Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, με το έτσι θέλω ένα ωραίο πρωινό,ξαφνικά δεν έχω καμία διαθέσιμη υπηρεσία,ούτε τηλ ούτε internet.Η γραμμή είναι στο όνομα της κουνιάδος μου καθαρά για επαγγελματικους λόγους.Τους κάλεσε κανονικά στην εξυπηρέτηση πελατών,στην αρχή μας είπαν ότι έγινε συστημικο λάθος,άλλος υπάλληλος ότι έκανε αίτηση φορητοτητας.Εκανε το εξής λάθος να κάνει από την αρχή άλλο συμβόλαιο στις 20 Ιουνίου με αποτέλεσμα να μην έχει ενεργοποιηθεί ακόμη,μπορεί να ακυρωθεί το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία,σας ευχαριστώ εκ των προτέρων