Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Κάπου στα μέσα του Γενάρη επέστρεψα μετά από χρόνια (και πολλά εξηντάευρα τότε) στη Nova, με το πρόγραμμα ΕΟΝ+ (μόνο τηλεόραση). Λόγω των αθλητικών.
Έχοντας ταυτόχρονα και Cosmote OTT έκανα τις σχετικές συγκρίσεις (ίδιο box, ίδιο δίκτυο, ίδιο κανάλι [Fox], ίδια τηλεόραση) και διαπίστωσα πως η εικόνα είναι πολύ κατώτερη του ανταγωνισμού. Το είχα δεχτεί.
Χθες, στο ημίχρονο του ματς της Λίβερπουλ (Cosmote) έβαλα να δω Ντόρτμουντ (Γόβα) και θαμπώθηκα, δυστυχώς όχι με τη θετική έννοια. Εκεί ξεχείλισε το ποτήρι:
Κάλεσα εκείνη τη στιγμή στην εξυπηρέτηση πελατών, τους εξήγησα το πρόβλημα με την εικόνα και αιτήθηκα να μεταφερθώ στο δορυφορικό πακέτο (τηλεόραση σαλονιού), διατηρώντας τη θέαση και σε άλλη μία μεγάλη TV όπως και τώρα (υπνοδωμάτιο - ChromeCast).
Προς μεγάλη μου έκπληξη η απάντηση ήταν άμεση, θετική και:
* Με νέο 24μηνο συμβόλαιο (εξάλλου μόνο 2 μήνες είχαν περάσει και ο ένας ήταν δώρο) και ένα μήνα δώρο (23+1) περνάω στο δορυφορικό πακέτο EON+.
* Ίδια τιμή (23€ + τον έξτρα φόρο όταν θα επανέλθει).
* Καμία άλλη χρέωση (αλλαγή πακέτου, εξοπλισμός κ.λπ.)
* Δεν θα έχω smart ευκολίες (on demand) στο δορυφορικό δέκτη, αλλά έχω το chromecast στο υπνοδωμάτιο και το iPad για να στείλει AirPlay στην TV του σαλονιού.
* Σήμερα το πρωί με κάλεσε η τεχνική εταιρεία και αύριο το μεσημέρι θα έρθουν για την εγκατάσταση. Θα παραλάβουν το EON box προς επιστροφή και αποχρέωση.
Συνοψίζοντας:
1) Η εικόνα στην IPTV EON σε αντίθεση με την IPTV της Cosmote, δεν είναι καλή.
2) Η εξυπηρέτηση από το ΤΕΠ της Νόβα ήταν άμεση και ευέλικτη.
δεν είμαι εδώ ούτε για να θάβω ούτε για να αποθεώνω, απλά μεταφέρω την εμπειρία μου