Τον Αυγουστο του 2012 αγόρασα ενα κινητό ΝΟΚΙΑ 610 στο οποίο εδώ και 4 μήνες έπαψε να λειτουργεί η έξοδος για τα ακουστικά. Αναβολή στην αναβολή για μετάβαση στο σέρβις φτάσαμε στον Ιούνιο οπου έπαψε να λειτουργεί και το ακουστικό και ο μόνος τροπος επικοινωνίας ήταν η ανοικτή ακρόαση η οποία λειτουργεί ακόμη. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της ΝΟΚΙΑ στα δυτικά προάστεια και μετά τον απαραίτητο έλεγχο μου δόθηκε τηλεφωνικά η απάντηση πως η βλάβη δεν καλύπτεται απο εγγύηση διότι "μπήκε υγρασία στο τηλέφωνο και η επισκευή κοστίζει 45 ευρώ". Το τηλέφωνο δεν κολύμπησε ποτέ του και τους ανέφερα πως η μόνη υγρασία που θα μπορούσε να μπεί είναι απο τον ιδρώτα κατα τη διάρκεια των κλήσεων ο οποίος δεν απαντάται σπάνια σε μεσογειακές χώρες.
Η απάντηση της αγενέστατης κυρίας με την οποία μίλησα (κατα τη διάρκεια των διαμαρτυριών μου είπε "τελειώνετε κύριε γιατί περιμένουν και άλλοι εδώ") ήταν πως εφόσον τηλέφωνώ ιδρωμένος θα πρέπει να χρήσιμοποιώ εξωτερικό ακουστικό (που υποθέτω πως δεν καλύπτεται και αυτό απο εγγύηση ιδρώτα)και πως το θέμα κλείνει εκεί.
Αν και συνηθίζω να διαβάζω τα manuals πριν απο τη χρήση κάθε συσκευής, ομολογώ πως δεν παρατήρησα να υπάρχει γραμμένο κάτι σχετικό στις οδηγίες χρήσης της. Οπως δεν είδα πουθενά γραμμένο πως τα κινητά της εταιρείας αυτής πρέπει να αποφεύγονται απο μηχανικούς, οικοδόμους, τροχονόμους, αθλητές, ναυαγοσώστες, ιχθυοτρόφους και γενικα ατομα που μπορεί να εκτεθούν στην ηλιακή ενέργεια και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Θεωρώ απαράδεκτο για μια εταιρεία που θέλει να (αυτο)αποκαλείται σοβαρή να αντιμετωπίζει με τέτοιο τρόπο τους πελάτες της.
Επειδή αισθάνομαι πως η όλη συμπεριφορά αγγίζει τα όρια της προσβολής προς τον πελάτη και παραβιάζει τα δικαιώματα του καταναλωτή, θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία και θα ήθελα τις γνώμες σας για τα βήματα που πρεπει να ακολουθήσω.
Αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς του φόρουμ, θα αναφέρω ευχαρίστως το όνομα του καταστήματος.
Η απάντηση της αγενέστατης κυρίας με την οποία μίλησα (κατα τη διάρκεια των διαμαρτυριών μου είπε "τελειώνετε κύριε γιατί περιμένουν και άλλοι εδώ") ήταν πως εφόσον τηλέφωνώ ιδρωμένος θα πρέπει να χρήσιμοποιώ εξωτερικό ακουστικό (που υποθέτω πως δεν καλύπτεται και αυτό απο εγγύηση ιδρώτα)και πως το θέμα κλείνει εκεί.
Αν και συνηθίζω να διαβάζω τα manuals πριν απο τη χρήση κάθε συσκευής, ομολογώ πως δεν παρατήρησα να υπάρχει γραμμένο κάτι σχετικό στις οδηγίες χρήσης της. Οπως δεν είδα πουθενά γραμμένο πως τα κινητά της εταιρείας αυτής πρέπει να αποφεύγονται απο μηχανικούς, οικοδόμους, τροχονόμους, αθλητές, ναυαγοσώστες, ιχθυοτρόφους και γενικα ατομα που μπορεί να εκτεθούν στην ηλιακή ενέργεια και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Θεωρώ απαράδεκτο για μια εταιρεία που θέλει να (αυτο)αποκαλείται σοβαρή να αντιμετωπίζει με τέτοιο τρόπο τους πελάτες της.
Επειδή αισθάνομαι πως η όλη συμπεριφορά αγγίζει τα όρια της προσβολής προς τον πελάτη και παραβιάζει τα δικαιώματα του καταναλωτή, θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία και θα ήθελα τις γνώμες σας για τα βήματα που πρεπει να ακολουθήσω.
Αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς του φόρουμ, θα αναφέρω ευχαρίστως το όνομα του καταστήματος.