Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια Πολλά.
Ολοκαίνουριος στο forum και αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί από το τεχνικό με πετάνε στο εμπορικό τμήμα και τούμπαλιν. (Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι).
Εδώ και πολλά χρόνια έχω δορυφορική σύνδεση (χωρίς τηλέφωνο και Internet) στη NOVA για τα αθλητικά κανάλια. Από αρχές του έτους όπου πήγα να παρακολουθήσω μία σειρά στο On Demand είδα με μεγάλη μου έκπληξη το παρακάτω μήνημα.
Οι απορίες που μου γεννήθηκαν, πολλές. Μήπως τώρα με την ενοποίηση με WIND άλλαξαν οι όροι χρήσης και καταργήσανε το δωρεάν On Demand από τους συνδρομητές που έχουν το sports pack και πρέπει να βάλουμε full pack για να ανοίξει το περιεχόμενο;
Προσωπικά δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε σε μήνυμα ούτε σε email ούτε υπέγραψα κάτι. Το αθλητικό περιεχόμενο το βλέπω κανονικά όπως και πριν. Να σημειώσω ότι ούτε στην εφαρμογή για το κινητό ήταν ξεκλείδωτο το περιεχόμενο και μου έβγαζε το ίδιο μήνυμα.
Μετά από πάρα πολλές συνομιλίες με αντιπροσώπους όλων των τμημάτων σε τηλέφωνο, τσατ αλλά και από κοντά σε καταστήματα, όπως καταλαβαίνετε δεν έβγαλα καμία άκρη. Οι τεχνικοί λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αποκωδικοποιητή, το εμπορικό/τμήμα εξυπηρέτησης την μία λέει ότι είναι συστημικό και θα φτιάξει, την άλλη ότι φταίει που δεν έχω full pack και την παράλλη ότι αυτό συμβαίνει επειδή σιγά σιγά θα καταργήσουν τα πιάτα και θα πάνε σε boxάκια...
Χθες συνομιλώ με το τμήμα προσφορών και μου λένε ότι υπάρχει το full pack σε καλύτερη τιμή από,τι πληρώνω τώρα για τα αθλητικά μόνο και αποφασίζω να κάνω αναβάθμιση (έληγε το συμβόλαιο ούτως ή άλλως σε 2 μήνες) σε full pack με την προϋπόθεση να παραμείνω σε δορυφόρο γιατί το προτιμώ. Προχωράμε κανονικά, λοιπόν, και μετά την ανανέωση ξεκλειδώνει το on demand περιεχόμενο στο app της EON αλλά όχι στην τηλεόραση (δορυφόρος)! Τα Nova Cinema παίζουν κανονικά.
Τι στο καλό ρε παιδιά; Τελευταία επικοινωνία σήμερα με τμήμα εξυπηρέτησης και μου λέει φταίει το ότι ανανέωσα σε full pack και για αυτό δεν βλέπω!! Σε ερώτηση μου γιατί δεν έβλεπα ούτε πριν την ανανέωση, η απάντηση είναι επειδή ήταν τεχνικό το πρόβλημα τόσους μήνες. Μάλιστα με παρέπεμψε να πάω Public να πάρω Tv box για να κάνω την τηλεόραση smart και να βλέπω μέσω του app!
Έρχομαι και διερωτώμαι τώρα εγώ. Τι μου διαφεύγει; Σας έχει τύχει κάτι αντίστοιχο; Είναι έμμεσος τρόπος να πάμε σε ΕON box; Είναι όντως συστημικό; (κλείνουμε 5 μήνες σε λίγο)
Και η δεύτερη ερώτηση μου -επειδή σίγουρα δεν θα βγάλω άκρη- είναι αν μπορώ να πάω σε ΕΟΝ box όντας χρήστης μόνο δορυφορικού χωρίς internet/τηλέφωνο. Πήρα σε 3 καταστήματα και μου είπαν ότι δεν γίνεται και ότι τους έχουν ενημερώσει ότι κάτι τέτοιο θα είναι εφικτό μέσα στον Απρίλη...
Ευχαριστώ προκαταβολικά!