Την κόντρα δηλαδή της united με τον Μαρινάκη εγώ θα την λύσω? Λίγο μπερδεμένα τα έχετε. Ενημερώνεις τους πελάτες σου οτι έχεις πρόβλημα και τους δίνεις τη δυνατότητα να φύγουν αζημιώς και μετά διακόπτεις, πας δικαστικά πας στο διεθνές δικαστήριο, πας όπου θες. Έτσι λειτουργεί μια σοβαρή επιχείρηση. Εγώ είμαι καταναλωτής δεν είμαι ούτε εκπρόσωπος της Nova ούτε της cosmote ούτε του Μαρινάκη. Εάν δεν θες στο site σου λες δεν υπάρχουν στανταρ κανάλια όλα είναι όψιμα και όλα καλά. Κανένας δεν σε κατηγορεί. Εδώ μιλάμε αν όχι για παραπλάνηση μιλάμε για μη παροχή υπηρεσιών που και δεν ενημέρωσες νωρίτερα τους καταναλωτές σου και δεν τους έδωσες και την δυνατότητα να ασκήσουν κάθε νόμιμο τους δικαίωμα.
Εγω θα πω ότι δεν διαφωνω καθόλου με τα λεγόμενα σου. Δεδομένης όμως τις πρακτικής που συμβαίνει διεθνώς οι πλατφόρμες μπορούν με μεταβαλουν το περιεχόμενο του ανεξάρτητα με τα εν ενέργεια συμβόλαια που έχουν με την πελατειακή βάση. Περισσότερο (και το έχω γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση μου) τα έχω με το κράτος που δεν φρόντισε να εντάσσονται αυτόματα τα κανάλια που αδειοδότουνται με πανελλαδική εμβέλεια στις πλατφόρμες, δωρεάν ή με ελεγχόμενο κόστος και τώρα θα πρέπει οι καταναλωτές να γίνουν θύματα για μια ακόμα φορά του κάθε μιντιαρχη.
Εδω βέβαια έχω να κάνω μια ακόμα επισυμανση γιατί καλες οι διαδικασίες, η νομολογία οι καταναλωτική συνείδηση και ηθική που ακολουθεί ο καθένας... Αλλά υπάρχει ο απλός κανόνας εδώ...
Υπάρχει ο όρος στο συμβόλαιο που λέει ότι ο Πάροχος μπορεί να μεταβάλει το περιεχόμενο κατά το δοκουν?
Υπάρχει
Τον διάβασες?
Τον διάβασες.
Γιατί τον υπέγραψες λοιπόν τον όρο αυτό???
Γιατι δεν ξέσπασε τότε, δεν εξέφρασε την διαφωνία σου και δεν ενημέρωσες ότι δεν υπογράψεις καθώς οι όροι είμαι επαχθεις για εσενα?
Γιατί ένα άλλο γνώρισμα που έχουμε σαν χώρα είναι πρώτα να συμφωνούμε και μετα να διαφωνούμε στο ότι συμφωνίσαμε....
Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το φθινόπωρο, ξέρω τι έχω υπογράψει οποτε ότι και να λέμε εδώ είναι ανευ λόγου. Την δύναμη μου σαν καταναλωτης θα την εξάσκησω όταν πρέπει.