε
Τώρα σχετικά με το χαμηλό μεσοχαμηλό , πιστεύω οτι πέρα απο το μεγάλο , πρέπει να είναι και πολύ και ογκώδες και να έχει κρέας πάνω στήν νότα , να ακούγονται δάκτυλα χορδές , αλλά ακόμα και η διαφοροποίηση τής απόσβεσης τής χορδής καθώς είτε αυτή σταματιέται απο το χέρι (μαλακά ή αποτομα ) , αλλά είτε αυτή αφήνεται να αποσβέση μέσα στον επόμενο τόνο ή κάτω απο το page τής ρυθμικής βάσης
Καμμιά φορά η τεχνητή αντήχησ σε αυτά τα σημεία προσθέτει authority στα σύνολο
Τέσπα , νομίζω οτι με λίγο πείραμα καλώδια , εφόσον το στήσιμο είναι επαρκές απο γωνίες (φιατί όπως είπαν και οι φίλοι , θέλει γωνίες ) , δέν έχεις πρόβλημα
Σημείωση μάλλον κρίσιμη :
Δέν ξέρω αν το γνωρίζεις , αλλά τουλάχιστον κάποια απο τα συγκεκριμμένα ηχεία που έτυχε να ακούσω σε σπίτι και για επαρκές διάστημα , βοηθήθηκαν αρκετά με κάποια ελαστικά πόδια μεταξύ πατώματος και ηχείου , άλλωστε νομίζω οτι και ένα ελαφρύ σηκωματάκι το θέλει
Αντε καλές αγορές , Καλές ακροάσεις -bye-
PS
...ενα άλλο θέμα , είναι το εξής , (μάλλον) οι ενισχυτές σου μέσα έχουν συρταρωτή κατασκευή με επαφές επίχρυσες πάνω σε πλακέτα και ακουμπάνε πλακέτα με φίσα , οπότε πιθανά , μετά πο οσα χρόνια τούς έχεις , να ήταν χρήσιμο να κάνεις εκεί ένα service . καθάρισμα κλπ
Ξέρω περίπτωση φίλου με τον 4BST που κάνοντ'ας το αυτό μετά ποα 4-5 χρόνια , δέν πίστευε στα αυτιά του
Εχεις συνολικά 4 σέτ συρταρψτών επαφών περίπου 5-6mm κάθε πίστα επίχρυση που μπαίνει μέσα σε φίσες που είναι κολλημένες στήν κεντρική πλακέτα (νομίζω έτσι είναι και στον 7άρι )
Δέν χάνεις και τίποτα να ρωτήσεις , τήν εταιρεία να είναι έτσι τα πράγματα...
Τα λέμε ....-bye-