*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλησπέρα pirovola.

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεια της υπηρεσίας σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

coyote_D

Established Member
21 December 2007
209
Χτες πχ δε μπορούσαμε να δούμε το ματς στο γραφείο.... Χάσαμε τη μια συσκευή... τουλάχιστον κερδίσαμε. Περιμένω να με πάρουν
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλησπέρα coyote_D.

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι με την υπηρεσία σου, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Haha
Reactions: adok13

coyote_D

Established Member
21 December 2007
209
Γιώργο ευχαριστώ έχω έχω στείλει μήνυμα αλλά δε με έχουν πάρει τηλεφωνο ακόμη
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος για οτιδήποτε χρειαστεί!

Γιώργος, Nova Support
 

tempo

Established Member
4 August 2006
199
καλημέρα σας, θέλω να διακόψω την nova tv (με δορυφορική σύνδεση). Είμαι εκτός συμβολαίου 2 χρόνια τώρα (απλά πληρώνω κανονικά κάθε μήνα την τιμή που είχα όταν ήταν ενεργό το συμβόλαιο).

Ερώτηση 1. Επικοινώνησα με την υποστήριξη (chat) όπου μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στην εταιρεία, όπου μου είπαν να πάω σε κατάστημα. Δηλαδή ο ένας με στέλνει στον άλλον. Τι θα γίνει αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορώ να πάω σε κατάστημα (πχ λόγω απόστασης). Δεν είναι δυνατή η διακοπή μέσω τηλεφώνου (φυσικά με ταυτοποίηση κλπ);

Ερώτηση 2. Τον εξοπλισμό θα πρέπει να τον παραδώσω πίσω; Αν ναι με ποιόν τρόπο;

Ερώτηση 3. Πληρώνω με πάγια εντολή πιστωτικής κάρτας, την οποία είχα ορίσει μέσα απο το nova.myaccount. Τώρα πλέον δεν μπορώ να την καταργήσω απο εκεί και ούτε απο την τράπεζα. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος τρόπος;

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλημέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

nakata

Moderator
Staff member
11 June 2007
2,145
var/etc/home
@ nova support.
Από χθες το πρωί πολλοί συνδρομητές του Disney plus οι οποίοι έχουν σαν internet provider την nova αντιμετωπίζουν πρόβλημα σύνδεσης "(σφάλμα 73) το οποίο οφείλεται στην μη αναγνώριση ορισμένων ip της nova θα παρακαλούσα αν σας ειναι εύκολο να ενημερώσετε την τεχνική υπηρεσία της εταιρείας σας.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλησπέρα nakata,

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, ωστόσο, για οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί στην υπηρεσία του εκάστοτε συνδρομητή, θα χρειαστεί ο ίδιος να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος.

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: nakata

tempo

Established Member
4 August 2006
199
καλησπέρα, μόλις επέστρεψα απο κατάστημα nova όπου αιτήθηκα την διακοπή της nova tv (δορυφορικό). Το συμβόλαιο μου είχε λήξει 2 χρόνια τώρα οπότε δεν υπάρχει κάποια δέσμευση κλπ.
Στο κατάστημα με πληροφόρησαν ότι η αίτηση γίνεται διακοπής γίνεται σήμερα (23/05) αλλά η υπηρεσία θα διακοπεί στο τέλος Ιουνίου.
Η ερώτηση μου: για ποιόν λόγο γίνεται αυτό; Δηλ. που προβλέπεται ότι πρέπει να πληρώσω +1 μήνα;
Παρακαλώ θα ήθελα μια απάντηση γιατί μου φάνηκε εντελώς άτοπο.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλησπέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Σάββας, Nova Support
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
146
Καλησπέρα! Μπορείτε να δείτε ξανά σχετικά με το national geographic? Φαίνεται να μην είναι συγχρονισμένος ο ήχος με την εικόνα για άλλη μια φορά.
Σας παρακαλώ δώστε μια μόνιμη λύση :)
 
  • Haha
Reactions: Μιχαήλ

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,484
Καλησπέρα vaggoulas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Γιώργος, Nova Support