Καλησπέρα και καλό μήνα
Είχα στείλει ερώτημα για την μητέρα μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο
www.nova.gr, για το συμβόλαιο σταθερής στην πρώην Wind, με αρ. συμβολαίου 28298500, την 16 Φεβ 2023, 2:40 μ.μ., και απαντήθηκε με e-mail με τίτλο που θα βρείτε στο πμ, του οποίου το περιεχόμενο είναι εντελώς λάθος και δεν ισχύει. Παραθέτω το κείμενο.
1.Μπείτε στο Nova Web από υπολογιστή
2.Επιλέξτε την ενότητα "Λογαριασμοί"
3.Πηγαίνετε στην ενότητα "Τελευταίοι Λογαριασμοί"
4.Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να δειτε την ανάλυση
5.Πηγαίνετε στην ενότητα "Δες τις λεπτομέρειες"
6.Επιλέξτε τη σύνδεση για την οποία θέλετε να δειτε την ανάλυση πατώντας στο βέλος
7.Πηγαίνετε στην ενότητα "Περίληψη χρήσης"
8.Πατήστε στο "Δείτε λεπτομέρειες"
9.Δείτε την αναλυτική λίστα κλήσεων για τη σύνδεσή σας
Χρήσιμη συμβουλή
Η ανάλυση λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμη στο Nova App.
Επειδή η αντ-απάντηση στο
[email protected] είναι προφανώς ανέφικτη, απάντησα με νέο μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και πήρα την αυτοματοποιημένηAuto Reply απάντηση την Τετ 22 Φεβ, στις 4:05 μ.μ.
Έκτοτε η τύχη του ερωτήματος αγνοείται.
Παρακαλώ για ενέργειές σας