Joker19
AVClub Addicted Member
- 2 August 2020
- 1,443
Απλά έκανες λαλακία που τους πήρες.... Θα το είχες δωρεάν.... Έχει συμβεί και σε άλλους.....και ούτε θα σου έλεγαν κάποια στιγμή "σας χρεώνω αναδρομικά γιατί βλέπατε τόσους μήνες δωρεάν"....θα έλεγες "το έχω διακόψει και δεν φαίνεται πουθενά, ούτε έβλεπα....δεν ξέρω τι μου λέτε...." Τώρα θα έχεις δύο συνδρομές.....Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα περιεγο θεμα με μηνιαιο πακετο sports pack. Στις 8 σεπτεμβριου μεσα απο το cosmote app ειχα αγορασει με 22 ευρω τοτε (τωρα πηγε 26) το συγκεκριμενο πακετο. Το περιεργο ειναι οτι απο την αρχη δεν μου εδινε πουθενα ουτε στο app ουτε στην ιστοσελιδα την επιλογη να το διαχειριστω η να το απενεργοποιησω. Επομενως αφου ειχα συνομιλησει με εκπροσωπο και διαβαζοντας και τους ορους του πακετου απλα διεγραψα την αποθηκευμενη καρτα (στους ορους λεει οτι διαγραφη της καρτας και αδυναμια συναλλαγης συνεπαγεται και διακοπη του πακετου). Το θεμα ειναι οτι παρολο που περασε η ημερομηνια αυτο συνεχιζε και επαιζε κανονικα. Εβαλα ξανα την καρτα με την οποια το ειχα αγορασει μηπως τη χρεωνε αλλα δεν χρεωσε τιποτα το συστημα. Χθες που αγορασα με 26 ευρω πλεον το ιδιο πακετο μεσα απο την ιστοσελιδα ομως, αυτη τη φορα μου δινει κανονικα τη δυνατοτητα να το απενεργοποιησω, να το διαχειριστω κλπ ολα ειναι οπως θα επρεπε. Τωρα στο cosmote tv εχω δυνατοτητα εναλλαγης μεταξυ δυο συνδρομων δηλαδη μεταξυ της νεας και της παλιας που ενας θεος ξερει γιατι παιζει ακομα ενω δεν εχει χρεωθει η ανανεωθει τιποτα. Σε επικοινωνια με το 13888 δεν μπορω να πω οτι εβγαλαν ακρη μου λεγαν να το απενεργοποιησω απο το my cosmote ενω τους ειπα οτι δεν μου βγαζει πουθενα αυτο το πακετο. Τελικα ειπαν εκαναν αιτηση (δεν καταλαβα που) να με παρουν τηλεφωνο καποια στιγμη. Εχει συμβει σε κανεναν κατι αντιστοιχο? Ευχαριστω.