Νέοι Epson 2024 (για γερά πορτοφόλια)

Τόση ώρα διαβάζω μήπως βγάλω καμιά άκρη για δυο μηχανάκια που με ενδιαφέρουν, ποιο μπορεί να είναι καλύτερο, αλλά τίποτα!
Αυτό που κατάλαβα είναι οτι οι φωτογραφίες ευνοούν τον epson αλλα στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι, αλλά αντίστροφα.
Ο JVC είναι καλύτερος. Όμως κι αυτός που κάνει το συγκριτικό και βλέπει με τα μάτια του λέει οτι στα περισσότερα σημεία εκτός του μαύρου υπερτερεί ο έπσον. Έτσι λέει!
Να είναι πληρωμένος και να λειτουργεί για την έπσον; Δεν ξέρω. 'Οπως δεν ξέρω και για όλους τους υπόλοιπους που γράφουν δημόσια.(εν τω μεταξύ κι εγώ JVC έχω)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Περιμένω με αγωνία να κυκλοφορήσουν αυτοί οι δυο προβολείς epson 1000 και jvc nz500 για να κάνω την αναβάθμισή μου μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με τον HD1.

Απ΄ότι κατάλαβα οι περισσότεροι θα πουν με κλειστα μάτια να πάρω τον nz 500, αλλά λέω εγώ τώρα, μήπως τα περισσότερα λούμενς του έπσον θα αποδόσουν καλύτερα στο σαλόνι μου που έχει ανοιχτόχρωμους τοίχους αλλά και στην μεγάλη οθόνη των 132 ιντσών;
Όταν θέλουμε να προβάλλουμε σε χώρους με φως δεν προτιμούμε προβολέα με μεγάλη φωτεινότητα; Κάτι τέτοιο δεν ισχύει κι εδώ; Όχι οτι θα παίζει με αναμμένα φώτα αλλά λόγω των αντανακλάσεων.

(να πω εδώ οτι είμαι πολύ παλιό μέλος με χιλιάδες ποστ αλλά οι φωστήρες της διαχείρισης άλλαξαν για κάποιο λόγο κάποιες ρυθμίσεις στο λογαριασμό μου και αναγκάστηκα να ανοίξω καινούριο)
Συγνώμη βλέπεις με τον HD1 σε 132 ιντσες;
Ετσι και πάρεις κάνα. Epson θα βλέπεις με γυαλιά ηλίου 😁 θα πάθεις σοκ.
 
Συγνώμη βλέπεις με τον HD1 σε 132 ιντσες;
Ετσι και πάρεις κάνα. Epson θα βλέπεις με γυαλιά ηλίου 😁 θα πάθεις σοκ.
Αν θυμάμαι καλά Τάσο είχες κι εσύ το HD1 ο Μπάμπης και άλλοι, τότε έτσι ήταν οι προβολείς και λέγαμε οτι είναι και φωτεινοί. Τέλος πάντων.
Το θέμα τώρα είναι πως θα κάνω την καλύτερη επιλογή. Οικονομικά είναι κοντά αυτοί οι δύο.
Πριν από λίγες μέρες όταν είδα τον sony 5000 να πέφτει στις 5000 ευρώ παρά λίγο να τον πάρω αλλά συγκρατήθηκα και είπα να περιμένω τα νέα μοντέλα.
 
Αυτόν τον HD1 τον θυμάμαι… :D
Σε συνθήκες ημέρας θέλουμε πολύ φώς, βράδυ με ανοιχτόχρωμους τοίχους δέν θέλουμε πολύ φώς.
 
Αν θυμάμαι καλά Τάσο είχες κι εσύ το HD1 ο Μπάμπης και άλλοι, τότε έτσι ήταν οι προβολείς και λέγαμε οτι είναι και φωτεινοί. Τέλος πάντων.
Το θέμα τώρα είναι πως θα κάνω την καλύτερη επιλογή. Οικονομικά είναι κοντά αυτοί οι δύο.
Πριν από λίγες μέρες όταν είδα τον sony 5000 να πέφτει στις 5000 ευρώ παρά λίγο να τον πάρω αλλά συγκρατήθηκα και είπα να περιμένω τα νέα μοντέλα.
Καλά θυμάσαι γι αυτο στο λέω. Ο HD1 έλεγε στα χαρτιά ότι ήταν 800 ansi. Φαντάσου τα καινούργια λένε 2500 και 3000. Χαοτικές διαφορές.
 
Αν θυμάμαι καλά Τάσο είχες κι εσύ το HD1 ο Μπάμπης και άλλοι, τότε έτσι ήταν οι προβολείς και λέγαμε οτι είναι και φωτεινοί. Τέλος πάντων.
Το θέμα τώρα είναι πως θα κάνω την καλύτερη επιλογή. Οικονομικά είναι κοντά αυτοί οι δύο.
Πριν από λίγες μέρες όταν είδα τον sony 5000 να πέφτει στις 5000 ευρώ παρά λίγο να τον πάρω αλλά συγκρατήθηκα και είπα να περιμένω τα νέα μοντέλα.
Για τότε ήταν μια χαρά το φως.

Που να δεις τον HD100 που ήρθε μετά (που μείωσε λίγο τη φωτεινότητα για να πετύχει καλύτερα μαύρα / ακόμη θυμάμαι την πρώτη σκηνή που είδα σε αυτόν, αυτό το κατράμι μαύρο, το θυμάμαι ακόμη).

Μετά (πολύ) ήρθε το HDR (τρομάρα τους….για τους προβολείς, πάντα) και ξεκίνησε αυτό το ανελέητο κυνήγι φωτός που μόνο καλό δεν έκανε στην εικόνα (black levels κλπ).

Όποιον από τους 2 και να πάρεις τώρα, θα το ευχαριστηθείς, κανένας δεν είναι κακή επιλογή.

Χοντρικά, αν θες την ποιότητα που δίνει το μαύρο στην εικόνα, πας σε JVC, αν θες τούμπανο φως κλπ, πας σε Epson.
 
Αυτό που με χαλάει πιο πολύ στον epson είναι το ότι δεν είναι native 4Κ.
Για τον sony 5000es τι λέτε σε αυτή την τιμή που είναι τώρα.
Θυμάμαι Μπάμπη στο παρελθόν είχες δει κάποιον sony και είχες γράψει πολύ θετικά ασχόλια.
Λογικά πρέπει να έχει καλά μαύρα, καλό χρώμα, καλή επεξεργασία και ευκρίνεια.

 
Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις με τους προβολείς αυτούς τους δυο
Τωρα αν έχει ο JVC μαύρο 100% που δεν έχει και o EPSON έχει λίγο παρακάτω δεν με ενδιαφέρει καθόλου περισσότερα θετικά έχει ο EPSON παρά οJVC
 
Δυστυχώς, ή μάλλον ευτυχώς 😁, έχω πολλά χρόνια να ασχοληθώ με προβολείς κι απ’ότι φαίνεται ούτε και πρόκειται να ασχοληθώ ξανά στο μέλλον.
Ο 700-άρης μου έχει πάνω απο χρόνο να ανοίξει κι όλοι μου λένε «γιατί δεν τον πουλάς».
Επειδή όμως όλα αυτά τα χρόνια ελάχιστα άλλαξαν στο συγκεκριμένο χώρο, αυτό που ξέρω είναι οτι οι προβολείς της SONY ήταν εντυπωσιακοί όταν έβγαιναν απ’το κουτί αλλά προϊόντος του χρόνου η απόδοσή τους έπεφτε γρήγορα.
Κάποιοι έλεγαν τότε οτι αυτό είναι πρόβλημα των SXRD, τα panel τους «γερνάνε» γρήγορα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβαινε, ο Μανώλης σίγουρα θα ξέρει, αλλά αν ήταν να δώσω τόσα λεφτά θα επέλεγα μεταξύ JVC και EPSON.
Έστω και ψυχολογικά.
Πρώτη μου επιλογή ο JVC.
 
Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις με τους προβολείς αυτούς τους δυο
Τωρα αν έχει ο JVC μαύρο 100% που δεν έχει και o EPSON έχει λίγο παρακάτω δεν με ενδιαφέρει καθόλου περισσότερα θετικά έχει ο EPSON παρά οJVC
Αυτά τα "περισσότερα θετικά" του Epson από που βγαίνουν ως συμπεράσματα/facts ?
Γιατί αν το λες βασιζόμενος απλά στα λόγια ενός reviewer τότε και εγω μπορώ να παραθέσω δικό μου review που λέει ακριβώς το αντίθετο.
Ποιός είναι σωστός ποιός λάθος;

Επειδή βλέπω φανατίλα (λες και η εταιρία που παράγει προβολέα είναι ομάδα αθλητισμού), δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Δικά σου λεφτά, δική σου (υποκειμεινική) άποψη, δικό σου πορτοφόλι.
Μην πας όμως να παρουσιάσεις κάτι που δεν έχεις δει, δεν έχει δει ο περισσότερος κόσμος, σαν καλύτερο από κάτι άλλο που μέχρι τώρα ήταν χαλαρά καλύτερο από οποιοδήποτε προϊόν της γκάμας της Epson.

Θες να δικαιολογήσεις την επιλογή σου; Good for you.
Αλλά (ευτυχώς), ο περισσότερος κόσμος, που έχει δει, και διαβάσει, σε "δίλημμα" Epson του 5χιλιαρου vs JVC, θα επιλέξει με συντριπτικό ποσοστό, τον JVC (και πολύ καλά θα κάνει).
 
Εγώ να δώσω 6000, ευρώ και να δω σκοτάδια δεν έχω για πέταμα
Προτιμώ να δώσω σε περισσότερο φως και ένα έχει λίγο πιο μαύρο από την JVC
έχω αλλάξει πάνω από δέκα προβολείς και ασχολούμαι με το χόμπι περισσότερα χρόνια από εσάς λόγω ηλικίας και έχω αλλάξει στους δέκα προβολείς και έχω αρκετή γνώση το τι μου αρέσει και τι όχι
Υπομονή 20 μέρες και θα δούμε τι ψάρια πιάνει ο Epson
 
Εγώ να δώσω 6000, ευρώ και να δω σκοτάδια δεν έχω για πέταμα
Προτιμώ να δώσω σε περισσότερο φως και ένα έχει λίγο πιο μαύρο από την JVC
έχω αλλάξει πάνω από δέκα προβολείς και ασχολούμαι με το χόμπι περισσότερα χρόνια από εσάς λόγω ηλικίας και έχω αλλάξει στους δέκα προβολείς και έχω αρκετή γνώση το τι μου αρέσει και τι όχι
Υπομονή 20 μέρες και θα δούμε τι ψάρια πιάνει ο Epson

Φίλε μου, απ’ότι βλέπω είσαι «χθεσινός» εδώ μέσα.
Μάλλον δεν έχεις ιδέα ούτε για την ηλικία μας αλλά, κυρίως, ούτε για τους προβολείς που έχουμε δεί.
Εμείς εδώ μέσα είμαστε γνωστοί μεταξύ γνωστών, τουλάχιστον μια εικοσαετία, και ξέρουμε με ποιόν μιλάμε, όπως ξεπρουμε και τα κίνητρα του.

Χρήστες είμαστε, δεν είμαστε πωλητές.
Γι’αυτούς που γνωρίζω μιλάω…
 
Μια decent 83 OLED πχ LG G3/C4 κοστίζει €3800/€4200.
Οι προβολείς πλέον είναι καθαρά για τους μερακλήδες και τους end-users.
Αν βάλουμε στην συζήτηση και παράγοντες όπως ο πληθωρισμός και την αγοραστική δύναμη του Αμερικάνου
σε σχέση με τον Ευρωπαίο, δεν μου κάνουν εντύπωση οι τιμές των προβολέων.

Eπίσης αν έχεις ένα σπίτι Αμερική μονοκατοικία με basement, για dedicated home cinema
με μισό εκατομμύριο το λιγότερο, το κόστος του προβολέα είναι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολεί.
 
  • Like
Reactions: FABIAWRC
Εγώ να δώσω 6000, ευρώ και να δω σκοτάδια δεν έχω για πέταμα
Προτιμώ να δώσω σε περισσότερο φως και ένα έχει λίγο πιο μαύρο από την JVC
έχω αλλάξει πάνω από δέκα προβολείς και ασχολούμαι με το χόμπι περισσότερα χρόνια από εσάς λόγω ηλικίας και έχω αλλάξει στους δέκα προβολείς και έχω αρκετή γνώση το τι μου αρέσει και τι όχι
Υπομονή 20 μέρες και θα δούμε τι ψάρια πιάνει ο Epson
Δεν αμφιβάλλουμε για διθυραμβικά σχόλια, μιάς και είσαι τόσο θετικά προκατειλλημένος.
Εγώ επιμένω πάντα σε συγκρίσεις δίπλα-δίπλα για ασφαλή συμπεράσματα.
Άλλο το προσωπικό μας γούστο, και άλλο οι αντικειμενικές μετρήσεις με όργανα κλπ.
Και όσο και να μην το δέχεσαι το σημαντικότερο πράγμα σε έναν προβολέα είναι το contrast. Πως να το κάνουμε τώρα; Τόσα χρόνια γι' αυτό το ρημαδοcontrast χτυπιούνται όλοι οι κατασκευαστές και το διαφημίζουν πάντα με τεράστια γράμματα και η Epson ποτέ δεν ήταν benchmark σ' αυτό. Δεν γίνεται να αλλάξουμε την ιστορία τώρα.
Αν εσύ για δικούς σου λόγους (λόγω χώρου κλπ) το βάζεις σε δεύτερη μοίρα, είναι σεβαστό. Και καταλήγουμε πάλι στην παραπάνω πρόταση που τόνισα με Bold.
 
Νομίζω ότι κάπου έχουμε χαθεί στη μετάφραση. Άλλο τα αντικειμενικά δεδομένα που δείχνουν ποιο προϊόν έχει την καλύτερη εικόνα, άλλο το καλύτερο προϊόν συνολικά στη χρήση του αναλόγως σεναρίου χρήσης.
Αλλιώς όλοι θα έπαιρναν μόνο JVC... .
 
Έχει βγάλει αλλά σε αυτή την κατηγορία πάει άπατη. Όλοι προτιμούν BenQ.

Η πόρσε πότε θα βγάλει αυτοκίνητο στα 20 χιλιάρικα να τους τελειώσει όλους; 😁

Το θέμα είναι σε ποιο segment μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Και ανταγωνιστικά οι προϋποθέσεις είναι περισσότερες, πολύ περισσότερες από το καλύτερο μαύρο. Ναι OK, την καλύτερη εικόνα έχουν σε συνθήκες συσκότισης. Και; Άντε αυτό να το καταλαβαίνουν οι hardcore aficionados. Αυτό ήταν; Τέλος; Ή τελικά μπορείς να χάσεις κάπου και να κερδίσεις κάπου αλλού, το οποίο αλλού εν τέλει αφορά περισσότερους;
 
Έχει βγάλει αλλά σε αυτή την κατηγορία πάει άπατη. Όλοι προτιμούν BenQ.

Η πόρσε πότε θα βγάλει αυτοκίνητο στα 20 χιλιάρικα να τους τελειώσει όλους; 😁

Το θέμα είναι σε ποιο segment μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Και ανταγωνιστικά οι προϋποθέσεις είναι περισσότερες, πολύ περισσότερες από το καλύτερο μαύρο. Ναι OK, την καλύτερη εικόνα έχουν σε συνθήκες συσκότισης. Και; Άντε αυτό να το καταλαβαίνουν οι hardcore aficionados. Αυτό ήταν; Τέλος; Ή τελικά μπορείς να χάσεις κάπου και να κερδίσεις κάπου αλλού, το οποίο αλλού εν τέλει αφορά περισσότερους;
D-ILA είπαμε, όχι DLP.
Η διαφορά στο μαύρο και το contrast είναι σχεδόν το ίδιο μεγάλη όσο η διαφορά μιας LCD με μια OLED.

Ναι, 100% αν υπήρχε ένας JVC NP3 με D-ILA dmd και έστω contrast 60.000:1 θα εξαφάνιζε οτιδήποτε BenQ, Epson,Optoma έβαζες δίπλα.
Θα είχε limitations? Ναι, δεν θα άνοιγες 140 ιντσες με αυτόν. Αλλά μέχρι τις 120" απλά ο ανταγωνισμός δεν θα υπήρχε για Θέαση σε σκοτάδι ή σχεδόν σκοτάδι.
 
Ναι, 100% αν υπήρχε ένας JVC NP3 με D-ILA dmd και έστω contrast 60.000:1 θα εξαφάνιζε οτιδήποτε BenQ, Epson,Optoma έβαζες δίπλα.
Θα είχε limitations? Ναι, δεν θα άνοιγες 140 ιντσες με αυτόν. Αλλά μέχρι τις 120" απλά ο ανταγωνισμός δεν θα υπήρχε για Θέαση σε σκοτάδι ή σχεδόν σκοτάδι.

Εάν μπορούσε να υπάρξει θα υπήρχε. Το πιο πιθανό είναι να μην μπορούν να το κάνουν.
 
Πιθανότατα δεν θελουν να το κάνουν γιατι δεν τους συμφέρει να ανταγωνιστούν τα μεγαλύτερά τους μοντέλα και επειδή μάλλον δεν εχουν τον τρόπο (παραγωγή, κανάλια διανομής κλπ) να απευθυνθούν μαζικά στο κοινό χαμηλοτερης κατηγορίας τιμής.