Nokia και Eγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Sokratis

Senior Member
24 March 2013
325
Αθήνα
Τον Αυγουστο του 2012 αγόρασα ενα κινητό ΝΟΚΙΑ 610 στο οποίο εδώ και 4 μήνες έπαψε να λειτουργεί η έξοδος για τα ακουστικά. Αναβολή στην αναβολή για μετάβαση στο σέρβις φτάσαμε στον Ιούνιο οπου έπαψε να λειτουργεί και το ακουστικό και ο μόνος τροπος επικοινωνίας ήταν η ανοικτή ακρόαση η οποία λειτουργεί ακόμη. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της ΝΟΚΙΑ στα δυτικά προάστεια και μετά τον απαραίτητο έλεγχο μου δόθηκε τηλεφωνικά η απάντηση πως η βλάβη δεν καλύπτεται απο εγγύηση διότι "μπήκε υγρασία στο τηλέφωνο και η επισκευή κοστίζει 45 ευρώ". Το τηλέφωνο δεν κολύμπησε ποτέ του και τους ανέφερα πως η μόνη υγρασία που θα μπορούσε να μπεί είναι απο τον ιδρώτα κατα τη διάρκεια των κλήσεων ο οποίος δεν απαντάται σπάνια σε μεσογειακές χώρες.
Η απάντηση της αγενέστατης κυρίας με την οποία μίλησα (κατα τη διάρκεια των διαμαρτυριών μου είπε "τελειώνετε κύριε γιατί περιμένουν και άλλοι εδώ") ήταν πως εφόσον τηλέφωνώ ιδρωμένος θα πρέπει να χρήσιμοποιώ εξωτερικό ακουστικό (που υποθέτω πως δεν καλύπτεται και αυτό απο εγγύηση ιδρώτα)και πως το θέμα κλείνει εκεί.
Αν και συνηθίζω να διαβάζω τα manuals πριν απο τη χρήση κάθε συσκευής, ομολογώ πως δεν παρατήρησα να υπάρχει γραμμένο κάτι σχετικό στις οδηγίες χρήσης της. Οπως δεν είδα πουθενά γραμμένο πως τα κινητά της εταιρείας αυτής πρέπει να αποφεύγονται απο μηχανικούς, οικοδόμους, τροχονόμους, αθλητές, ναυαγοσώστες, ιχθυοτρόφους και γενικα ατομα που μπορεί να εκτεθούν στην ηλιακή ενέργεια και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Θεωρώ απαράδεκτο για μια εταιρεία που θέλει να (αυτο)αποκαλείται σοβαρή να αντιμετωπίζει με τέτοιο τρόπο τους πελάτες της.
Επειδή αισθάνομαι πως η όλη συμπεριφορά αγγίζει τα όρια της προσβολής προς τον πελάτη και παραβιάζει τα δικαιώματα του καταναλωτή, θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία και θα ήθελα τις γνώμες σας για τα βήματα που πρεπει να ακολουθήσω.
Αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς του φόρουμ, θα αναφέρω ευχαρίστως το όνομα του καταστήματος.
 

Sokratis

Senior Member
24 March 2013
325
Αθήνα
Re: NOKIA και εγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Σαν πρώτη κίνηση έστειλα αντίστοιχη διαμαρτυρία μεσω email στην επίσημη ιστοσελίδα της ΝΟΚΙΑ Ελλαδας.
 

Sokratis

Senior Member
24 March 2013
325
Αθήνα
Re: NOKIA και εγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Ειναι κατάστημα Nokia care και σε μια κορνιζα μέσα γράφει πως ειναι εξουσιοδοτημένο απο την alpha copy αν θυμάμαι καλα.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: NOKIA και εγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Αlpha copy. ? Καλα κρασια. !!!
Το ονομα τους ειναι γραμμενο στο λεξικο φυτρακη διπλα απο τη λεξη υγρασια. Kαποτε η alpha copy εβγαλε κινητο κολλητου μου εκτος εγγυησης λογω υγρασιας που αποκτηθηκε....επειδη αυτος εμενε στο παλαιο φαληρο. ( περιοχη με μεγαλη υγρασια κατα την κριση τους).

Εχει παρα γινει πλεον το κακο στην Ελλαδα. Υπαρχουν πολλοι μιμητες και αρκετα σερβις πιπιλιζουν την καραμελα της υγρασιας. Ενα απο τα καλυτερα παραθυρακια, για να σε πετουν εκτος εγγυησης.
Και δεν προκειται να αλλαξει μεχρι να στελνουν ΟΛΟΙ mail στις μαμα εταιριες παραπονουμενοι για τα περι υγρασιας.
Δεν μπορει, στο τελος ισως καταλαβουν τι κολπακι εχουν στησει με την υγρασια στην Ελλαδα. Κι αν καποιος σκεφτει οτι εχουν και την ευχη της μαμα εταιριας, να πω οτι καμια εταιρια παγκοσμιου φημης δεν θα αμαυρωνε το ονομα της με τετοια κολπακια.
Απλα τα ντοπια service προφανως εχουν βρει καποιο κολπο να τα κονομανε καπως, βγαζοντας τα κινητα εκτος εγγυησης.
Σιχαθηκα να ακουω για υγρασια τοσο, που αυτοματως θεωρω οτι οποιο κινητο κι αν παρω στο μελλον κατα πασα πιθανοτητα θα εισπραξω την ιδια καραμελα σε περιπτωση service. Νιωθω να μην εχω δεδομενη εγγυηση στο κινητο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,432
Θεσσαλονίκη
Re: NOKIA και εγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Εντωμεταξύ, νομίζω ότι υπάρχει σημείο ένδειξης για το αν έχει περάσει υγρασία σε κάθε συσκευή αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο αυτό είναι εύκολα προσβάσιμο για να το ελέγξει κάποιος πριν ή ακόμα καλύτερα την ώρα που παραδίδει τη συσκευή για service. Αν ξέρει κάποιος συμφορουμίτης κάτι παραπάνω ας μας διαφωτήσει για τη μορφή και τη συνήθη θέση του.
 

Sokratis

Senior Member
24 March 2013
325
Αθήνα
Re: NOKIA και εγγύηση - αλήθεια ή παραμύθια;

Την αθλιοτητα της εξυπηρετησης της alpha copy την έζησα πριν πολλα χρονια, πανω απο 10ετια με την αγορα του πρωτου μου ΝΟΚΙΑ. Το κινητο αγοραστηκε στις 2 το μεσημερι, δεν λειτουργουσε ουτε λεπτο, την επομενη το πηγα στην αντιπροσωπεια που αρνιοταν κατηγορηματικα να το αντικαταστησει, τελικα το παρελαβα επισκευασμενο μετα απο μια μερα.