Προσεξα στην Panasonic TX-40CS630E μια σκια πανω στην γωνια σαν βρωμια.
Παιρνω ιντερτεκ μου λενε εμεις δεν εχουμε service που μενετε να σας δωσω ενα τηλεφωνο εξωτερικου συνεργατη.
Τους λεω μου δινουν ενα τηλεφωνο απο Telegal Ζαχος τους παιρνω ερχονατι την ιδια μερα και την παιρνουν.
Αυτα εγιναν πρωτη Φλεβαρη.
Στις 22 Φλεβαρη τους εστειλα ενα email για να δω τι εχει γινει γιατι μου ειχαν πει οτι σε 7 εργασιμες.
Η απαντηση τους ηταν η παρακατω.
Πηρα εχθες την Panasonic να δω τι εχει γινει και μου την ειπαν και απο πανω επειδη πηρα τηλεφωνο.
Πριν λιγο εστειλα email παλι σε αυτους που ηρθαν και την πηραν.
Μηπως πρεπει να στειλω κανενα email και σε κανα ΙΝΚΑ κλπ;
Παιρνω ιντερτεκ μου λενε εμεις δεν εχουμε service που μενετε να σας δωσω ενα τηλεφωνο εξωτερικου συνεργατη.
Τους λεω μου δινουν ενα τηλεφωνο απο Telegal Ζαχος τους παιρνω ερχονατι την ιδια μερα και την παιρνουν.
Αυτα εγιναν πρωτη Φλεβαρη.
Στις 22 Φλεβαρη τους εστειλα ενα email για να δω τι εχει γινει γιατι μου ειχαν πει οτι σε 7 εργασιμες.
Η απαντηση τους ηταν η παρακατω.
Καλημέρα σας ,
Όσο αναφορά την πορεία επισκευής της συσκευής TX-40CS630E s/n. NB5******* , η συσκευή έχει σταλεί στα κεντρικά της Panasonic , εταιρεία Ιντερτεκ προς επισκευή.
Σε επικοινωνία μαζί τους για την πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης , μας ενημέρωσαν ότι η επισκευή βρίσκεται σε εξέλιξη , χωρίς πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας της Ιντερτεκ είναι 2109692300.
Πηρα εχθες την Panasonic να δω τι εχει γινει και μου την ειπαν και απο πανω επειδη πηρα τηλεφωνο.
Πριν λιγο εστειλα email παλι σε αυτους που ηρθαν και την πηραν.
Μηπως πρεπει να στειλω κανενα email και σε κανα ΙΝΚΑ κλπ;