Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Ναι αλλά αφού φταίει το μmodem γιατί παίζει στην Philips κανονικότατα ?
Αυτο λεω παραπανω, οτι δε γινεται να φταιει το router αν ειναι και οι 2 TVs συνδεδεμενες στο ιδιο router. Σε αυτην την περιπτωση κατι φταιει στην LG. Εκτος κι αν εχεις καποια ρυθμιση ειτε στο router ειτε στην TV (ειδικα στην TV δε νομιζω να γινεται αλλα οκ λεμε) για περιορισμο στο bandwith. Για δοκιμασε να πας στο θεμα της συγκεκριμενης LG στο forum στις τηλεορασεις να ρωτησεις εκει τον κοσμο μηπως ξερει κατι
 

Serialakias

Senior Member
24 April 2017
446
1) Εάν μπεις σε άλλο speedtest τι ταχύτητες πιάνεις; Πάλι τόσο χαμηλά;
2) Αν δεν σου ειναι κόπος (που πρακτικά είναι αλλά θα γλυτώσεις στο να σπας το κεφάλι σου) κάνε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων στην LG.
3) Εάν το πρόβλημα συνεχιστεί, τότε πάρε αντιπροσωπεία να ρωτήσεις.
 

Colombos74

AVClub Addicted Member
18 June 2011
2,065
Σέρρες
Και μετά αλλεπάλληλα τηλέφωνα και chat με Vodafone,καθώς και συζητήσεις μαζί τους για το πρόβλημα και περίπτωση διακοπής των , ως δια μαγείας μετά από ένα τρίμηνο με ταχύτερο με μέσω ώρα το 1mbps , βρέθηκα στο 15,25 mbps…έσω και μια βδομάδα σταθερά ..
 

koskos

Established Member
14 October 2011
264
Και μετά αλλεπάλληλα τηλέφωνα και chat με Vodafone,καθώς και συζητήσεις μαζί τους για το πρόβλημα και περίπτωση διακοπής των , ως δια μαγείας μετά από ένα τρίμηνο με ταχύτερο με μέσω ώρα το 1mbps , βρέθηκα στο 15,25 mbps…έσω και μια βδομάδα σταθερά ..
Σε 4k δίνει σταθερά 15mbps σε κάποια σημεία πέφτει και μετά ξανά 15. Δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Και μετά αλλεπάλληλα τηλέφωνα και chat με Vodafone,καθώς και συζητήσεις μαζί τους για το πρόβλημα και περίπτωση διακοπής των , ως δια μαγείας μετά από ένα τρίμηνο με ταχύτερο με μέσω ώρα το 1mbps , βρέθηκα στο 15,25 mbps…έσω και μια βδομάδα σταθερά ..
Αρα ήταν κάποιο πρόβλημα της γραμμής! Αφού δεν σε ενημέρωσαν για τεχνικό θέμα ότι το έφτιαξαν, παίζει να έκαναν ένα απλό reset της γραμμής? Ποιος ξέρει!
 

estpany

New member
26 August 2011
55
Athens
Το μεταφέρω από άλλο thread όπου από λάθος μου το πόσταρα αρχικά :

Σήμερα πήρα από Eneba νέο Netflix Gift Code των 9.90€ και το πλήρωσα ..13€. Τέλος όταν το έδωσα στο Netflix Turkey αναγνώρισε credit 75TL δηλαδή 7.50€
Tι παίζει εδώ ? Η Netflix μου έστειλε και επιβεβαίωση.
Εχω πληρώσει με τα 75TL (που τα αγόρασα 13€) για δύο μήνες μέχρι και 3 ΔΕκεμβρίου.
Μήπως τώρα η eneba κατάλαβε πως είμαι εκτός τουρκίας (παρά το vpn) και με χρέωσε με extra χρεώσεις για τη μετατροπή ?
Εδώ η ενημέρωση Neflix :
2021-10-01 09_45_00-Netflix.jpg

Σημειώνω ξανά : Εδωσα 13€ και αγόρασα 75ΤL στο Netflix Τουρκίας που κοστίζουν 7,29€ σύμφωνα με την ισοτιμία...
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Το μεταφέρω από άλλο thread όπου από λάθος μου το πόσταρα αρχικά :

Σήμερα πήρα από Eneba νέο Netflix Gift Code των 9.90€ και το πλήρωσα ..13€. Τέλος όταν το έδωσα στο Netflix Turkey αναγνώρισε credit 75TL δηλαδή 7.50€
Tι παίζει εδώ ? Η Netflix μου έστειλε και επιβεβαίωση.
Εχω πληρώσει με τα 75TL (που τα αγόρασα 13€) για δύο μήνες μέχρι και 3 ΔΕκεμβρίου.
Μήπως τώρα η eneba κατάλαβε πως είμαι εκτός τουρκίας (παρά το vpn) και με χρέωσε με extra χρεώσεις για τη μετατροπή ?
Εδώ η ενημέρωση Neflix :
View attachment 185827

Σημειώνω ξανά : Εδωσα 13€ και αγόρασα 75ΤL στο Netflix Τουρκίας που κοστίζουν 7,29€ σύμφωνα με την ισοτιμία...
9.90 έχει στο, +0,97 προμήθεια, σύνολο 10.87. Μήπως επέλεξες την τιμή που ήταν στα δεξιά (12.50) και όχι απο κάτω?
 

estpany

New member
26 August 2011
55
Athens
9.90 έχει στο, +0,97 προμήθεια, σύνολο 10.87. Μήπως επέλεξες την τιμή που ήταν στα δεξιά (12.50) και όχι απο κάτω?
Αυτό ακριβώς έκανα. Επέλεξα τα 12,50€ που ήταν με μεγάλα γράμματα στα δεξιά (προκειμένου να αγοράσω κάρτα των 9.90€ αν θυμάμαι)
Κάτι είδα από κάτω αλλά νόμισα πως δεν έχει νόημα...
 

sgatz

AVClub Enthusiast
26 May 2010
800
Αθήνα Ελλάς
Στην ταινία ο κυρίαρχος του tai chi έχει και σε εσάς πρόβλημα με τους υπότιτλους?
Ενώ ξεκινούν κανονικά φτάνουν στα μισά της ταινίας να έχουν καθυστέρηση πάνω από 7 δευτερόλεπτα...
Δοκίμασα μήπως φταίει η smart tv αλλά και στο κινητό μου τα ίδια κάνει...
Πώς το αναφέρουμε μπας και διορθωθεί;
 

NikosD

Established Member
20 April 2011
215
Ενώ ξεκινούν κανονικά φτάνουν στα μισά της ταινίας να έχουν καθυστέρηση πάνω από 7 δευτερόλεπτα...
Ισχύει...Και είναι και στο ελληνικό top 10.
 

g_kourk

Senior Member
30 January 2012
379
Γεια σας, εχω την πηγη Blu-Ray Player: Samsung bd-h6500 συνδεδεμενη σε εναν πολυκαναλο Marantz sr7010 και monitor εναν epson eh-tw7000 που προβάλλει σε οθονη.
Το θεμα μου ειναι οτι ενω εχω μνιαια συνδρομη των 14 ευρω δεν μπορω να δω σε 4κ.
Γνωριζεται τι φταιει?
 

ktlk

Established Member
12 May 2009
228
δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά μάλλον δεν είναι official player. τα έχει αυτά το Netflix
 

NikosD

Established Member
20 April 2011
215
Γεια σας, εχω την πηγη Blu-Ray Player: Samsung bd-h6500...
Γνωριζεται τι φταιει?
Θα πρέπει η συσκευή και η εφαρμογή του Netflix στο BD να είναι certified για Netflix 4K που σημαίνει HW HEVC 10bit decoding και DRM Widevine Level 1, μεταξύ άλλων.

Αν βλέπεις Netflix σε HD αλλά όχι UHD τότε μάλλον είναι το DRM το πρόβλημα ή λείπει κάποιο άλλο certification.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,840
Αττικό βουνό
Έχει τώρα κάνα 2 μέρες που δεν παίζει 5.1 δηλ χάνεται ο ήχος και μόλις το βάλω στο απλό English παίζει (για τον ήχο λέω )
Γιατί το παρουσιάζει αυτό ?
 

SWISSTEC

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,370
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Έχει τώρα κάνα 2 μέρες που δεν παίζει 5.1 δηλ χάνεται ο ήχος και μόλις το βάλω στο απλό English παίζει (για τον ήχο λέω )
Γιατί το παρουσιάζει αυτό ?
μέρες το κάνει και δεν έχω καταλάβει γιατί. Νόμιζα ότι έφταιγε η ηχόμπαρα αλλά τελικά μάλλον φταίει το netflix.