https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.cosmote.cosmotetv.androidtvΜπορεί κάποιος να με δώσει ένα link να κατεβάσω το app του ott, ώστε να το εγκαταστήσω στο mi tv stick; Έψαξα αλλά δεν έβγαλα άκρη
Σχετικά με το θέμα που είχα αναφέρει σχετικά με την προσπάθεια απενεργοποίησης επιπλέον συσκευών που οδήγησε σε διακοπή υπηρεσίας, να σας ενημερώσω για τις εξελίξεις.
Δεν έλαβα ποτέ τηλέφωνο απο την cosmote. Μια εβδομάδα μετά και αφού καθημερινά "ενοχλούσα" εγώ, έπεσα πάνω σε μια "Μαρίνα" στο chat. Αναφέρω το όνομα μπας και πάρει καμια αύξηση, μιας και ασχολήθηκε ουσιαστικά.
Από ότι κατάλαβα η καθυστέρηση υπήρξε γιατί προέκυψε μαζικό πρόβλημα διαγραφής συνδρομητών προσπαθώντας το ίδιο, αλλά και για το γεγονός πως δεν υπήρχε εναλλακτικός τρόπος διαγραφής.
Από το chat λοιπόν με ενημέρωσαν πως πρέπει να παραδώσω τον παλιό εξοπλισμό και να λάβω νέο. Μια εβδομάδα με κούριερ, άμεσα σε κατάστημα.
Προτίμησα κατάστημα και υπέγραψα ΝΕΑ σύμβαση. Αυτό σημαίνει νέα τιμή (καταστήματος) και νέο 12μηνο.
Ενημερώθηκα, βέβαια, πως Α. Θα γίνει πίστωση των τελών διακοπής που χρεώθηκα και Β. Θα ενεργοποιηθούν εκ νέου οι εκπτώσεις που είχα.
Τραγικες καταστασεις.Από το chat λοιπόν με ενημέρωσαν πως πρέπει να παραδώσω τον παλιό εξοπλισμό και να λάβω νέο. Μια εβδομάδα με κούριερ, άμεσα σε κατάστημα.
Προτίμησα κατάστημα και υπέγραψα ΝΕΑ σύμβαση. Αυτό σημαίνει νέα τιμή (καταστήματος) και νέο 12μηνο.
Ενημερώθηκα, βέβαια, πως Α. Θα γίνει πίστωση των τελών διακοπής που χρεώθηκα και Β. Θα ενεργοποιηθούν εκ νέου οι εκπτώσεις που είχα.
Εμένα τελείωνε ένας χρόνος στις 02/01 με τις extra συσκευές, πήρα στο 13888 κ τους ειπα οτι θέλω ανανέωσει κ μου έδωσαν στην ίδια συσκευή android box χωρίς καμία αλλαγή για ένα χρόνο ακόμα από τα 28 που πλήρωνα στα 22.75 τελική τιμή κ δώρο τις extra συσκευές επίσης για έναν χρόνο...Σχετικά με όσους είχαμε προσφορά τις έξτρα συσκευές έως 31-12-2020, ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.
Μιλησα ξανά σήμερα, μου λένε μπες στο cosmote.gr να το απενεργοποιησεις, τους λέω δεν έχω αυτή την επιλογή, περίμενε, και τελικά ΘΑ με ενημερώσουν!
Εγω πήρα το ίδιο πακέτο αλλά δεν μου είπαν για τις έξτρα συσκευέςΕμένα τελείωνε ένας χρόνος στις 02/01 με τις extra συσκευές, πήρα στο 13888 κ τους ειπα οτι θέλω ανανέωσει κ μου έδωσαν στην ίδια συσκευή android box χωρίς καμία αλλαγή για ένα χρόνο ακόμα από τα 28 που πλήρωνα στα 22.75 τελική τιμή κ δώρο τις extra συσκευές επίσης για έναν χρόνο...
εγω τους ρωτησα δν μου ειπαν απο μονοι τους κ μου το επιβεβαιωσαν οτι ισχυουν κ στο νεο πακετο. Λογικα το ιδιο ισχυει κ σε σεναΕγω πήρα το ίδιο πακέτο αλλά δεν μου είπαν για τις έξτρα συσκευές
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Οχι, τους κάλεσα 2 ημέρες πριν την λήξη, δεν με πήραν αυτή.Οπότε σε περίπτωση ανανέωσης να περιμένουμε 22,75 . Χωρίς αίτηση διακοπής κτλ. σωστά?
ΕυχαριστώΟχι, τους κάλεσα 2 ημέρες πριν την λήξη, δεν με πήραν αυτή.
Έχω την εφαρμογή σε Samsung tv και με οπτική στον ενισχυτή, σε ταινίες που έχουν το σημα της Dolby, δίνει στέρεο. Δε θα έπρεπε να βγαίνει 5.1;Να ξεφύγουμε λίγο από τα θέματα συνδρομών/καναλιών/τιμών.
Όσοι έχετε με το box που δίνει η Cosmote, το KaonMedia STB6077 και το έχετε συνδέσει σε AV Receiver, έχετε Dolby Digital/Plus ήχο στα live κανάλια ?
Εμένα είτε με HDMI είτε με οπτική, δεν δίνει bitstream αλλά Multichannel PCM.
Βασίλη το box σε σχέση με την εφαρμογή έχει διαφορά στην ποιότητα??? Στην LG cx πάντως η εφαρμογή σε ποιότητα δεν με τρελαίνει. Καμία σχέση με το δορυφορικό που επίσης έχω στο σπίτι. Ίσως με το box να έχει διαφορά στην ποιότητα και να φτάνει σε απόδοση το δορυφορικό.Δεν έχω χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σε τηλεόραση για να σου πω.
Πιθανόν να μην έχουν φτιάξει multichannel output για την εφαρμογή της Samsung ακόμα.