Καλησπέρα παιδιά.
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί προηγουμένως πάντως εγώ θα το αναφέρω σαν εμπειρία για να μην την πατήσει κανείς άλλος.
Έκανα συνδρομή σε ένα mini pack και είδα πως αν δεν ακύρωσεις αυτό ανανεώνεται αυτόματα όποτε το ακύρωσα κάποια στιγμή στις 15 μέρες για να μην το ξεχάσω και ανανεωθεί στο τέλος του μήνα.
Όταν όμως το ακυρωσα σταμάτησε να δουλεύει γιατί αντίθετα με την κοινή λογική δεν συνεχίζει να παίζει μέχρι την ημερομηνία που έχεις πληρώσει αλλά κόβεται αμέσως.
Πήρα στην εξυπηρέτηση και τους ρώτησα πως είναι δυνατόν να μη συνεχίζει μέχρι την ημερομηνία που πλήρωσες όπως το κάνουν εξάλλου όλες οι υπόλοιπες πλατφόρμες; (Netflix, Amazon, κλπ)
Όμως η κατά τα άλλα ευγενική κυρία με ενημέρωσε πως είναι έτσι και μάλιστα είναι απόλυτα λογικό όταν ζητάς κατάργηση της υπηρεσίας να σταματά αμέσως και όχι στο τέλος του κύκλου που έχεις πληρώσει.
Επίσης, αν τύχει και κατα λάθος ανανεώσει για δεύτερο μήνα στο σταματούν και πληρώνεις μόνο τις μέρες που είδες (γιατί φυσικά αυτό είναι πολύ πιο λογικό από το να έχεις το δικαίωμα να μην ανανεώνει αυτόματα) σου επιστρέφουν το υπόλοιπο πιστωτικό. Δεν ισχύει όμως αυτό για τον πρώτο μήνα που αν από άγνοια πατήσεις ακύρωση η υπηρεσία θα διακοπεί και δεν υπάρχει επιστροφή.
Αυτά..
Έχετε το στο μυαλό σας..