Nova EON TV / EON+

emgrs6824

New member
31 December 2022
48
Αυτό θέλω να ρωτήσω και εγώ
Μετά από 90 λεπτά στο chat μαντεψτε; Δεν ήξερε εννοείται τίποτα η κυριουλα που την ενόχλησα από τον οβελία. Η κάθε απάντηση έρχονταν μετά από 20 λεπτά αναμονής.
 
  • Sad
Reactions: kostthem

misfit269

Established Member
2 December 2021
255
Τιμια προσπαθεια της νοβα να μας καψει καμια οθονη μεσω του novasports 1..
Οποιος βλεπει λαιβ το παιχνιδι της ατλετικο καταλαβαινει τι εννοω, μαυτο που εγινε πριν 2 λεπτα..
 

emgrs6824

New member
31 December 2022
48
Αυτό θέλω να ρωτήσω και εγώ
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό 37-33784743024 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια είναι ενεργή σε συνεργασία με τη αντίστοιχη στοιχηματική εταιρεία " Stoiximan" .



Προκειμένου να λάβετε το " promo code " θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη στοιχηματική εταιρεία .

Η απαντηση με mail σημερα. Οποιος ξερει κατι παιδες ας βοηθησει.
 

kostthem

Senior Member
22 December 2012
564
Καλησπέρα, χρόνια πολλά με Υγεία!

Είδα χθες το βράδυ τον αγώνα της Λίβερπουλ, αρχικά μέσω δορυφορικού σε 50άρα LCD Sony. Η εικόνα δεν είχε frame drops, διακοπές, μη ομαλή κίνηση κλπ, είχε όμως μια θαμπάδα (συνηθίζεται στο Premier κανάλι στο δορυφορικό).

Από το 70’ και μετά πήγα στο δωμάτιο και συνέχισα τη θέαση μέσω AirPlay (LGTV 50” LCD, με συνδεδεμένο Apple TV). Η εικόνα ήταν πολύ καλύτερη με 90% λιγότερη θαμπάδα. Επιστρέφω στη Sony και στέλνω απευθείας εκεί με AirPlay (χωρίς Apple TV). Και πάλι η εικόνα ήταν καλύτερη από το δορυφορικό. Οπότε δεν ήταν ζήτημα ρυθμίσεων των τηλεοράσεων.

Ίσως είναι η πρώτη φορά που σε υπηρεσία λαμβάνω καλύτερη εικόνα μέσω AirPlay / Cast. Από τη μία δείχνει πόσο καλή είναι η σχετική υλοποίησή τους (μπορώ ταυτόχρονα να βλέπω στατιστικά στην οθόνη του κινητού, πολύ καλή εικόνα - ελάχιστα χειρότερη από Cosmote OTT). Από την άλλη, αντιλαμβάνομαι πόσο κακή είναι η υλοποίηση μέσω του app ή του box (αν και πλέον βελτιωμένη).

Ως προς το δορυφορικό, ανάλογα την ψυχική τους διάθεση. Το Prime δείχνει πάντα καλά, το Premier ανάλογα αν θα θυμηθούν να τραβήξουν bandwidth από άλλο κανάλι στον ίδιο αναμεταδότη (υποθέτω).

Το μόνο σίγουρο είναι πως με τη Γόβα δεν βαριέμαι. Έχω κάτι να ασχολούμαι / ψάχνω.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη παιδιά... Ερώτηση...σε LG Smart Tv πως δείχνει η ΕΟΝ? Σε Samsung ξέρω δείχνει πολύ καλά (σε αντίθεση με της Cosmote Tv) αλλά σε LG δεν γνωρίζω..... Αφορά αγορά τηλεόρασης γι'αυτό ρωτάω......
 

misfit269

Established Member
2 December 2021
255
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη παιδιά... Ερώτηση...σε LG Smart Tv πως δείχνει η ΕΟΝ? Σε Samsung ξέρω δείχνει πολύ καλά (σε αντίθεση με της Cosmote Tv) αλλά σε LG δεν γνωρίζω..... Αφορά αγορά τηλεόρασης γι'αυτό ρωτάω......
Πριν μια βδομαδα και κατι αγοραστηκε η 55UQ75003LF HDR. Πανω κατω τα ιδια θεματα, εχω που θα ειχα και στο tv box..
Τωρα αν καποιος εχει καποιο μοντελο καλυτερο, oled κλπ μπορει να γραψει
 

dimitris777

AVClub Enthusiast
10 July 2008
1,015
Θεσσαλία
ΕΟΝ...ακούς?
Στο ματς της Bayern με την MCI για το CL στο "αντίπαλο στρατόπεδο" της Cosmote η θέαση στην OLED και στο 4Κ κανάλι της, είναι χάρμα οφθαλμών!
 

AntonisTz

Senior Member
16 November 2019
466
Τύρναβος
ΕΟΝ...ακούς?
Στο ματς της Bayern με την MCI για το CL στο "αντίπαλο στρατόπεδο" της Cosmote η θέαση στην OLED και στο 4Κ κανάλι της, είναι χάρμα οφθαλμών!
Καλησπέρα

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Αυτό θα σου απαντούσαν...
 

gdy190

Established Member
1 August 2010
199
Γνωρίζει κανείς το ποσό διακοπής δορυφορικής???
Καλύτερα μιλά με εξυπηρέτηση πελατών. Το ποσό διαφέρει γιατί εξαρτάται από το αν είναι υποβάθμιση από 3play, αν είναι μόνο δορυφορικό και από το διάστημα που απομένει μέχρι την λήξη του συμβολαίου.

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: johnar84

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
711
έτσι είναι, τουλάχιστον και σε μένα στο συμβόλαιο αυτό γράφει.
 

konstantinoslp

New member
20 April 2023
1
Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια Πολλά.

Ολοκαίνουριος στο forum και αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί από το τεχνικό με πετάνε στο εμπορικό τμήμα και τούμπαλιν. (Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι).

Εδώ και πολλά χρόνια έχω δορυφορική σύνδεση (χωρίς τηλέφωνο και Internet) στη NOVA για τα αθλητικά κανάλια. Από αρχές του έτους όπου πήγα να παρακολουθήσω μία σειρά στο On Demand είδα με μεγάλη μου έκπληξη το παρακάτω μήνημα.

Οι απορίες που μου γεννήθηκαν, πολλές. Μήπως τώρα με την ενοποίηση με WIND άλλαξαν οι όροι χρήσης και καταργήσανε το δωρεάν On Demand από τους συνδρομητές που έχουν το sports pack και πρέπει να βάλουμε full pack για να ανοίξει το περιεχόμενο;

Προσωπικά δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε σε μήνυμα ούτε σε email ούτε υπέγραψα κάτι. Το αθλητικό περιεχόμενο το βλέπω κανονικά όπως και πριν. Να σημειώσω ότι ούτε στην εφαρμογή για το κινητό ήταν ξεκλείδωτο το περιεχόμενο και μου έβγαζε το ίδιο μήνυμα.

Μετά από πάρα πολλές συνομιλίες με αντιπροσώπους όλων των τμημάτων σε τηλέφωνο, τσατ αλλά και από κοντά σε καταστήματα, όπως καταλαβαίνετε δεν έβγαλα καμία άκρη. Οι τεχνικοί λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αποκωδικοποιητή, το εμπορικό/τμήμα εξυπηρέτησης την μία λέει ότι είναι συστημικό και θα φτιάξει, την άλλη ότι φταίει που δεν έχω full pack και την παράλλη ότι αυτό συμβαίνει επειδή σιγά σιγά θα καταργήσουν τα πιάτα και θα πάνε σε boxάκια...

Χθες συνομιλώ με το τμήμα προσφορών και μου λένε ότι υπάρχει το full pack σε καλύτερη τιμή από,τι πληρώνω τώρα για τα αθλητικά μόνο και αποφασίζω να κάνω αναβάθμιση (έληγε το συμβόλαιο ούτως ή άλλως σε 2 μήνες) σε full pack με την προϋπόθεση να παραμείνω σε δορυφόρο γιατί το προτιμώ. Προχωράμε κανονικά, λοιπόν, και μετά την ανανέωση ξεκλειδώνει το on demand περιεχόμενο στο app της EON αλλά όχι στην τηλεόραση (δορυφόρος)! Τα Nova Cinema παίζουν κανονικά.

Τι στο καλό ρε παιδιά; Τελευταία επικοινωνία σήμερα με τμήμα εξυπηρέτησης και μου λέει φταίει το ότι ανανέωσα σε full pack και για αυτό δεν βλέπω!! Σε ερώτηση μου γιατί δεν έβλεπα ούτε πριν την ανανέωση, η απάντηση είναι επειδή ήταν τεχνικό το πρόβλημα τόσους μήνες. Μάλιστα με παρέπεμψε να πάω Public να πάρω Tv box για να κάνω την τηλεόραση smart και να βλέπω μέσω του app!:ROFLMAO:

Έρχομαι και διερωτώμαι τώρα εγώ. Τι μου διαφεύγει; Σας έχει τύχει κάτι αντίστοιχο; Είναι έμμεσος τρόπος να πάμε σε ΕON box; Είναι όντως συστημικό; (κλείνουμε 5 μήνες σε λίγο)

Και η δεύτερη ερώτηση μου -επειδή σίγουρα δεν θα βγάλω άκρη- είναι αν μπορώ να πάω σε ΕΟΝ box όντας χρήστης μόνο δορυφορικού χωρίς internet/τηλέφωνο. Πήρα σε 3 καταστήματα και μου είπαν ότι δεν γίνεται και ότι τους έχουν ενημερώσει ότι κάτι τέτοιο θα είναι εφικτό μέσα στον Απρίλη...

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)
 

Attachments

  • 20230218_0809281.jpg.24132133c91d9c79cbbfa42a2b6f60a8.jpg
    20230218_0809281.jpg.24132133c91d9c79cbbfa42a2b6f60a8.jpg
    134.1 KB · Views: 12

dimitris777

AVClub Enthusiast
10 July 2008
1,015
Θεσσαλία
Καλησπέρα

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Αυτό θα σου απαντούσαν...

Σιγά μην επικοινωνήσω μαζί τους...🫤 βλέπουμε PL με μέτρια έως χάλια ποιότητα streaming..(n)
Ευτυχώς που έχουμε την δυνατότητα ακόμη να απολαμβάνουμε ματσάρες -όπως το αποψινό - σε 4Κ στον..ανταγωνισμό!