Για ποιο ρεαλισμο μιλας , οταν η καμερα και ο στοχος κινειται σε χρονους dt λες και βαραει ο terminator , παιξε και τα unreal το ιδιο πραγμα σε contorls , τοσο που αν δεν ειναι καποιος συνηθισμενος σε fps παθαινει ιλιγγο , μονο και να το βλεπει δηλαδη :smash:
Eχεις ενα εξοπλισμο 20 - 25 κιλων και πας στην μαχη , ε δεν μπορεις να να σημαδευσεις - ελισσεσαι τοσο γρηγορα λες και εισαι ρομποτ , οσο για το στοχο που λες οτι δεν καλος στο killzne ,αν σου δωσω ενα οπλο οσο εμπειρος και να εισαι δεν μπορεις καθως τρεχεις να τους πετυχαινεις ολους χωρις να χασεις το στοχο , καταργωντας και τους νομους της φυσικης παραληλλα , οπως συμβαινει σε ολα τα fps
Mονο με την διοπτρα να δεις σε ολα τα fps βαρας και δεν κουνιεται καθολου ,στο killzone που τρεμει και χανει το στοχο απο την ανακρουση του οπλου , πειραζει βεβαια
Εμ γιαυτο σου λεω οτι το killzone το βριζουνε γιατι δεν μπορουν να το παιξουνε , και προτιμανε τα arcade fps (cod-unreal) που ειναι πανευκολα στο χειρισμο
ρε συ, ξέχνα αυτά που διαβάζεις περι ρεαλισμού...την δικαιολογία αυτή την έχει καταρρίψει ακόμα και η ίδια η Guerilla και έβγαλε το high precision mode όπου πλέον κίνησε αρκετά πιο γρήγορα.
θα μου εξηγήσεις πως με hip fire πετυχαίνεις άνθρωπο στο 1 χιλιόμετρο και τον σκοτώνεις με 5-6 σφαίρες ενώ όταν σημαδεύεις έχει τόσο recoil που δεν πετυχαίνεις μύγα?