Να πω και εγώ τις εντυπώσεις μου, αν και τα παιδιά λίγο-πολύ με κάλυψαν.
Για εμενα η μεγάλη έκπληξη ήταν ποσο καλα στάθηκε ο 500ρης διπλα στον 7900, ακόμα και στις σκοτεινές σκηνές που θεωρητικά το υψηλότερο on/off του 7900 θα έδινε μεγάλο προβάδισμα.
Αν και ο χώρος του Δημήτρη είναι πολύ προσεγμένος με σκούρες κουρτίνες, προφανώς δεν είναι bat cave, οπου εκεί ίσως θα βλέπαμε μεγαλύτερες διαφορες.
Επιπλέον, ο 500ρης είχε καλύτερη σύγκλιση από τον συγκεκριμένο 7900 οποτε είχε ένα ελαφρύ προβάδισμα στην ευκρίνεια (αν και αυτό διορθώνεται-ευτυχώς).
Φυσικά, όπως είπαν και τα παιδιά, όταν "απελευθερώσαμε" τον 7900, ταιζοντας τον υλικό 4Κ και με την ίριδα στο auto 2, το μηχάνημα έβγαλε ματια.
Η υψηλότερη φωτεινότητα και η καλύτερη διαχείριση των σκοτεινων σκηνών από την δυναμική ίριδα δίνουν εξαιρετικό αποτέλεσμα ενώ το eshift5 κάνει σοβαρή δουλεια στο 4Κ, παρότι δεν είναι native 4K το panel.
Συμπερασματικά, αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να στέλνει 4Κ και χρειάζεται πλεόνασμα φωτεινότητας (πχ για 3D) θα είναι ευτυχης με την εικόνα του 500/700.
Αν πάλι αποφασίσει να ανεβει πιστα (4Κ) και του αρέσει η φωτεινη punchy εικόνα χωρίς να θυσιάζει τα μαυρα, πάει καρφωτός για το υπέροχο 7900 ο οποιος σημειωτέον έχει καλύτερη διαχείριση μαυρου από την τελευταία γενια των JVC.