Re: Νέα για την OTE TV
Δημήτρης Μιχαλάκης, Εμπoρικός Δ/ντής, ΟΤΕ TV:ο ΟΤΕ TV πατάει γερα στα ποδια του
Ένα χρόνο περίπου μετά την επανατοποθέτησή του στην ελληνική αγορά, ο ΟΤΕ TV δείχνει «να πατάει γερά στα πόδια του», αξιοποιεί τις ευκαιρίες της περιόδου και κερδίζει διαρκώς έδαφος στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με στοχευμένες κινήσεις ουσίας και περιεχομένου. Νέα κανάλια και υπηρεσίες, νέα ελκυστικά προγράμματα, επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό, νέα, περισσότερο ελκυστική εμπορική πολιτική είναι ορισμένα μόνο από τα «όπλα» που ο ΟΤΕ ΤV έχει ρίξει στο τραπέζι.
Για όλα αυτά, αλλά και για την γενικότερη πορεία της τηλεόρασης στη χώρα μας είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Δημήτρη Μιχαλάκη, Εμπορικό Διευθυντή του ΟΤΕ TV.
Μarketing Week: Η οικονομική κρίση έχει πλήξει τα ιδιωτικά κανάλια και αυτό αποτυπώνεται και στην ποιότητα του προγράμματός τους, η οποία υποστηρίζεται από πολλούς ότι φθίνει. Αντίθετα, η συνδρομητική τηλεόραση φαίνεται να ανακάμπτει στο μυαλό των Ελλήνων τηλεθεατών παρά την κρίση, επενδύοντας σε ποιοτικό πρόγραμμα. Είναι αυτή και η δική σας αίσθηση;
Δημήτρης Μιχαλάκης: Εν μέρει. Λόγω ύφεσης υπάρχει μικρότερη παραγωγή σε τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά η «παραδοσιακή» αναλογία σε επίπεδο ποιότητας θα έλεγα ότι παραμένει πάνω-κάτω η ίδια. Θα συμφωνήσω ότι η συνδρομητική τηλεόραση κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά και στην αντίληψη των τηλεθεατών, καθώς αποτελεί μία ποιοτική πρόταση για ψυχαγωγία στο σπίτι.
Η δική μας προσέγγιση στον OTE TV είναι ότι αυτή η πρόταση πρέπει να είναι και οικονομική, λαμβάνοντας υπόψη την πίεση που δέχονται αυτή την περίοδο τα νοικοκυριά. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους Έλληνες τηλεθεατές όλο το «πακέτο»: ποιοτικό πρόγραμμα για όλη την οικογένεια, πολλές και διαφορετικές επιλογές περιεχομένου, τις ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς. Και κρίνοντας από την ανταπόκριση του κοινού στις υπηρεσίες του OTE TV και τη δυναμική προσέλκυση νέων συνδρομητών που καταγράφουμε, θεωρώ ότι «πιάνουμε» τον παλμό της αγοράς.
Πιστεύετε ότι η τηλεόραση στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση αναζήτησης του ρόλου της και επαναπροσδιορισμού των βασικών της κατευθύνσεων; Η εξέλιξη της τεχνολογίας, με την διείσδυση του διαδικτύου και των mobile εφαρμογών σε ποιο βαθμό θα καθορίσουν το μέλλον της;
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι θεαματικές αλλαγές που έχουν επιφέρει στο καταναλωτικό μοντέλο τα νέα μέσα σε συνδυασμό με την αύξηση της διείσδυσης του broadband internet, αλλά και οι πιέσεις της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, έχουν σαφώς επηρεάσει και την τηλεοπτική αγορά. Με τα διαφημιστικά budget να μειώνονται -δύσκολα θα επανέλθουν στα προ κρίσης επίπεδα- και τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση να αλλάζει, η μετάβαση στην ελληνική τηλεόραση έχει ήδη ξεκινήσει.
Σε αυτό το περιβάλλον, εμείς στον ΟΤΕ TV έχουμε σκοπό να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία που ανοίγεται μπροστά μας και να αλλάξουμε την αντίληψη για τη συνδρομητική τηλεόραση. Η συνδρομητική τηλεόραση δεν είναι πλέον μία υπηρεσία για λίγους, με απρόσιτη μηνιαία συνδρομή. Στον ΟΤΕ TV, οι συνδρομητές μας μπορούν, για παράδειγμα, να απολαμβάνουν εξαιρετικές επιλογές από 14,90 ευρώ τον μήνα - και η πολύ καλή σχέση αξίας-τιμής είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας.
Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε τα αγαπημένα μας προγράμματα από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet μας, όποτε και όπως εμείς θέλουμε. Διαπιστώνουμε ότι είναι πλέον η τηλεόραση που θα πρέπει να προσαρμόζεται στο προφίλ και την προσωπικότητα του τηλεθεατή και όχι το αντίστροφο. Γι αυτό και η ανάπτυξη υπηρεσιών πρόσβασης σε τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω κινητού και Internet είναι στα άμεσα σχέδιά μας. Αξιοποιώντας το τηλεπικοινωνιακό μας know-how και την τεχνολογική υπεροχή του Ομίλου ΟΤΕ, θα είμαστε σε θέση να διαθέσουμε mobile/web υπηρεσίες και εφαρμογές μέσα στο 2013.
Η συνδρομητική τηλεόραση εκτιμάτε ότι έχει περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης στην ελληνική αγορά; Προς ποια κατεύθυνση και με ποιες προϋποθέσεις;
Είναι σημαντικά τα περιθώρια ανάπτυξης στην ελληνική αγορά. H διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα μας βρίσκεται στο 12%, ενώ σε αντίστοιχες Μεσογειακές χώρες ανέρχεται σε 22% και στην υπόλοιπη Ευρώπη ξεπερνά το 50%. Ζητούμενο λοιπόν, είναι να αυξηθεί η διείσδυση και να «εκπαιδευτούν» οι Έλληνες τηλεθεατές στην εμπειρία και τα πλεονεκτήματα της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Επίσης, να αναβαθμιστούν περαιτέρω οι υπηρεσίες στη χώρα μας. Ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση έγινε με την είσοδο του OTE TV στη δορυφορική τηλεόραση. Εισάγοντας ελκυστικές τιμές και προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο, ενισχύσαμε τον ανταγωνισμό στην αγορά και εξασφαλίσαμε περισσότερες επιλογές για το κοινό.
Ο ΟΤΕ TV τους τελευταίους μήνες έχει κάνει ένα εντυπωσιακό relaunch προς πάσα κατεύθυνση. Ποια ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του relaunch και πως επικοινωνήθηκαν στην αγορά;
Ο ΟΤΕ TV επανατοποθετήθηκε στην ελληνική αγορά με την είσοδο, περίπου ένα χρόνο πριν, της δορυφορικής υπηρεσίας, η οποία συμπλήρωσε την IPTV πλατφόρμα και τη διάθεση νέων ελκυστικών προγραμμάτων, νέων καναλιών και υπηρεσιών.
Με κεντρικό μήνυμα «Η ψυχαγωγία γίνεται εμπειρία για όλους» απευθυνθήκαμε στο σύνολο των ελληνικών νοικοκυριών, που επιθυμούν προσιτή και ταυτόχρονα ποιοτική τηλεοπτική ψυχαγωγία για όλη την οικογένεια. Επικοινωνήσαμε ότι πλέον παρέχουμε και δυνατότητα σύνδεσης μέσω δορυφόρου, ενώ σε προϊοντικό επίπεδο ενημερώνουμε με συνέπεια τους τηλεθεατές για τις συνεχείς αναβαθμίσεις στο περιεχόμενό μας με νέα κινηματογραφικά κανάλια και υπηρεσίες on demand, καθώς και για τις αποκλειστικότητες στα σημαντικότερα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, μπάσκετ και μηχανοκίνητου αθλητισμού.
sdtv.gr