Ρε που έχουμε καταντήσει, λίγο ακόμα και θα έβαζα τα κλάματα από την χαρά μου που λύθηκε το πρόβλημα και δεν κολλάει άλλο πια. Μίλησα με το τσατ της εξυπηρέτησης πελατών και το δήλωσαν για βλάβη καθώς τους έκανε εντύπωση ότι στο 4κ έπαιζε απροβλημάτιστα και στα υπόλοιπα αθλητικά έκανε σπασίματα. Μόλις το δήλωσαν βλάβη, κυριολεκτικά σε 5' φτιάχτηκε. Και εδώ τρελαίνομαι ακόμα περισσότερο γιατί τον τελευταίο μήνα ήταν η 5η φορά που μιλούσα μαζί τους και κανένας δεν το έδινε για βλάβη, απλώς μου έλεγαν κάναμε κάποιες ρυθμίσεις, κάντε επανακιννηση το ρούτερ και το μποξακι σας και δείτε πως θα πάει. Μόλις τους είπα διορθώστε το πρόβλημα κατά πρώτον και κατά δεύτερον προωθήσετε αίτημα διακοπής και προκαταβολικά τους είπα δεν δέχομαι μείωση μηνιαίου παγίου για εκ νέου ανανέωση συμβολαίου, ως δια μαγείας το πρόβλημα λύθηκε. Και δεν ξέρω αν ήταν η έμμεση ή άμεση απειλή της διακοπής ή το ενδιαφέρον του παλικαριού από την εξυπηρέτηση να το δηλώσει για βλάβη αλλά τέλος καλό όλα καλά. Ελπίζω να μην επανέλθω αύριο πάλι και να λέω ξανά τον πόνο μου για κολλήματα και χρονοκαθυστερησεις στην φωνή