antonogreg
Established Member
- 16 December 2007
- 274
Εμένα εξακολουθεί να κάνει εδώ και μέρεςΣε μένα διορθώθηκε εδώ και λίγα λεπτά. Παράλληλα με το δορυφορικό στέλνω από το κινητό με Airplay σε μόνιτορ και δεν βλέπω πλέον σπασίματα.
Εμένα εξακολουθεί να κάνει εδώ και μέρεςΣε μένα διορθώθηκε εδώ και λίγα λεπτά. Παράλληλα με το δορυφορικό στέλνω από το κινητό με Airplay σε μόνιτορ και δεν βλέπω πλέον σπασίματα.
Η εφαρμογή τους. Αν έχω καταλάβει καλα, η εφαρμογή σε Sony τηλεοράσεις παίζει καλά κατα κύριο λόγο, σε Samsung κι lg έχει προβλήματα, χωρίς βέβαια αυτό να είναι κανόνας για όλες τις τηλεοράσεις.Καλησπέρα παιδιά.
Με το ΕΟΝ app σε τηλεόραση LG C3, έχει συνέχεια πρόβλημα με κολλήματα στον ήχο και στην εικόνα. Από θέμα ίντερνετ κτλ δεν είναι 100% καθώς βλέπω και cosmote tv μέσο της εφαρμογής και όλες τις streaming πλατφόρμες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Γνωρίζει κάνει τι άλλο μπορεί να φταίει;;
αυτο με την διακοπη συνδεσης ισχυει εδω και παμπολλα χρονιαΕκεί στη νόβα το έχουνε δει πολύ μάγκες!
Προ συγχώνευσης, όταν πήγαινες σε κατάστημά τους για να αιτηθείς διακοπή της τηλεόρασης, σου λέγανε πως διακοπή γίνεται μόνο τηλεφωνικά.
Τώρα, μιλάς στο τσατ του σάιτ τους, σου λένε πως θα σου τηλεφωνήσει εκπρόσωπος. Μόνο που δεν εμφανίστηκε ποτέ.
Τηλεφωνείς και σου λένε πως διακοπές υπηρεσιών δεν γίνονται τηλεφωνικά, αλλά μόνο σε κατάστημα.
Πας στο κατάστημα και κάνεις την αίτηση, αλλά σου δίνουν ημερομηνία διακοπής στο τέλος του επόμενου μήνα. Με το έτσι θέλω να σου πάρουν άλλο ένα 25άρι.
Δεν θα τους περάσει όμως. Ήδη ετοίμασα καταγγελίες σε συνηγόρους πολίτη και καταναλωτή...
Καλησπέρα και απο εμένα με μια γρήγορη ερώτηση. Ξερει κανεις αν μπορουμε να αντικαταστήσουμε το box με καποια ποιο σοβαρή υλοποίηση δεδομένου οτι χρησιμοποιώ ήδη τη TV μου ως δευτερο player? Ευχαριστώ!