Nέα Cosmote IP TV - OTT

iziogas

New member
22 May 2012
1
Πως θα χρησιμοποιήσω τον επίγειο ψηφιακό δέκτη στην νέα συσκευή HY4415 που δίνει η Cosmote;
Τον χρησιμοποιώ κανονικά ως ένα Android TV BOX αλλά δεν αξιοποιώ τον ψηφιακό δέκτη.
Το έχει κάνει κανείς; Που θα μπορούσα να βρω οδηγίες;
Ευχαριστώ
 

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,200
Κατέβασε την εφαρμογή Live Channels από το Play Store, αλλά με μια επιφύλαξη ξέρω ότι είναι απενεργοποιημένος ο δέκτης.
 

mmike

New member
26 June 2018
34
Έχω την sony 43xf8096. Έχω περάσει το τελευταίο διαθέσιμο update από τη sony και τρέχει android 9. Στη σελίδα της Cosmote γράφει ότι το app υποστηρίζεται στη σειρά xf80. Παρόλα αυτά όταν κάνω αναζήτηση για το app στο playstore δεν εμφανίζει τίποτα. Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό?
 

SatZapper

AVClub Enthusiast
5 September 2007
1,157
Λειτουργεί κανονικά η εφαρμογή Live Channels για τα επίγεια ψηφιακά κανάλια στα box της Cosmote TV...
 

athensat

Senior Member
15 December 2009
505
ΑΘΗΝΑ
Στον καινουργιο δεκτη της cosmote δεν εχει ενεργοποιηθει ακομα,εχω καττεβασει την εφαρμογη Live Channels αλλα μονο το μονο καναλι που κατεβαινει ειναι αυττο της ενοικιασης καναλιων της google.
 

newlynx

AVClub Enthusiast
28 August 2006
1,198
Σήμερα διαπίστωσα τόσο στη εφαρμογή στο κινητό ίδιο και στο mi box που έχω ότι δεν μου παίζουν οι σειρές, ταινίες, ντοκυμαντέρ και replay ενώ δεν έχω πρόβλημα με κανάλια. Έχει τύχει σε κάποιον τέτοιο πρόβλημα;
 

newlynx

AVClub Enthusiast
28 August 2006
1,198
Σήμερα διαπίστωσα τόσο στη εφαρμογή στο κινητό ίδιο και στο mi box που έχω ότι δεν μου παίζουν οι σειρές, ταινίες, ντοκυμαντέρ και replay ενώ δεν έχω πρόβλημα με κανάλια. Έχει τύχει σε κάποιον τέτοιο πρόβλημα;
Το πρόβλημα πρέπει να είναι κάπου στο οικιακό δίκτυο γιατί με δεδομένα κινητής παίζει σωστά. Τελικά έχω εικόνα αλλά περίπου 2-3 λεπτά μετά. Παρόμοιο πρόβλημα είχα και παλιότερα με Eurosport player, που δεν έλυσα ποτέ. Το μυστήριο συνεχίζεται...
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,157
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
 

JimRose30

Established Member
27 September 2019
171
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
Δοκίμασε να το βάλεις στο δικό σου κινητό μπαίνει?
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,442
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
Απλά δεν σου δίνει σωστούς κωδικούς και σε δουλεύει....
 
  • Like
Reactions: petros_ksp

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,200
Αφού με τους ίδιους κωδικούς βλέπει κανονικά τη τηλεόραση στο My Cosmote :)
 

Stacy

Established Member
13 August 2021
201
Αφού με τους ίδιους κωδικούς βλέπει κανονικά τη τηλεόραση στο My Cosmote :)

Γιατί δεν πατάς ξέχασα τον κωδικό μου να φτιάξεις ένα καινούργιο να τελειώνεις;
 

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,200
Ο φίλος λέει ότι ενώ βλέπει τη τηλεόραση στο My Cosmote, με το ίδιο Cosmote ID του εμφανίζει στην εφαρμογή της Cosmote TV ότι δεν υπάρχει συνδρομή.

Να αλλάξει κωδικό. Δεν θα δει διαφορά αλλά ας το δοκιμάσει.
 

mavrokoraki

Established Member
3 September 2014
157
Ο φίλος λέει ότι ενώ βλέπει τη τηλεόραση στο My Cosmote, με το ίδιο Cosmote ID του εμφανίζει στην εφαρμογή της Cosmote TV ότι δεν υπάρχει συνδρομή.

Να αλλάξει κωδικό. Δεν θα δει διαφορά αλλά ας το δοκιμάσει.
Φίλε μήπως το έχει απενεργοποίησει κάποια στιγμή γιατί στο λέω, εγώ έχω δορυφορική και στο profile μου στο my cosmote έχει επιλογή να το απενεργοποιήσεις το cosmote tv δεν ξέρω αν βοηθάω
 

petros_ksp

Senior Member
1 March 2021
549
Προφανώς το γράφει λάθος στην tv. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Δοκίμασε να τον αλλάξεις.
 

mavrokoraki

Established Member
3 September 2014
157
Φίλε μήπως το έχει απενεργοποίησει κάποια στιγμή γιατί στο λέω, εγώ έχω φοροδιαφυγή και στο profile μου στο my cosmote έχει επιλογή να το απενεργοποιήσεις το cosmote tv δεν ξέρω αν βοηθάω
Άκυρο λες πώς είναι ενεργοποιημένη στο profile
 

panathas1985

Senior Member
10 September 2021
337
ειχα το ιδιο προβλημα και γω.ενω εβλεπα κανονικα απο κινητο και κομπιουτερ στην τηλεοραση δεν μου παιρνε τον κωδικο.τι μπινελικια εριξα δεν λεγεται.αναγκαστηκα και μπηκα σε μια εφαρμογη της cosmote και αλλαξα τον κωδικο.η μονη λυση ειναι
 

valkal19

Senior Member
12 October 2021
397
Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα περιεγο θεμα με μηνιαιο πακετο sports pack. Στις 8 σεπτεμβριου μεσα απο το cosmote app ειχα αγορασει με 22 ευρω τοτε (τωρα πηγε 26) το συγκεκριμενο πακετο. Το περιεργο ειναι οτι απο την αρχη δεν μου εδινε πουθενα ουτε στο app ουτε στην ιστοσελιδα την επιλογη να το διαχειριστω η να το απενεργοποιησω. Επομενως αφου ειχα συνομιλησει με εκπροσωπο και διαβαζοντας και τους ορους του πακετου απλα διεγραψα την αποθηκευμενη καρτα (στους ορους λεει οτι διαγραφη της καρτας και αδυναμια συναλλαγης συνεπαγεται και διακοπη του πακετου). Το θεμα ειναι οτι παρολο που περασε η ημερομηνια αυτο συνεχιζε και επαιζε κανονικα. Εβαλα ξανα την καρτα με την οποια το ειχα αγορασει μηπως τη χρεωνε αλλα δεν χρεωσε τιποτα το συστημα. Χθες που αγορασα με 26 ευρω πλεον το ιδιο πακετο μεσα απο την ιστοσελιδα ομως, αυτη τη φορα μου δινει κανονικα τη δυνατοτητα να το απενεργοποιησω, να το διαχειριστω κλπ ολα ειναι οπως θα επρεπε. Τωρα στο cosmote tv εχω δυνατοτητα εναλλαγης μεταξυ δυο συνδρομων δηλαδη μεταξυ της νεας και της παλιας που ενας θεος ξερει γιατι παιζει ακομα ενω δεν εχει χρεωθει η ανανεωθει τιποτα. Σε επικοινωνια με το 13888 δεν μπορω να πω οτι εβγαλαν ακρη μου λεγαν να το απενεργοποιησω απο το my cosmote ενω τους ειπα οτι δεν μου βγαζει πουθενα αυτο το πακετο. Τελικα ειπαν εκαναν αιτηση (δεν καταλαβα που) να με παρουν τηλεφωνο καποια στιγμη. Εχει συμβει σε κανεναν κατι αντιστοιχο? Ευχαριστω.
 
  • Like
Reactions: alexandros75