*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα polakis,

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση

Μπορείς να μας στείλεις τα στοιχεία σου μέσω της ιστοσελίδας μας (https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia), επιλέγοντας "Άρχισε μια συνομιλία", για να προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο και να σε εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλημέρα σας
κάπου, είτε μέσω της εφαρμογής σε iOS είτε μέσω της ιστοσελίδας 'My Account', κάποτε, όρισα ανώτατο ποσό λογαριασμού.
Δεν βρίσκω πουθενά την επιλογή αυτή πλέον, είτε σε εφαρμογή είτε στην ιστοσελίδα, για να το αναθεωρήσω.
Μπορείτε να με καθοδηγήσετε;
 
Καλησπέρα winlink,

Για τη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, προσωρινά, μπορείς να μας στείλεις τα στοιχεία σου μέσω του Live Chat μας, στη παρακάτω ιστοσελίδα, πατώντας "Άρχισε μια συνομιλία", ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε:

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλησπερα,
Ειμαι συνδρομητης εδω και 2,5 χρονια(σταθερη τηλεφωνια & EON TV) κι αυτη την στιγμη χωρις δεσμευση 24μηνου συμβολαιου.Βλεπω στο σαιτ σας οτι υπαρχει προσφορα για 24μηνη δεσμευση με 2 παγια δωρο και πριν απο λιγο με ενημερωσαν τηλεφωνικα οτι δεν γινεται να παρω την συγκεκριμενη προσφορα!Δλδ πρεπει να διακοψω την συνδρομη και μετα να μου την δωσετε?Η εμπορικη σας πολιτικη ειναι εντελως γελοια και παρανοικη,ελεος!
ΥΓ.Παρακαλω να μην γραψετε τιποτα για "προσωπικη συνομιλια" και μπουμε σε τσαμπα κοπο αν δεν εχετε σκοπο να δωσετε λυση.
 
Καλησπέρα Midnight,

Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείς να βρεις χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες σχετικά με το πως μπορείς να ανανεώσεις το συμβόλαιο σου.


Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω του Live Chat μας, στη παρακάτω ιστοσελίδα, πατώντας "Άρχισε μια συνομιλία", ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε:

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλή σας ημέρα.
Μια ερώτηση: υπάρχει τρόπος να απαλλαγώ από τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα των "συνεργατών NOVA" που με παίρνουν κάθε δυο-τρεις ημέρες και με "απειλούν" ότι αν δεν ανανέωσω θα ανέβουν οι τιμές?
Δεν θέλω να στείλω προσωπικό μήνυμα, απλά θα ήθελα σε αυτό το νήμα να μου δώσετε μία απάντηση.
Π.χ."Δεν υπάρχει τρόπος" ή "Ναι, μπορείτε..........."
Σας ευχαριστώ πολύ!
 
  • Like
Reactions: Midnight
Καλησπέρα LEONZACH,

Η συγκεκριμένη δυνατότητα υπάρχει μέσω του Nova App ή του Nova Account, με το τρόπο που περιγράφεται στην ιστοσελίδα μας:


Για ότι άλλο χρειαστείς, όλες οι πληροφορίες ειναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας, ωστόσο ειμαστε και στη διάθεσή σου πατώντας "Άρχισε μια συνομιλία", στο παρακάτω σύνδεσμο.

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Φτιάξτε το Novasports Prime.... Κλείνουμε χρόνο με τα σπασίματα. Όχι στο box σας. Στην εφαρμογή για τηλεοράσεις και tv box εμπορίου. Δώστε λίγο σημασία και βρείτε λύση.
 
  • Like
Reactions: antonogreg
Καλημέρα Joker19,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως, για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία, είμαστε ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σου μέσω του Live Chat μας (https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia), επιλέγοντας "Άρχισε μια συνομιλία" έτσι ώστε να σε βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλημέρα Joker19,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως, για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία, είμαστε ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σου μέσω του Live Chat μας (https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia), επιλέγοντας "Άρχισε μια συνομιλία" έτσι ώστε να σε βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
Έχω επιλέξει από τον Σεπτέμβρη μέσω chat και ακόμα να απαντήσετε.... Οπότε θα προτιμήσω τη διακοπή που είναι άμεση.
 
Υπάρχει λίγη βοήθεια καθώς οι συχνές αποσυνδέσεις του Ίντερνετ έχουν κάνει την κατάσταση ανυπόφορη ;;;
 
Καλησπέρα και καλό μήνα godfather77,

Θα παρακαλούσαμε να συνδεθείς στο Live Chat μας (https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia), επιλέγοντας "Άρχισε μια συνομιλία" έτσι ώστε να σε βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Προσωπικά σταμάτησα να τους πληρώνω εδώ και 2 μήνες. Το chat είναι για την πλάκα, σε δουλεύουν τόσο απροκάλυπτα που πλέον δεν το αντέχω, στο μαγαζί τους στην Νέα Ιωνία έχω πάει μια φορά εγώ και δύο η σύζυγος, και όλα αυτά γιατί δεν μπορούν να συνεννοηθούν να φτιάξουν το myaccount. Σταμάτησα να ασχολούμαι και ούτε θα ασχοληθώ άλλο, απλά δεν τους πληρώνω και τους περιμένω να το κόψουν. Έτσι και αλλιώς άχρηστο έχει καταντήσει όπως το έχουν καταντήσει.
 
Από ότι φαίνεται έκλεισε η εξυπηρέτηση πελατών από εδώ (παραπέμπετε στο σάιτ) αλλά γιατί δεν το γράφετε για να το ξέρει ο κόσμος;
Ενώ πριν μιλάμε η εξυπηρέτηση ήταν πέντε αστέρων 😂
Είχα πρόβλημα με το my account και τελικά βρήκα άκρη μόνος μου, οι agents εδώ μου έλεγαν να ανοιγοκλείνω το router. Δεν έχω καν Ίντερνετ eon!
 
Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα πληροφορηθήκαμε από τη Nova πως έχουν ήδη πάψει να παρέχονται υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του παρόντος νήματος.
Ως εκ τούτου, υποστήριξη παρέχεται μόνο μέσω των καναλιών επικοινωνίας που έχουν αναφερθεί παραπάνω.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Ν.Καραδήμα και την ομάδα του που για πάνω από 10 χρόνια βοήθησαν πολύ κόσμο.
 
Status
Not open for further replies.