Δεν ειμαι μελος στο howtofixit.gr , και γενικα δεν το ακολουθω. Θα προσπαθησω και εκει βεββαια αφου το προτεινετε.
Μετα απο ενα γενναιο τσαφ στην πλακετα την πηρα στο χερι και αρχισα το ψαξιμο. Στο παρελθον την εχω ξαναεπισκευασει. Το προβλημα ηταν εμφανεστατο.
Το power mosfet το πηρα σε τευχη. Ομως οσο και αν εψαξα δεν βρηκα τον λογο που εγινε αυτο.
Υποθετω κακη λιπανση του υμαντα με αποτελεσμα την υπερφορτωση.
Εχει δυο ιδια σε παραλληλη συνδεση (IRFP450A) , αλλαξα και τα δυο , καθως και μια διπλη διοδο που βρηκα βραχυκυκλωμενη (FEP30JP).
Αλλαξα ακομα ενα PNP transistor το οποιο οδηγει τα MOSFET.
Η πρωτη δοκιμη εγινε στον παγκο με μια λαμπα πυρακτωσεως για φορτιο αντι για το μοτερ.
ΟΛΑ λειτουργισαν αψογα για μια και μοναδικη φορα.
Μετα απο αυτη την δοκιμη δεν ξαναλειτουργησε το μοτερ.
Εχω μια βδομαδα που ψαχνω να βρω τι φταιει και μολις σημερα κατεληξα οτι η πλακετα ειναι μια χαρα και οτι το προβλημα ειναι στο χειριστηριο.
Εδω συνδεετε με την πλακετα που χειριζετε την ταχυτητα του μοτερ. Ειναι εντελως ξεχωριστο κομματι απο την υπολοιπη πλακετα και επικοινωνει μονο με ενα optocoupler (U2).
Σημερα εβγαλα την γεφυρα ανορθωσης ωστε να μην εχει καθολου ρευμα το κυκλωμα που στελενει στα χειριστηρια και συνδεσα μια μπαταρια(2x1,2v) και ενα ροοστατη στα πιν 1 και 2 του U2.
Η πλακετα με αυτο τον τροπο δουλεψε αψογα.
Οι γνωσεις μου φτανουν μεχρι εδω και απο εδω ξεκιναει το ερωτημα μου
Λογικα ειναι τεχνολογιας PWM , στελνει δηλαδη καποιον παλμο απο τα χειριστηρια για να ελεγχει τις στροφες του μοτερ. Πιστευετε οτι ειναι αυτο ? ή φταιει κατι αλλο ?
Εχω μια γεννητρια παλμων αλλα δεν ξερω ουτε που να την συνδεσω ουτε τι συχνοτητα να βαλω (αν και νομιζω ειναι 20 hz).
Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το κατεβατο αλλα ηθελα να εξηγησω τι ακριβως προβλημα αντιμετωπιζω. Γιωργος.