Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
McIIntosh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="westsound" data-source="post: 1058220629" data-attributes="member: 8054"><p>Ήδη είχε εισβάλει στην Ευρωπαϊκή ,αλλά και παγκόσμια αγορά ένας άλλος θρύλος το Techniks SP-10,το πρώτο hi-tech,n high quality direct drive με βλέψεις την επαγγελματική κατηγορία που έλεγχε η EMT.</p><p>H Οικογένεια του έδειξε λίγο ενδιαφέρον για την εταιρεία και έτσι ανέλαβαν οι former directors.</p><p>O συγχωρεμένος είχε ήδη προγραμματίσει και σχεδιάσει το επόμενο project το οποίο άργησε να βγει στην αγορά λόγω του ξαφνικού θανάτου του ,το 'Τyp 950'.</p><p>Κατασκευάστηκε σαν massive self standing machine with sturby metal legs and build- in seismic base.</p><p>Το βάρος του πικάπ ήταν 74 κιλά,'the motor part is a massive iron deck supporting a 2 kg DD motor controlled by a complex electronic system arranged on several card neatly stucked in the front part of the enclosure.</p><p>Το κύκλωμα σχεδιάστηκε ώστε να καλύπτει κάθε επαγγελματική ανάγκη όπως έγραφε και στο brochure ,χαρακτηριστικά.</p><p>Το πλατό ήταν από ελαφρύ πλαστικό,καθώς δεν χρειαζόταν βάρος για να ρυθμιστούν οι στροφές,καθώς έτσι με λιγότερη μάζα εξασφαλιζόταν ταχύτερα the start and stop..</p><p>Έτσι ένα '950' χρειαζόταν 0,2 δευτερόλεπτα για να σταθεροποιηθεί στις 33 στροφές απ την ακινησία,αλλά και φουλ στοπ θέση με φρένα.</p><p>Το '950 ήταν εφοδιασμένο με τον EMT 929 βραχίονα,,που είχε ξεκινήσει να τοποθετείται και στο 927 απ το 1972.</p><p>Ο βραχίονας τοποθετείτο απ τους τεχνικούς με την αγορά και μπορούσε να αντέξει καθημερινές χρήσεις 24 ωρών,όπως πρόσταζε ο επαγγελματικός του προσανατολισμός.</p><p>Να και κάποια παραδείγματα χρηστών του,σε διάφορες versions.</p><p>Tο Suddeutscher Rundfunk απέκτησε το '9 950 310' το RAI το '9 950 322',το RTBFI Belgioum Broadcast το '9 950 341' ,το Denmark Radio '9 950 342' with switchable equilization curve και φυσικά το πασίγνωστο BBC το '9 950 347',with groove indicator,digital chronometer linked in the reverse selector to make the record go automatically back to a previously selected section of the groove for instant cueing etc.</p><p>Βλέπετε δηλαδή πόσο μπροστά ήταν ώστε να ικανοποιεί ανάγκες τεράστιων Broadcast stations.</p><p>Φυσικά η επιτυχία ήταν τεράστια και βοήθησε ,ότι δεν χρειαζόταν επιπλέον σχεδίαση κατασκευής στην κονσόλα.</p><p>Η τιμή του βέβαια ήταν απλησίαστη,μπορούσε να αποκτηθεί ένα Wolksvagen Polo με 9.699 Γερμανικά Μάρκα ,με το ποσό που απαιτούσε για αγορά το 950 το 1983 !!!</p><p>Ένα 930 που ακόμα ήταν σε παραγωγή κόστιζε 6727 DM,έτσι η EMT λάνσαρε όπως το 1956 το 930,το 1980 το '948'.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="westsound, post: 1058220629, member: 8054"] Ήδη είχε εισβάλει στην Ευρωπαϊκή ,αλλά και παγκόσμια αγορά ένας άλλος θρύλος το Techniks SP-10,το πρώτο hi-tech,n high quality direct drive με βλέψεις την επαγγελματική κατηγορία που έλεγχε η EMT. H Οικογένεια του έδειξε λίγο ενδιαφέρον για την εταιρεία και έτσι ανέλαβαν οι former directors. O συγχωρεμένος είχε ήδη προγραμματίσει και σχεδιάσει το επόμενο project το οποίο άργησε να βγει στην αγορά λόγω του ξαφνικού θανάτου του ,το 'Τyp 950'. Κατασκευάστηκε σαν massive self standing machine with sturby metal legs and build- in seismic base. Το βάρος του πικάπ ήταν 74 κιλά,'the motor part is a massive iron deck supporting a 2 kg DD motor controlled by a complex electronic system arranged on several card neatly stucked in the front part of the enclosure. Το κύκλωμα σχεδιάστηκε ώστε να καλύπτει κάθε επαγγελματική ανάγκη όπως έγραφε και στο brochure ,χαρακτηριστικά. Το πλατό ήταν από ελαφρύ πλαστικό,καθώς δεν χρειαζόταν βάρος για να ρυθμιστούν οι στροφές,καθώς έτσι με λιγότερη μάζα εξασφαλιζόταν ταχύτερα the start and stop.. Έτσι ένα '950' χρειαζόταν 0,2 δευτερόλεπτα για να σταθεροποιηθεί στις 33 στροφές απ την ακινησία,αλλά και φουλ στοπ θέση με φρένα. Το '950 ήταν εφοδιασμένο με τον EMT 929 βραχίονα,,που είχε ξεκινήσει να τοποθετείται και στο 927 απ το 1972. Ο βραχίονας τοποθετείτο απ τους τεχνικούς με την αγορά και μπορούσε να αντέξει καθημερινές χρήσεις 24 ωρών,όπως πρόσταζε ο επαγγελματικός του προσανατολισμός. Να και κάποια παραδείγματα χρηστών του,σε διάφορες versions. Tο Suddeutscher Rundfunk απέκτησε το '9 950 310' το RAI το '9 950 322',το RTBFI Belgioum Broadcast το '9 950 341' ,το Denmark Radio '9 950 342' with switchable equilization curve και φυσικά το πασίγνωστο BBC το '9 950 347',with groove indicator,digital chronometer linked in the reverse selector to make the record go automatically back to a previously selected section of the groove for instant cueing etc. Βλέπετε δηλαδή πόσο μπροστά ήταν ώστε να ικανοποιεί ανάγκες τεράστιων Broadcast stations. Φυσικά η επιτυχία ήταν τεράστια και βοήθησε ,ότι δεν χρειαζόταν επιπλέον σχεδίαση κατασκευής στην κονσόλα. Η τιμή του βέβαια ήταν απλησίαστη,μπορούσε να αποκτηθεί ένα Wolksvagen Polo με 9.699 Γερμανικά Μάρκα ,με το ποσό που απαιτούσε για αγορά το 950 το 1983 !!! Ένα 930 που ακόμα ήταν σε παραγωγή κόστιζε 6727 DM,έτσι η EMT λάνσαρε όπως το 1956 το 930,το 1980 το '948'. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
McIIntosh
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…