*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

  • Αγαπητοί φίλοι

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub για το 2024

    Την Κυριακή, 3/3/2024 και ώρα 14:00 στο εστιατόριο  "Το Ψαρονέφρι" θα πραγματοποιήσουμε την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας μας για το 2024.

    Το εστιατόριο βρίσκεται στο Μαρούσι, Πέλικα 64, Τηλ.: 210 2824531

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας δούμε από κοντά.

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα stonecityboys

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα stonecityboys

Έχουμε απαντήσει εκ νέου σε προσωπικό μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
832
UK
Καλησπέρα. Είμαι συνδρομητής NOVA2play+ (σε σταθερό και internet 24 mbps) και το συμβόλαιο μου λήγει τον Οκτώβριο. Θα ήθελα να γνωρίζω τι πρόστιμο θα πληρώσω σε περίπτωση που θέλω να φύγω νωρίτερα από τις υπηρεσίες σας. Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα yianniskyr.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

dim650

New member
21 September 2007
4
Καλησπέρα dim650.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα σας.

Λόγω τεχνικής βλάβης ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί προσωρινά οι υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet σε ορισμένες περιοχές της Β. Ελλάδας.

Απολογούμαστε για τυχόν αναστάτωση.

Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την άμεση επαναφορά των υπηρεσιών.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

warlock

Established Member
1 June 2012
235
Καλησπέρα, υπάρχει κάποια προσφορά για δορυφορικό πακέτο; Δεν είχα ποτέ νόβα, αλλά ενδιαφέρομαι για δορυφορικό και μόνο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα warlock.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως, για να εξυπηρετηθείς για το συγκεκριμένο ζήτημα, θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας μας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζι σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: warlock

disl

New member
13 November 2014
2
Στις 6/2 εστειλα μειλ στη νοβα για ακυρωση φορητοτητας κινητου, στις 7/2 με πηραν απο τη νοβα και μου ειπαν οτι θα προωθήσουν την ακυρωση. Στις 10/2 με πηραν απο την κοσμοτε και μου ειπαν οτι θα γινει ενεργοποιηση φορητοτητας στη νοβα το βραδυ. Την ιδια μερα παιρνω ξανα τη νοβα και μου λενε οτι εντος της μερας θα σας παρουν τηλ. Εξηγησα οτι πρεπει να με παρουν σημερα γιατι θα ενεργοποιηθει η φορητοτητα, μου απαντησε μην ανησυχείτε! Φυσικα δεν με πηραν ποτε. ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ την νοβα στις 11/2 και μου λενε πολυ αργα τωρα ενεργοποιηθηκε η γραμμη, θα προωθήσω (αγαπημενη λεξη των υπαλληλων της νοβα) το αιτημα σε αυτο το μαγικο κεντρο των ακυρωσεων. Πρωτων αμφιβάλλω αν θα με παρουν τηλ και δευτερο ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ενεργη sim στο κινητο. Η αθλια λογικη τους ειναι ας το ενεργοποιησουμε και μπορει να αλλαξει γνωμη!
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,263
Δεν μου δουλεύει το my account .νσας έστειλα email με βάλατε να ξανακάνω όλη τη διαδικασία για να ξαναφτιάξω λογαριασμό. Παρόλα αυτά έκατσα να το κάνω και μου βγάζει κόκκινο το email ότι είμαι και να έβαλα και δεν με άφηνει να προχωρησω τη διαδικασία. Είναι δυνατόν να είσαστε τόσο ανοργάνωτοι ? να μου χαλάτε το λογαριασμό που ήδη έχω και δουλεύει μία χαρά , και να κάθομαι να τρώω δύο μέρες για να ξαναφτιάξω το λογαριασμό;
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,263
μετά απο Πολλ ές αποτυχημένες προ σπάθ ειες τελικά τα καταφερα να ξανακάνω εγγραφή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Στις 6/2 εστειλα μειλ στη νοβα για ακυρωση φορητοτητας κινητου, στις 7/2 με πηραν απο τη νοβα και μου ειπαν οτι θα προωθήσουν την ακυρωση. Στις 10/2 με πηραν απο την κοσμοτε και μου ειπαν οτι θα γινει ενεργοποιηση φορητοτητας στη νοβα το βραδυ. Την ιδια μερα παιρνω ξανα τη νοβα και μου λενε οτι εντος της μερας θα σας παρουν τηλ. Εξηγησα οτι πρεπει να με παρουν σημερα γιατι θα ενεργοποιηθει η φορητοτητα, μου απαντησε μην ανησυχείτε! Φυσικα δεν με πηραν ποτε. ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ την νοβα στις 11/2 και μου λενε πολυ αργα τωρα ενεργοποιηθηκε η γραμμη, θα προωθήσω (αγαπημενη λεξη των υπαλληλων της νοβα) το αιτημα σε αυτο το μαγικο κεντρο των ακυρωσεων. Πρωτων αμφιβάλλω αν θα με παρουν τηλ και δευτερο ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ενεργη sim στο κινητο. Η αθλια λογικη τους ειναι ας το ενεργοποιησουμε και μπορει να αλλαξει γνωμη!
Καλησπέρα ,

Έχουμε διαβάσει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
832
UK
Καλησπέρα. Είμαι συνδρομητής NOVA2play+ (σταθερό και internet 24 mbps) και το συμβόλαιο μου λήγει τον Οκτώβριο. Θα ήθελα να γνωρίζω τι πρόστιμο θα πληρώσω σε περίπτωση που θέλω να φύγω νωρίτερα από τις υπηρεσίες σας. Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα yianniskyr ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

georho32

Senior Member
2 January 2012
613
Καλησπέρα σας.εχω 50 άρα και nova full .θέλω να πάω σε 100 άρα χωρίς τηλεόραση .πως μπορώ να το κάνω;

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Καλησπέρα georho32 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για το συγκεκριμένο ζήτημα θα χρειαστεί να συμπληρώσεις την φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, και σύντομα θα σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

georho32

Senior Member
2 January 2012
613
Καλησπέρα georho32 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για το συγκεκριμένο ζήτημα θα χρειαστεί να συμπληρώσεις την φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, και σύντομα θα σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Το έχω κάνει αλλά δυστυχώς δεν πήρε κάνεις .θα ξανά προσπαθήσω .σας ευχαριστώ πολύ .

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,581
Το συντομότερο δυνατό θα υπάρξει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support