Ο Zack Snyder, σκηνοθέτης των 300, σε συνέντευξή του στο Wired News:
(...)
- Δεν ήθελα η ταινία να μοιάζει σαν να βγήκε από υπολογιστή. Ήθελα να φαίνεται ότι βγήκε από ανθρώπους. Το γυρίσαμε σε φιλμ και μετά του προσθέσαμε κόκκο. Στις σκηνές μάχης προσθέσαμε λάμψεις και βρωμιές στο φακό, πράγματα που δεν υπήρχαν στο αρχικό υλικό. Θέλαμε να προσομοιώσουμε τη διαδικασία του γυρίσματος, σαν να ήμασταν σε ανοιχτό χώρο. Αλλά στην περίπτωσή μας, ήμασταν μπροστά σε μπλε οθόνη.
- Τι, υπάρχουν και dirt-in-the-lens plugins τώρα; Μπορείτε να ξαναβάλετε τις ατέλειες στη διαδικασία;
- Αυτό είναι το τρελό! Μάθαμε πως να φτιάχνουμε κορυφαία εικόνα και τώρα προσπαθούμε να την ξαναγ...ήσουμε! Μέρος της τεχνολογίας τώρα χρησιμοποιείται για να δώσει την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιείται τεχνολογία!
(...)
Προβλέπω ο Τάσος να παθαίνει επιληπτικό σοκ και αρχίσει να ψάχνει πληρωμένο δολοφόνο για τον Snyder! :flipout:
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
(...)
- Δεν ήθελα η ταινία να μοιάζει σαν να βγήκε από υπολογιστή. Ήθελα να φαίνεται ότι βγήκε από ανθρώπους. Το γυρίσαμε σε φιλμ και μετά του προσθέσαμε κόκκο. Στις σκηνές μάχης προσθέσαμε λάμψεις και βρωμιές στο φακό, πράγματα που δεν υπήρχαν στο αρχικό υλικό. Θέλαμε να προσομοιώσουμε τη διαδικασία του γυρίσματος, σαν να ήμασταν σε ανοιχτό χώρο. Αλλά στην περίπτωσή μας, ήμασταν μπροστά σε μπλε οθόνη.
- Τι, υπάρχουν και dirt-in-the-lens plugins τώρα; Μπορείτε να ξαναβάλετε τις ατέλειες στη διαδικασία;
- Αυτό είναι το τρελό! Μάθαμε πως να φτιάχνουμε κορυφαία εικόνα και τώρα προσπαθούμε να την ξαναγ...ήσουμε! Μέρος της τεχνολογίας τώρα χρησιμοποιείται για να δώσει την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιείται τεχνολογία!
(...)
Προβλέπω ο Τάσος να παθαίνει επιληπτικό σοκ και αρχίσει να ψάχνει πληρωμένο δολοφόνο για τον Snyder! :flipout:
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.