Νέοι Jvc στην IFA2017

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω για την αγορά των home βιντεοπροβολέων σε μια 5ετία... :BDGBGDB55:

Τυχαίο παράδειγμα έφερα βρε και χρησιμοποίησα τους προβολείς, αυτό που ήθελα να πω ήταν για την εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνάρτηση με τις τιμές.
Κατά την προσωπική μου άποψη μια χαρά θα ζουν και θα βασιλεύουν οι home cinema προβολείς σε μιά 5ετία (αρκεί βασικά να εξελίσσονται ως τεχνολογία, αν βαλτώσουν όπως οι DLP ναι, δεν υπάρχει μέλλον). Στα διαμερίσματα 60-90 τετραγωνικά που ζούμε οι περισσότεροι δυστυχώς 100αρα τηλεόραση δεν χωράει. Για να μην βάλω στην εξίσωση 100αρι πάνελ -παιδιά - ατύχημα.
Το ηλεκτρικό πανί και ένας ταβανωμένος προβολέας με κάποιους συμβιβασμούς είναι δυστυχώς μονόδρομος αν θέλουμε να έχουμε μεγάλη κινηματογραφική εικόνα και παράλληλα τις υπόλοιπες ώρες το σαλόνι μας να μοιάζει με σαλόνι και όχι με χώρο έκθεσης του media markt :grinning-smiley-043
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέοι Jvc στην IFA2017

Είμαι όλος αυτιά να ακούσω το γιατί.:ears:

αν οι μοιρες πανω κατω τις οθόνης ειναι συμφωνα με το THX..
αν δεν γυρίζουμε το κεφάλι δεξια-αριστερά για να διαβάσουμε τους υποτιτλους και δεν κουράζει η κοντινη προβολή, δεν υπάρχει πρόβλημα..

προσωπικά θέλω να βλεπω με παρέα και οι κοντινές αποστάσεις δεν βολευουν για πολλά άτομα και οι περισσότεροι γκρινιάζουν οτι είναι πολύ κοντα και "ζαλίζονται"

παρακολουθώ απο τα 3,5m με 120", θα δοκιμάσω να πάω στα 3m και στα 2,5m και θα ενημερώσω, αν για 1 άτομο, ακριβώς στο κέντρο της οθόνης, ειναι καλύτερη η αίσθηση ή χειρότερη ή δεν αλλάζει κάτι.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,814
Αθήνα
Στο έχω ξαναγράψει και σε προηγούμενο ποστ. Αφού ο συντελεστής παραμένει σταθερός, δεν υπάρχει διαφορά.


Κι εγώ διαφωνώ μ´ αυτή την άποψη.
Δηλαδή αν κάτσω στο μισό μέτρο απ´ την τηλεόρασή μου θα νομίζω οτι είμαι στο σινεμά;
Υπάρχει και η αίσθηση, κι αυτή δεν είναι μαθηματικά να τη μετράς με συντελεστές.
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Οι τριτσιποι barco συνηθως που παιζουν στις κινηματογραφικες αιθουσες δεν ανοιγουν στις 100 ιντσες,αλλα απ οτι φανταζομαι δεν μπορουν να προσεγγισουν το μαυρο των jvc..




Και όμως απ'ότι φαίνεται, υπάρχει ήδη από το 2009 η τεχνική δυνατότητα να δείξει ένας dlp πραγματικό μαύρο και μάλιστα αποτελεί πατενταρισμένη οπτική μηχανή της Carl Zeiss που την χρησιμοποιεί στα μηχανήματα προβολής πλανηταρίων και θόλων που κατασκευάζει και περιλαμβάνει την ύπαρξη ενός επιπλέον μονοχρωματικού dmd στο οπτικό μονοπάτι που σκοπό έχει την παγίδευση του διαφυγόντος φωτός προτού αυτό φθάσει στο φακό, αποφεύγοντας έτσι το γκριζάρισμα. Από την άλλη μεριά, για να μην έχει περάσει αυτή η τεχνολογία ή να μην έχει αντιγραφεί από άλλους κατασκευαστές μέχρι τώρα στα αντίστοιχα οικιακά και επαγγελματικά μηχανήματα, θα υπάρχουν προφανώς διάφορα σοβαρά εμπόδια νομικής, οικονομικής ή και τεχνικής φύσεως.




powerdome®VELVET from Carl Zeiss is the world's first and only video projection system with an absolutely black backdrop based on the DLP® technology of Texas Instruments. A Carl Zeiss in-house design, VELVET fascinates not only by its measured contrast ratio of 2,500,000 : 1 – a tremendous leap compared to other projectors offering up to 30,000 :1 –, but also by its expanded color spectrum thanks to the latest BrilliantColor™ technology of Texas Instruments. In the projected image, very bright and extremely dark areas are excellently resolved at the same time.

Video Projection now Compatible with Night Sky Contrast
Carl Zeiss developed the VELVET projector primarily for full-dome projection in planetariums and other domed theaters. Other fields of application such as simulators are feasible as well. For the first time, VELVET implements the capability, long hoped for by planetariums, of a video projection that can be superimposed on the optical sky without spoiling its brilliance. Thus, astronomical objects such as gaseous nebulae and galaxies for the first time appear as if embedded in the velvety black depths of the universe.

Innovative Optical Design
The leap in contrast to more than a million to one has been made possible by an innovative optical design that excludes stray light and, thus, a gray background from the start. It is with good reason that Carl Zeiss relies on Texas Instruments' DLP® technology. More than ten million units installed worldwide testify to the reliability of DLP® imagers. Image stability over many thousands of operating hours is an essential advantage for the users. Whereas competing technologies suffer from declining color saturation and contrast after a few thousand hours, DLP® chips have a defined color behavior with virtually no loss in image quality.


ΖEISS VELVET 1600 projector

Image format WQXGA (2560 x 1600)
Imager TI DLP®
Brightness 2500 lm
Contrast ratio 2,500,000 : 1
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
https://youtu.be/7UqDjM2F0CI

Μια σύγκριση μεταξύ του 4k sony 260 και του Jvc 5900. Αν και έχουν διαφορά τιμής ~1500 .

Όσοι γνωρίζουν γερμανικά ας μας ενημερώσουν. Λογικά ο Sony θα είναι σε όλα καλύτερος εκτός ίσως του μαύρου.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,877
Και όμως απ'ότι φαίνεται, υπάρχει ήδη από το 2009 η τεχνική δυνατότητα να δείξει ένας dlp πραγματικό μαύρο και μάλιστα αποτελεί πατενταρισμένη οπτική μηχανή της Carl Zeiss που την χρησιμοποιεί στα μηχανήματα προβολής πλανηταρίων και θόλων που κατασκευάζει και περιλαμβάνει την ύπαρξη ενός επιπλέον μονοχρωματικού dmd στο οπτικό μονοπάτι που σκοπό έχει την παγίδευση του διαφυγόντος φωτός προτού αυτό φθάσει στο φακό, αποφεύγοντας έτσι το γκριζάρισμα. Από την άλλη μεριά, για να μην έχει περάσει αυτή η τεχνολογία ή να μην έχει αντιγραφεί από άλλους κατασκευαστές μέχρι τώρα στα αντίστοιχα οικιακά και επαγγελματικά μηχανήματα, θα υπάρχουν προφανώς διάφορα σοβαρά εμπόδια νομικής, οικονομικής ή και τεχνικής φύσεως.




powerdome®VELVET from Carl Zeiss is the world's first and only video projection system with an absolutely black backdrop based on the DLP® technology of Texas Instruments. A Carl Zeiss in-house design, VELVET fascinates not only by its measured contrast ratio of 2,500,000 : 1 – a tremendous leap compared to other projectors offering up to 30,000 :1 –, but also by its expanded color spectrum thanks to the latest BrilliantColor™ technology of Texas Instruments. In the projected image, very bright and extremely dark areas are excellently resolved at the same time.

Video Projection now Compatible with Night Sky Contrast
Carl Zeiss developed the VELVET projector primarily for full-dome projection in planetariums and other domed theaters. Other fields of application such as simulators are feasible as well. For the first time, VELVET implements the capability, long hoped for by planetariums, of a video projection that can be superimposed on the optical sky without spoiling its brilliance. Thus, astronomical objects such as gaseous nebulae and galaxies for the first time appear as if embedded in the velvety black depths of the universe.

Innovative Optical Design
The leap in contrast to more than a million to one has been made possible by an innovative optical design that excludes stray light and, thus, a gray background from the start. It is with good reason that Carl Zeiss relies on Texas Instruments' DLP® technology. More than ten million units installed worldwide testify to the reliability of DLP® imagers. Image stability over many thousands of operating hours is an essential advantage for the users. Whereas competing technologies suffer from declining color saturation and contrast after a few thousand hours, DLP® chips have a defined color behavior with virtually no loss in image quality.


ΖEISS VELVET 1600 projector

Image format WQXGA (2560 x 1600)
Imager TI DLP®
Brightness 2500 lm
Contrast ratio 2,500,000 : 1
ευχαριστω για την πληροφορηση,στα πλανηταρια ειναι απαραιτητο το μαυρο να ειναι μαυρο,το ευγενειδιο αλλαξε προσφατα τα μηχανηματα του με 6 μονοτσιπους barco laser-phosphor..με 13000 lumens,oταν κατεβω Αθηνα θα το επισκεφτω, εχω καμια 9ετια να παω..
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,663
Re: Απάντηση: Νέοι Jvc στην IFA2017

Κι εγώ διαφωνώ μ´ αυτή την άποψη.
Δηλαδή αν κάτσω στο μισό μέτρο απ´ την τηλεόρασή μου θα νομίζω οτι είμαι στο σινεμά;
Υπάρχει και η αίσθηση, κι αυτή δεν είναι μαθηματικά να τη μετράς με συντελεστές.

Σωστά.

Ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται το απολυτο μέγεθος ανεξαρτήτως απόστασης (η ''αισθηση'' που λες).
 
19 June 2006
35,671
Κι εγώ διαφωνώ μ´ αυτή την άποψη.
Δηλαδή αν κάτσω στο μισό μέτρο απ´ την τηλεόρασή μου θα νομίζω οτι είμαι στο σινεμά;
Υπάρχει και η αίσθηση, κι αυτή δεν είναι μαθηματικά να τη μετράς με συντελεστές.

Κι όμως Μπάμπη...αν βλέπεις μόνον το κάδρο σου και την ταινία σου και τα μάτια σου δεν τριγυρίζουν στο δωμάτιο για να αντιληφθείς αποστάσεις κ.λ.π., η αίσθηση είναι ακριβώς ίδια. Ο γάτος σίγουρα θα έχει να μας πει για τις εστιάσεις των ματιών, όμως, θεωρώ ότι η διαφορά που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος είναι ελάχιστη. Γι' αυτό άλλωστε η σωστή απόσταση θέασης παραμένει σταθερή (χ3.1) και δεν αλλάζει ανάλογα με το κάδρο. Απλά η γνώμη μου.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέοι Jvc στην IFA2017

Σωστά.

Ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται το απολυτο μέγεθος ανεξαρτήτως απόστασης (η ''αισθηση'' που λες).

Ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται όλα αυτά που λες από άλλες παραστάσεις και όχι από το κάδρο, π.χ. καρέκλες, ηχεία, τραπεζάκια κ.λ.π.
 
17 June 2006
23,849
Αθήνα
ΔΕΝ υπάρχει αίσθηση σινεμά στο σπίτι δεν πα να πάρεις και την τηλεόραση αγκαλιά.
Μόνο και μόνο που μπαίνεις σε έναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ σε σχέση με το μέγεθος του σπιτιού, με ταβάνι 10+ μέτρα, με πλάτος 30+ μέτρα, ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Είσαι σε άλλη διάσταση τελείως.

Η μοναδική ίσως αίσθηση που το κοντράρει είναι το VR.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,877
ουτε το vr ,ας πουμε του ps4 που δοκιμασα, η αληθεια ειναι πολυ λιγο, γιατι δεν εντυπωσιαστηκα,δεν ειχε και ιδιαιτερα καλη ποιοτητα εικονας, προσομοιωνει σε 226" σε θεαση ταινιας,δεν εχεις επιβλητικη εικονα γιατι δεν υπαρχει τρισδιαστατη αισθηση περιφεριακα,μπορει η μασκα να σου καλυπτει την περιφεριακη οραση και χανεις την αισθηση του χωρου που βρισκεσαι,αλλα δεν εχεις και την αισθηση ενος μεγαλου χωρου για να κανεις συγκρισεις μεγεθων,απλως υπαρχει σκοταδι γυρω απο την οθονη,ισως πρεπει για καλυτερη εμπειρια, παντου γυρω απο την οθονη να προσομειωσουν μια αιθουσα...
 
Last edited:

Colombos74

AVClub Addicted Member
18 June 2011
2,065
Σέρρες
Για να αναφερθω λιγο στο νημα που γραφουν οι καθηγητες προβολης και κυριως..JVCακηδες(μαλλον κατι παραπανω ξερουν..)...
Κατοχος Epson 9200,υπερευχαριστημενος απο το μηχανημα...Θα δω μεγαλη αναβαθμιση για να δακρυσω οικονομικα με τον JVC 5900??
Παραμετροι που δεν προκειται να αλλαξουν:Οθονη προβολης ποιοτητας λασπης με gain 1, 108 ιντσων (τουλαχιστον προς το παρον και χωρος προβολης σαλονι με ολα γυρω και πανω κατω λευκα..
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,663
Για να αναφερθω λιγο στο νημα που γραφουν οι καθηγητες προβολης και κυριως..JVCακηδες(μαλλον κατι παραπανω ξερουν..)...
Κατοχος Epson 9200,υπερευχαριστημενος απο το μηχανημα...Θα δω μεγαλη αναβαθμιση για να δακρυσω οικονομικα με τον JVC 5900??
Παραμετροι που δεν προκειται να αλλαξουν:Οθονη προβολης ποιοτητας λασπης με gain 1, 108 ιντσων (τουλαχιστον προς το παρον και χωρος προβολης σαλονι με ολα γυρω και πανω κατω λευκα..

Ναι, η διαφορά είναι μεγάλη (σε πολλούς τομείς)

Τώρα για το αν αξίζει να ματωσεις, μόνο εσυ κι η τσέπη σου το ξέρετε 😉
 

Colombos74

AVClub Addicted Member
18 June 2011
2,065
Σέρρες
Ευχαριστω πολυ για την αμεση και απολυτη απαντηση...Και ειδικα απο εναν τοσο μεγαλο γνωστη,απλως και η τιμη ειναι πολυ καλη εδω που τα λεμε...
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,663
Thx για τα καλά σου λόγια.

Το θέμα της τιμής πάντως είναι από τα θετικά των γενικά μη συνταρακτικων εξελίξεων στον τομέα των προβολέων τα τελευταία χρόνια.

Η JVC πχ έχει κάνει (σχετικά πάντα) προσιτο το mid range / Best Buy μοντέλο της (σε σημείο πχ που η διαφορά με τον Epson 9XXX να είναι τέτοια που πλεον άνετα αξίζει να την δώσει κάποιος)