speedtouch
New member
- 15 June 2012
- 74
Υπάρχει κάποιο τηλ να καλέσουμε απο κινητό; Έχω βάλει τα στοιχεία μου στην φόρμα του eon και ούτε φωνή ούτε ακρόαση..
2119552000 εκεί καλώ εγώ και από κινητό και σταθερό γιατί δεν έχω ακόμα novaΥπάρχει κάποιο τηλ να καλέσουμε απο κινητό; Έχω βάλει τα στοιχεία μου στην φόρμα του eon και ούτε φωνή ούτε ακρόαση..
gagan1967 Που πας κ τον περνάς το κωδικό δεν έχω καταλάβει τι νακάνω...Απο σημερα δεν μου παιζει η εφαρμογη στο tv box Beelink Gt kingkPro , χθες επαιζε μια χαρα, σημερα βγαζει μηνυμα οτι η συσκευη ειναι root εχει custom rom η εχει τροποποιηθει, πολυ περιεργο γιατι χθες οπως ειχα γραψει επαιζε τελεια. Οσο για τις αλλες συσκευες Nvidia Shield -Smart tv και εκει τα ιδια, βγαζει τον κωδικο και οταν τον περναω λεει οτι εχω υπερβει τις συσκευες. Δεν μας βλεπω καλα εμας τους δορυφορικους!!
Τον κωδικο που βγαζει παω στο nova my account και εκει εχει την επιλογη για μεγαλη οθονη, αλλα οπως γραφω τσαμπα ο κοπος, οσες φορες το δοκιμασα το ιδιο μηνυμα βγαζει ,λεει οτι εχω υπερβει τις συσκευες. Ας κανουμε υπομονη να δουμε στο τελος τι θα γινει.!!gagan1967 Που πας κ τον περνάς το κωδικό δεν έχω καταλάβει τι νακάνω...
Πάντως το ξαναλέω το cast σε box της wind δουλεύει άψογα
Άνοιξε το myaccount. Από το μενού θα πας στις υπηρεσίες. Μετά στο eon και μετα στο μεγάλη οθόνη. Εκεί θα πρέπει να βάλεις τον κωδικό και η οθόνη θα ενεργοποιηθεί αυτόματα."Πήγαινε στο self-care portal σου στον υπολογιστή ή τη φορητή συσκευή σου και όταν ζητηθεί βάλε τον παρακάτω κωδικό ενεργοποίησης. Η οθόνη θα ανανεωθεί αυτόματα μόλις συνδεθεί η συσκευή σου με το λογαριασμό σου". Ιδέα δεν έχω τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα! Δοκίμασα από την εφαρμογή στο κινητό μου να δω μήπως πρέπει να βάλω κάπου εκεί τον κωδικό που μου δίνει η smart tv, αλλά δεν βρήκα κάποια τέτοια ρύθμιση! Υπάρχει μήπως κάποιος που κατάφερε να συνδεθεί μέσω της εφαρμογής της smart tv να μας δώσει τα φώτα του; (που βάζουμε τον κωδικό κλπ);;;
Να ενημερώσω για το εξής απαράδεκτο :
Κατόπιν χθεσινής μου τηλεφωνικής επικοινωνίας η νόβα (δεν ευθύνεται ο εκάστοτε υπάλληλος), με ενημέρωσε α) για την υπογραφή νέας σύμβασης και β) για την εφάπαξ χρέωση των 50€ προκειμένου να προβώ στην μετατροπή ( έτσι αναφέρεται στο αντίγραφο της σύμβασης), της υπηρεσίας από δορυφόρο σε ott.
Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το κατάστημα της Νέας Σμύρνης όπου πέραν της παραδοχής της ευγενέστατης υπαλλήλου ότι η ενημέρωση που έχουν δεν είναι επαρκής και αφού και η ίδια μου επανέλαβε όσα από τηλεφώνου ήξερα, προχώρησα στην μετατροπή.
Παρέλαβα το μποξακι και υπέγραψα τη νέα σύμβαση (τιμή παγίου 23€) η οποία αναφέρει το ποσό της εφάπαξ χρέωσης αλλά και έχει τίτλο "μετατροπή σύμβασης".
Λίγη ώρα αργότερα η ίδια υπάλληλος με κάλεσε και με ενημέρωσε ότι μέχρι να της δώσουν απάντηση δεν ολοκληρώνει την διαδικασία μιας και μετέπειτα και μετά την υπογραφή όσων σας αναφέρω ( άρα και την υπογραφή μιας σύμβασης με συγκεκριμένο περιεχόμενο από τα συμβαλλόμενα μέρη δλδ εμένα και την εταιρεία), η εταιρία αξιώνει μια επιπλέον χρέωση της τάξεως των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ασφαλώς και ανέφερα στην υπάλληλο πως κάτι τέτοιο ούτε έχει υπογραφεί ούτε και πρόκειται να γίνει δεκτό, επιπλέον της είπα ότι εγώ δεν θα μπω σε διαδικασία επιστροφής μποξ και να διαθέσω ξανά χρόνο για κάτι που δεν ευθύνομαι και ποτέ δεν είχα ενημερωθεί...
Η υπάλληλος μου είπε ότι θα αναμένει ενημέρωση και θα με καλέσει κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει.
Επιπλέον επικοινώνησα και με την εξυπηρέτηση πελατών όπου τους ανέφερα όλα αυτά και μου είπαν ότι θα με καλέσουν και τι καταχωρούν ως ένσταση η οποία θα απαντηθεί αφού γίνει ακρόαση της κλήσης.
Η όλη συμπεριφορά είναι άκρως καταχρηστική γιατί ούτε ενημέρωση για τις δύο χρεώσεις είχα, ούτε ποτέ αυτές έγιναν γνωστές και κυρίως δεν τις αναφέρει και τις δύο πουθενά η σύμβαση η οποία βαραίνει και τα δύο συμβαλλομενα μέρη και εν προκειμένω με άκρως αντισυμβατική συμπεριφορά η νόβα δεν υλοποιεί το περιεχομένο της σύμβασης.
Πέραν αυτών είναι ανεπίτρεπτο το κόστος υποβάθμισης να είναι μεγαλύτερο του ποσού διαφοράς δλδ με τωρινό πάγιο 24,9 και ενδεχόμενο 23€ στο ott να προκύπτει ένα χαράτσι των 50€ αντί των 22,8 που είναι η πραγματική διαφορά.
Σε κάθε περίπτωση η όλη συμπεριφορά δεν είναι απλά απαράδεκτη αλλά και καταχρηστική. Ενημέρωσα ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια και αναμένω απάντηση από την εταιρεία.
Θα ενημερώσω ασφαλώς αλλά και το νομικό της υπόθεσης δεν το ανέφερα τυχαία αλλά θα το "τρέξω" αν χρειαστεί, τόσο για το ουσιαστικό όσο και ως λόξα του επαγγέλματος.Επιβεβαιώνεις εν ολίγοις αυτό που έγραψα κι εγώ λίγα μηνύματα πιο πάνω ως προς την συμπεριφορά της εταιρείας. Πολύ κρίμα. Εύχομαι να βγάλεις άκρη και καλό είναι να μας ενημερώσεις για ότι νεότερο.
Ζήτησα να ενημερωθώ και ποτέ είτε στο τηλ χθες είτε στο κατάστημα σήμερα ή ακόμα χειρότερα στην σύμβαση δεν αναφέρεται το δεύτερο χαράτσι των 50€ ( υποβάθμισης).Ζήτησες και δέχτηκες δλδ ή αυτοί αυθαίρετα σου βάλανε eon ?
Ευχαριστώ φίλε μου!Άνοιξε το myaccount. Από το μενού θα πας στις υπηρεσίες. Μετά στο eon και μετα στο μεγάλη οθόνη. Εκεί θα πρέπει να βάλεις τον κωδικό και η οθόνη θα ενεργοποιηθεί αυτόματα.
Μπορει σας παρακαλω καποιος απο αυτους που το αγορασαν ηδη το box να μας πουν αν ειναι ασυρματο wifi η ethernet. Ευχαριστω
Το eon smart box ή και η smart tv?Το wifi είναι κλειδωμένο και δεν μπορείς να το επιλέξεις.
Η κοπέλα στο κατάστημα είπε πως αργότερα, …στο μέλλον …θα το ανοίξουν !
Προς ώρας όλα δουλεύουν μόνο με Ethernet.
Περιμένω να έρθει το μποξ και να μου ενεργοποιήσουν την τηλεόραση να δω τι θα γίνειΤο box λογικά
Πάλι καλά που δεν είναι και ή τηλεόραση ή το Nvidia shield στην δική μου περίπτωση. Με extender λειτουργεί?Το boxάκι.