Μετά λύπης μου παράτησα ένα από τα χειρότερα bug της εφαρμογής cosmote tv.
•Ξεκινάω με το κινητο.
Είχα αγοράσει daily pass προκειμένου να παρακολουθήσω τους αθλητικούς αγώνες για 24 h. ( έξτρα απο το entry pack)
Πάω να κάνω σύνδεση μετά από μερικές μέρες στο κινητο και έβγαλε μήνυμα σφάλματος ότι η συνδρομή έληξε αλλά πατώντας οκ μαύρισε η εφαρμογή οθόνη και δεν ανταποκρινόταν .
-Κλείνω ξανά ανοίγω την εφαρμογή αλλά τπτ .
Αναγκάστηκα να διαγράψω την εφαρμογή από το κινητο εντελώς και επανεγκατάσταση.
•Πάμε τώρα στο κανονικό πακέτο ( entry pack ) στο οποίο είχα κάνει προγραμματισμένη διακοπή για σήμερα 09.11.2020 προκειμένου να γίνει αναβάθμιση του πακέτου σε 3 play υπηρεσία με sport pack και FTTH 100.
Αφού ήρθε σήμερα sms ότι καταχωρήθηκε η αίτηση απενεργοποίησης του χ συνδρομητή
•πάω να κάνω login από το iPad και έβγαλε το σφάλμα
•ο χρήστης δεν ειναι έγκυρος παρακαλώ δοκιμάστε ξανά .
http://www.imagebam.com/image/5a821e1359111817 και μετά το απόλυτο κενό ..
Δεν είχα κανένα έλεγχο στην εφαρμογή όπου την έσβησα και από το iPad.
Το ιδιο έγινε και στον δέκτη OTT της cosmote
Όπου όσες επανεκκινήσεις και να εκανα έβγαινε αυτό το παράθυρο .
http://www.imagebam.com/image/dbff041359113394
Δεν είχα κανένα έλεγχο στον δέκτη όπου τον «ξεγέλασα» βγάζοντας αρχικά το lan δικτύου , μετά απενεργοποίησα το WiFi , εκανα επανεκκίνηση και έπειτα πήγα στις εφαρμογές -> cosmote όπου εκανα κατάργηση ενημέρωσης και επανηλθε στην επόμενη επανεκκίνηση.
Τέλος τα ίδια και στην Samsung tv όπου εκεί δεν έσβηνε καν η εφαρμογή καμία απόκριση και αναγκαστικά εκανα επαναφορά smart hub και ξανά όλες τις εφαρμογές τις tv install.