Nova EON TV / EON+

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Καλησπέρα σας .Από σήμερα έχω το eon box και εγω .Δεν μου έχουν έρθει ΚΩΔΙΚΟΙ αλλά μόλις το σύνδεσα έπαιξα αμέσως χωρίς κωδικους .Θα μου στείλουν για να βάλω και άλλες συσκευές όπως το κινητό ;Δεν με αφήνει να κάνω εγγραφή στο nova account .Τι πρέπει να κάνω
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Καλησπέρα σας .Από σήμερα έχω το eon box και εγω .Δεν μου έχουν έρθει ΚΩΔΙΚΟΙ αλλά μόλις το σύνδεσα έπαιξα αμέσως χωρίς κωδικους .Θα μου στείλουν για να βάλω και άλλες συσκευές όπως το κινητό ;Δεν με αφήνει να κάνω εγγραφή στο nova account .Τι πρέπει να κάνω
Δες στο Viber αν έχεις καλού κακού εμένα έτσι μου έστειλαν ότι έχω my account και μου έστειλε προσωρινό κωδικό
 

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Δες στο Viber αν έχεις καλού κακού εμένα έτσι μου έστειλαν ότι έχω my account και μου έστειλε προσωρινό κωδικό
Οχι δεν μου έχουν στειλει κάτι στο Viber .
Ακόμα πως μπορώ να έλεγχο την Τv από το κοντρόλ του eon όπως sources και κλείσιμο tv ? Πως το συγχρονίζω το remote control της Eon tv ?
 

boniak

New member
15 October 2021
91
Thessaloniki
Καλησπέρα σας .Από σήμερα έχω το eon box και εγω .Δεν μου έχουν έρθει ΚΩΔΙΚΟΙ αλλά μόλις το σύνδεσα έπαιξα αμέσως χωρίς κωδικους .Θα μου στείλουν για να βάλω και άλλες συσκευές όπως το κινητό ;Δεν με αφήνει να κάνω εγγραφή στο nova account .Τι πρέπει να κάνω

Εμένα δεν μου έστειλαν ΠΟΤΕ κωδικό. Μετά από 24ώρες κι αφού είδα ότι δεν ενεργοποιήθηκε, έστειλα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της Nova, δίνοντας τον serial number του κουτιού και το ΑΦΜ και το ενεργοποίησαν. Μετά από λίγη ώρα μ' άφησε να κάνω και εγγραφή στο account. Περίμενε λίγο και ξαναδοκίμασε...
 

Stama

Established Member
14 June 2010
193
Εμένα με την ενεργοποιηση του box ενεργοποιηθηκε το nova my account (ημουν και παλια συνδρομητής και δεν άλλαξα καν κωδικούς), αιτήθηκα εκεί κωδικό για φορητή συσκευή και μετά από λιγο μου ήρθε στο viber.
 

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Εμένα με την ενεργοποιηση του box ενεργοποιηθηκε το nova my account (ημουν και παλια συνδρομητής και δεν άλλαξα καν κωδικούς), αιτήθηκα εκεί κωδικό για φορητή συσκευή και μετά από λιγο μου ήρθε στο viber.
Εμένα γράφει δεν είμαι γραμμένος σε καμία από τις υπηρεσίες τους και δεν με αφήνει να κάνω τίποτα ειναι κενο
 

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Υπάρχει τρόπος να ρυθμίσω το remote control Εon tv να ελέγχει την sony tv που έχω ;
 

Stama

Established Member
14 June 2010
193
Εμένα γράφει δεν είμαι γραμμένος σε καμία από τις υπηρεσίες τους και δεν με αφήνει να κάνω τίποτα ειναι κενο
Αν δεν είχες ποτέ λογαριασμό, πρέπει να κανεις νέα εγγραφη με το sn κτλ.
Σου ήρθε κάποιο μήνυμα στο κινητό;
Αν όχι περιμένε λίγο ακόμα
Για την τηλέοραση το πάνω κουμπί αριστερά στο τηλεχειριστήριο κάνει την εναλλαγή από box σε τηλεόραση
 

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Αν δεν είχες ποτέ λογαριασμό, πρέπει να κανεις νέα εγγραφη με το sn κτλ.
Σου ήρθε κάποιο μήνυμα στο κινητό;
Αν όχι περιμένε λίγο ακόμα
Για την τηλέοραση το πάνω κουμπί αριστερά στο τηλεχειριστήριο κάνει την εναλλαγή από box σε τηλεόραση
Δεν με αφήνει να κάνω λογαριασμό μου λέει αφμ και sn δεν ταιριάζουν .Τονπανω αριστερά κουμπί δεν πατάει όταν το πατάω δεν κάνει τίποτα
 

Stama

Established Member
14 June 2010
193
Αν δεν σου ήρθε μηνυμα στο κινητό ή στο viber ίσως συστημικά να μην έχουν ολοκληρώσει την ενεργοποιηση σου.

Για το κουμπί πάνω αριστερά δεν γνωρίζω. Ας πουν και τα άλλα παιδιά αν έχουν θέμα
 

boniak

New member
15 October 2021
91
Thessaloniki
Δεν με αφήνει να κάνω λογαριασμό μου λέει αφμ και sn δεν ταιριάζουν .Τονπανω αριστερά κουμπί δεν πατάει όταν το πατάω δεν κάνει τίποτα

Το πάνω αριστερά κουμπί με το ένα πάτημα ελέγχει το κουτί και με άλλο ένα πάτημα ελέγχει την τηλεόραση. Όταν ανάβει το πράσινο led λαμπάκι, ελέγχει την τηλεόραση. Όταν ανάβει το μπλε led λαμπάκι, ελέγχει το box.

Τουλάχιστον έτσι λειτουργεί σε Samsung TV.
 

Didimos GR

Senior Member
16 May 2009
660
Δράμα-Καβάλα
Παιζοντας λιγο με το CBR και το ABR δεν μπορω να βρω διαφορες στην ποιοτητα εικονας,απ'οτι αντιλαμβανομαι το CBR ειναι σταθερα στα 7mbps και με το ABR σε περιπτωση ασταθους γραμμης αυξομειωνεται η ποιοτητα εικονας για να μην γινεται buffering αλλα και εκει το μεγιστο ειναι παλι τα 7 mbps αρα για σταθερες 100ρες γραμμες το CBR πρεπει να ειναι ιδανικο

Μία από τα ίδια κι εγώ , δεν βρήκα διαφορές και τελικά το άφησα στο CBR με τα 7 Mbps !
 

Didimos GR

Senior Member
16 May 2009
660
Δράμα-Καβάλα
Λύστε μου μια απορία παρακαλώ Ειδικά όσοι έχετε το EON Box.

Κάνω μέτρηση ταχύτητας μέσα από την EON εφαρμογή, τόσο στο EON box όσο και σε Shield. Και τα δύο συνδεδεμένα με καλώδιο επάνω σε 200άρα γραμμή (FTTH). Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

EON Box: 8482.6 kbit/s & SHIELD: 43162.9 kbit/s

Τέτοια απόκλιση;; Έχουν κανένα είδους κόφτη; :unsure: Δηλαδή σε VDSL 50άρα τι αποτελέσματα θα έδινε....

Σε μένα με Cosmote 50άρι (σύνδεση πάντα στα 54995 kBit/s) στο boxάκι δείχνει κάθε φορά από
28900 μέχρι και 39000 kBit/s. !!

Ότι νάνε δηλαδή, και φυσικά και δεν το παίρνω στα σοβαρά !
 
  • Like
Reactions: boniak

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
Καλησπέρα σας

Επειδή έχω διαβάσει αρκετά από τα μηνύματα αλλά τελικά δεν κατάλαβα τι ισχύει, έχω την εξής απορια:

Είμαι συνδρομητής δορυφορικου sports pack και έχω ενεργοποιήσει το eon σε 2 συσκευές (laptop + pc σταθερό μέσω browser) όπου μπορώ να βλέπω κάθε φορά στο δορυφορικο δεκτή και σε μια συσκευή (από τις 2 όπου λειτουργω το eon όπως ανέφερα πιο πάνω).

Εγκατέστησα το eon app από το play store στο COSMOTE box (κανονικα μέσω του κωδικού που σου ζητά) αλλά η εφαρμογή δεν λειτουργεί διότι εμφανίζει το μήνυμα ότι "έχετε ξεπεράσει τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό συσκευων".

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να λειτουργεί το eon app σε COSMOTE box ??

1) Να αγοράσω extra eon πακέτο για ακόμα μια συσκευή?

2) Να διαγράψω μια από τις συσκευές όπου λειτουργώ το eon μέσω browser ??
(laptop + pc σταθερό μέσω browser)

ή

δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει μέσω COSMOTE box

ή

δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει επειδή είμαι συνδρομητής μέσω δορυφορικου δεκτή και μόνο αν

κάνω συνδρομή σε eon πρόγραμμα όπου σου δίνουν και δωρεάν το eon box οπότε μόνο τότε θα λειτουργεί το eon app από το play store σε COSMOTE box??

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές μυνημα.
 

Totti10

Established Member
26 February 2015
292
Καλησπέρα σας

Επειδή έχω διαβάσει αρκετά από τα μηνύματα αλλά τελικά δεν κατάλαβα τι ισχύει, έχω την εξής απορια:

Είμαι συνδρομητής δορυφορικου sports pack και έχω ενεργοποιήσει το eon σε 2 συσκευές (laptop + pc σταθερό μέσω browser) όπου μπορώ να βλέπω κάθε φορά στο δορυφορικο δεκτή και σε μια συσκευή (από τις 2 όπου λειτουργω το eon όπως ανέφερα πιο πάνω).

Εγκατέστησα το eon app από το play store στο COSMOTE box (κανονικα μέσω του κωδικού που σου ζητά) αλλά η εφαρμογή δεν λειτουργεί διότι εμφανίζει το μήνυμα ότι "έχετε ξεπεράσει τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό συσκευων".

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να λειτουργεί το eon app σε COSMOTE box ??

1) Να αγοράσω extra eon πακέτο για ακόμα μια συσκευή?

2) Να διαγράψω μια από τις συσκευές όπου λειτουργώ το eon μέσω browser ??
(laptop + pc σταθερό μέσω browser)

ή

δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει μέσω COSMOTE box

ή

δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει επειδή είμαι συνδρομητής μέσω δορυφορικου δεκτή και μόνο αν

κάνω συνδρομή σε eon πρόγραμμα όπου σου δίνουν και δωρεάν το eon box οπότε μόνο τότε θα λειτουργεί το eon app από το play store σε COSMOTE box??

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές μυνημα.
Κοιτα για να εισαι 100% σιγουρος οτι θα εχεις προσβαση σε 2η μεγαλη οθονη(smart tv η εφαρμογη για tv box) θα πρεπει να κανεις νεα συνδεση…Να παρεις δηλαδη το boxακι που σου δινουν και προσβαση σε μια ακομη εφαρμογη ειτε στη σμαρτ τηλεοραση ειτε σε tv box
Τωρα τι γινεται….
Καποιοι ανανεωσαν το δορυφορικο τους μετατρεποντας το σε ΕΟΝ δορυφορικο η 3play που ειχαν και τους εδωσαν την εφαρμογη,πληρωνοντας ενα πεναλτι 50€ για υποβαθμιση υπηρεσιων,εφοσον πηγαν σε φθηνοτερο παγιο
Καποιοι ενεργοποιησαν το nova go extra και πηραν την εφαρμογη
Καποιοι σαν εμενα πηραμε το τριτο το μακρυτερο απο τη νοβα και δεν ξερουνε τι ακριβως γινεται
Καποιοι ταλαιπωρηθηκαν με συνεχη τηλεφωνα στο κεντρο εξυπηρετησης και αναλογα με τα κεφια του τηλεφωνητη,αλλοι καταφεραν να αλλαξουν το δορυφορικο σε δορυφορικο ΕΟΝ και να παρουν την εφαρμογη και αλλοι ακομα ψαχνουμε να πετυχουμε τον τηλεφωνητη αυτον…(ενας πρεπει να ειναι😂😂😂)
Οποτε αν εσυ καταλαβες τι γινεται πες μας και εμας φιλαρακι
Ενα ειναι σιγουρο,ουτε η νοβα δεν ξερει τι παιζει…
Ελπιζω να σε βοηθησα…
 

gdy190

Established Member
1 August 2010
199
Πριν από λίγο μίλησα με εκπρόσωπο της Nova. Είμαι 3play με απεριόριστα κινητά και θα έχω τα ίδια με 46 ευρώ (43+3 για απεριόριστα κινητά) με το eon box. Μου είπε ότι θα πληρώσω μόνο 50 ευρώ για το κουτί. Δεν τον ρώτησα αν μπορώ να κρατήσω το δορυφορικό.
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
Κοιτα για να εισαι 100% σιγουρος οτι θα εχεις προσβαση σε 2η μεγαλη οθονη(smart tv η εφαρμογη για tv box) θα πρεπει να κανεις νεα συνδεση…Να παρεις δηλαδη το boxακι που σου δινουν και προσβαση σε μια ακομη εφαρμογη ειτε στη σμαρτ τηλεοραση ειτε σε tv box
Τωρα τι γινεται….
Καποιοι ανανεωσαν το δορυφορικο τους μετατρεποντας το σε ΕΟΝ δορυφορικο η 3play που ειχαν και τους εδωσαν την εφαρμογη,πληρωνοντας ενα πεναλτι 50€ για υποβαθμιση υπηρεσιων,εφοσον πηγαν σε φθηνοτερο παγιο
Καποιοι ενεργοποιησαν το nova go extra και πηραν την εφαρμογη
Καποιοι σαν εμενα πηραμε το τριτο το μακρυτερο απο τη νοβα και δεν ξερουνε τι ακριβως γινεται
Καποιοι ταλαιπωρηθηκαν με συνεχη τηλεφωνα στο κεντρο εξυπηρετησης και αναλογα με τα κεφια του τηλεφωνητη,αλλοι καταφεραν να αλλαξουν το δορυφορικο σε δορυφορικο ΕΟΝ και να παρουν την εφαρμογη και αλλοι ακομα ψαχνουμε να πετυχουμε τον τηλεφωνητη αυτον…(ενας πρεπει να ειναι😂😂😂)
Οποτε αν εσυ καταλαβες τι γινεται πες μας και εμας φιλαρακι
Ενα ειναι σιγουρο,ουτε η νοβα δεν ξερει τι παιζει…
Ελπιζω να σε βοηθησα…
Σε Ευχαριστώ!!! 😁😁
 
  • Like
Reactions: Totti10

cutter

New member
26 September 2006
36
Εμένα γράφει δεν είμαι γραμμένος σε καμία από τις υπηρεσίες τους και δεν με αφήνει να κάνω τίποτα ειναι κενο
Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα. Αφού με έχουν κάνει μπαλάκι από συνάδλεφο σε συνάδελφο στην εξυπηρέτηση πελατών, καταλήξαμε στο ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα η υπηρεσία και πως θα συνδεθώ μόνο όταν μου έρθει SMS.

Στην ερώτηση πότε θα γίνει αυτό, σε 1 ώρα, 2 ώρες, αύριο, την άλλη βδομάδα, η απάντηση είναι απλά και μονολεκτικά, σύντομα! Ζήτησα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για να εκφράσω παράπονα σχετικά με την συνολική εντύπωση που αποκομίσει από την μέχρι τώρα εμπειρία, και η απάντηση ήταν αρνητική. Μου είπαν απλά πως πρέπει να κάνω λίγη υππομονή γιατί είναι καινούρια υπηρεσία και υπάρχουν προβληματάκια στην διαδικασία.

Τι να σου πω, κουράγιο μας...
 

manosfk

Established Member
10 December 2007
128
Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα. Αφού με έχουν κάνει μπαλάκι από συνάδλεφο σε συνάδελφο στην εξυπηρέτηση πελατών, καταλήξαμε στο ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα η υπηρεσία και πως θα συνδεθώ μόνο όταν μου έρθει SMS.

Στην ερώτηση πότε θα γίνει αυτό, σε 1 ώρα, 2 ώρες, αύριο, την άλλη βδομάδα, η απάντηση είναι απλά και μονολεκτικά, σύντομα! Ζήτησα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για να εκφράσω παράπονα σχετικά με την συνολική εντύπωση που αποκομίσει από την μέχρι τώρα εμπειρία, και η απάντηση ήταν αρνητική. Μου είπαν απλά πως πρέπει να κάνω λίγη υππομονή γιατί είναι καινούρια υπηρεσία και υπάρχουν προβληματάκια στην διαδικασία.

Τι να σου πω, κουράγιο μας...
Μάλιστα κατάλαβα υπομονή και Άγιος ο Θεός
Τι να πω πια μαζί τους …