Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Μουσικά θέματα που θα μας βοηθούσαν στην τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="isoviths" data-source="post: 1056305787" data-attributes="member: 4450"><p><span style="font-family: 'georgia'">Έχουμε πολλές φορές προτείνει, όλοι μας, δίσκους που θα βοηθούσαν στην επιλογή συστημάτων ή τους χρησιμοποιούμε ως αναφορά στις προσωπικές ακροάσεις.</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε προτείνει δίσκους από το εμπόριο που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να στήσουμε σωστά το σύστημά μας ‛η να καταλάβουμε το τι μπορεί να έχουμε λάθος σε αυτό.</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Υπάρχουν θέματα από την XLO, από την Chesky κλπ. που… είχαν οδηγίες χρήσης για το στήσιμο του στερεοφωνικού μας αλλά μετά το στήσιμο ούτε που ασχολούμαστε ξανά με αυτό το δίσκο, άσε που κόστιζε και αρκετά!</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Άκουγα το δίσκο των Yello, Touch, Universal 2009, και θυμήθηκα ένα «εργαλείο» που μου επιτρέπει να «δουλεύω» το στήσιμο ενός συστήματος σε άγνωστο χώρο. </span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Στις αρχές της δεκαετίας του 90, ξεκίνησαν οι πρώτες ηχογραφήσεις καλλιτεχνών όπως R. Waters, M. Jacksοn, Madonna, P. Floyd, Sting κλπ. με τον αλγόριθμο της Q sound labs.</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Περιληπτικά, επρόκειτο για μονοφωνικά δείγματα από διαφορετικές πηγές και στην τελική μίξη το αποτέλεσμα ήταν τρισδιάστατος ήχος από ένα ζευγάρι ηχείων.</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Για να επιτευχθεί αυτό στο σύστημά μας, θα έπρεπε να πειραματιστούμε με τη θέση των ηχείων, τη σωστή τους φάση στο χώρο αλλά και μεταξύ τους.</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Μόλις το καταφέρουμε, ακούμε ένα μουσικό θέμα, διαφορετικό απ’ ότι έχουμε συνηθίσει.</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Αισθανόμαστε να μας «περικυκλώνει» η μουσική, τα εφέ όπως ομιλίες, κόσμος στα live θέματα, αυτοκίνητα, αεροπλάνα κλπ. να βρίσκονται εκτός ηχείων, να περνούν πίσω μας, αριστερά μας, δεξιά μας, επιμελώς… «άτακτα» ριγμένα ώστε να μας βάζουν «μέσα» στο μουσικό θέμα.</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Σύντομα «ξεπεράστηκε» γιατί η βιομηχανία ήχου ήθελε την πώληση πολλών ηχείων μέσω του οικιακού κινηματογράφου και βρήκε εφαρμογή σε παιχνίδια, ακουστικά κλπ.</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Μουσικά θέματα όπως Amused to Death από τον Roger Waters, Dangerous από τον Michael Jackson, Soul Cages του Sting, προηγούμενα θέματα των Yello συν αυτό που αναφέρθηκε νωρίτερα αλλά και συλλογές ambient στις αρχές της δεκαετία τους 2000, μπορούν να βοηθήσουν στον τρόπο στησίματος του στερεοφωνικού μας.</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Στο Amused to Death, στο πρώτο κομμάτι του δίσκου (το cd αν θυμάμαι καλά είναι και σε προσφορά στα καταστήματα πώλησης) που ξεκινάει με ήχους από το περιβάλλον του σπιτιού και πριν ακουστεί/μεταφερθεί ο ακροατής, νοητά, στο εσωτερικό του σπιτιού, οι σκύλοι που γαβγίζουν ακούγονται δεξιά και πίσω από τον ακροατή, αρκετά μακριά του, τα τριζόνια, στην ησυχία της νύχτας, ΠΑΝΤΟΥ(!), όσο «μπαίνουμε» στον εσωτερικό χώρο, ο παρουσιαστής της τηλεόρασης αριστερά από τον ακροατή και γενικά, όσο ο δίσκος (έστω cd για να μην παραπονιούνται οι «ψηφιακοί») αναπαράγεται, έχουμε πλήρως τρισδιάστατη εικόνα με το «δείγμα» από μία ταινία του 1977 να ακούγεται πίσω μας!</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Παρόμοια αποτελέσματα έχουμε και από τους άλλους δίσκους/cd που ηχογραφήθηκαν με τον αλγόριθμο της Q sound.</span></p><p> <span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'">Δοκιμάστε το σύστημα σας με τέτοιου τύπου ηχογραφήσεις, πειραματιστείτε με την τοποθέτηση των ηχείων και αφεθείτε στην… τρισδιάστατη ακρόαση από ένα ζευγάρι ηχείων ; -)</span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="isoviths, post: 1056305787, member: 4450"] [FONT=georgia]Έχουμε πολλές φορές προτείνει, όλοι μας, δίσκους που θα βοηθούσαν στην επιλογή συστημάτων ή τους χρησιμοποιούμε ως αναφορά στις προσωπικές ακροάσεις. Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε προτείνει δίσκους από το εμπόριο που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να στήσουμε σωστά το σύστημά μας ‛η να καταλάβουμε το τι μπορεί να έχουμε λάθος σε αυτό. Υπάρχουν θέματα από την XLO, από την Chesky κλπ. που… είχαν οδηγίες χρήσης για το στήσιμο του στερεοφωνικού μας αλλά μετά το στήσιμο ούτε που ασχολούμαστε ξανά με αυτό το δίσκο, άσε που κόστιζε και αρκετά! Άκουγα το δίσκο των Yello, Touch, Universal 2009, και θυμήθηκα ένα «εργαλείο» που μου επιτρέπει να «δουλεύω» το στήσιμο ενός συστήματος σε άγνωστο χώρο. Στις αρχές της δεκαετίας του 90, ξεκίνησαν οι πρώτες ηχογραφήσεις καλλιτεχνών όπως R. Waters, M. Jacksοn, Madonna, P. Floyd, Sting κλπ. με τον αλγόριθμο της Q sound labs. Περιληπτικά, επρόκειτο για μονοφωνικά δείγματα από διαφορετικές πηγές και στην τελική μίξη το αποτέλεσμα ήταν τρισδιάστατος ήχος από ένα ζευγάρι ηχείων. Για να επιτευχθεί αυτό στο σύστημά μας, θα έπρεπε να πειραματιστούμε με τη θέση των ηχείων, τη σωστή τους φάση στο χώρο αλλά και μεταξύ τους. Μόλις το καταφέρουμε, ακούμε ένα μουσικό θέμα, διαφορετικό απ’ ότι έχουμε συνηθίσει. Αισθανόμαστε να μας «περικυκλώνει» η μουσική, τα εφέ όπως ομιλίες, κόσμος στα live θέματα, αυτοκίνητα, αεροπλάνα κλπ. να βρίσκονται εκτός ηχείων, να περνούν πίσω μας, αριστερά μας, δεξιά μας, επιμελώς… «άτακτα» ριγμένα ώστε να μας βάζουν «μέσα» στο μουσικό θέμα. Σύντομα «ξεπεράστηκε» γιατί η βιομηχανία ήχου ήθελε την πώληση πολλών ηχείων μέσω του οικιακού κινηματογράφου και βρήκε εφαρμογή σε παιχνίδια, ακουστικά κλπ. Μουσικά θέματα όπως Amused to Death από τον Roger Waters, Dangerous από τον Michael Jackson, Soul Cages του Sting, προηγούμενα θέματα των Yello συν αυτό που αναφέρθηκε νωρίτερα αλλά και συλλογές ambient στις αρχές της δεκαετία τους 2000, μπορούν να βοηθήσουν στον τρόπο στησίματος του στερεοφωνικού μας. Στο Amused to Death, στο πρώτο κομμάτι του δίσκου (το cd αν θυμάμαι καλά είναι και σε προσφορά στα καταστήματα πώλησης) που ξεκινάει με ήχους από το περιβάλλον του σπιτιού και πριν ακουστεί/μεταφερθεί ο ακροατής, νοητά, στο εσωτερικό του σπιτιού, οι σκύλοι που γαβγίζουν ακούγονται δεξιά και πίσω από τον ακροατή, αρκετά μακριά του, τα τριζόνια, στην ησυχία της νύχτας, ΠΑΝΤΟΥ(!), όσο «μπαίνουμε» στον εσωτερικό χώρο, ο παρουσιαστής της τηλεόρασης αριστερά από τον ακροατή και γενικά, όσο ο δίσκος (έστω cd για να μην παραπονιούνται οι «ψηφιακοί») αναπαράγεται, έχουμε πλήρως τρισδιάστατη εικόνα με το «δείγμα» από μία ταινία του 1977 να ακούγεται πίσω μας! Παρόμοια αποτελέσματα έχουμε και από τους άλλους δίσκους/cd που ηχογραφήθηκαν με τον αλγόριθμο της Q sound. Δοκιμάστε το σύστημα σας με τέτοιου τύπου ηχογραφήσεις, πειραματιστείτε με την τοποθέτηση των ηχείων και αφεθείτε στην… τρισδιάστατη ακρόαση από ένα ζευγάρι ηχείων ; -) [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Μουσικά θέματα που θα μας βοηθούσαν στην τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…