Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές, έχω 2 συνδέσεις με Nova, σε διαφορετικούς χώρους, μια full με την προσφορά των 25 του 2014, με δέκτη τον 865, και μια full triple play, με δέκτη τον 831, που πρόσφατα αναβάθμισα και σε vdsl από KV.
Έχοντας λειτουργήσει το VoD όλο το περσινό καλοκαίρι με τον 831, σκέφτηκα να τον μεταφέρω τον ΟΚΤ στον άλλο χώρο αφού η διαφορά στο περιεχόμενο VoD είναι τεράστια. Στο χώρο αυτό έχω σύνδεση vdsl από Wind, από την αρχή του 2014 αφού η Forthnet δεν έδινε από KV εκείνη την εποχή. Εκτός από λίγα κολλήματα και επιστροφές από την αρχή δεν είχα άλλα προβλήματα, όπως πχ να μην παίζει αφού είχα σύνδεση σε άλλο πάροχο.
Για προσωπικούς λόγους δεν έκανα χρήση του VoD για 15 μέρες περίπου και όταν θέλησα να δω μια ταινία προχθές το βράδυ, έβγαλε ένα μήνυμα με κωδικό Χ-008, αν θυμάμαι καλά. Έκανα reset στο δέκτη αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Κάλεσα την τεχνική βοήθεια (13831) και ο υπάλληλος είπε ότι το πρόβλημα με αυτό τον κωδικό είναι της εταιρείας και θα διορθωθεί από τους τεχνικούς.
Χθες, άνοιξα το δέκτη για να ελέγξω αν διορθώθηκε το πρόβλημα αλλά και πάλι έβγαλε το ίδιο μήνυμα. Κάλεσα πάλι την τεχνική βοήθεια και, αφού εξήγησα την κατάσταση ο υπάλληλος άρχισε να λέει ότι το πρόβλημα είναι ο άλλος πάροχος και δεν μπορεί να βλέπω VoD. Στις επίμονες διαβεβαιώσεις μου ότι από τον ΟΚΤ 2016 αλλά και μετά την αναβάθμιση στην 99 που διορθώθηκαν και όλα τα προβλήματα βλέπω απρόσκοπτα VoD, ζήτησε να μείνω στη γραμμή για να συμβουλευτεί, προφανώς, άλλους συναδέλφους του. Επειδή η αναμονή άρχισε να μεγαλώνει (την οποία χρεώθηκα εγώ), σκέφτηκα να κάνω πάλι reset στο δέκτη αλλά και στο router της Wind αυτή τη φορά. Μετά από τη διαδικασία αυτή το VoD επανήλθε χωρίς το μήνυμα λάθους και ησύχασα.
Εντελώς χιουμοριστικά αναφέρω ότι, μετά από αρκετά λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο, που τα χρεώθηκα φυσικά, ο υπάλληλος επανήλθε για να μου αναγγείλει ότι "με πάροχο την Wind δεν μπορώ να βλέπω VoD στον 831" .......:BDGBGDB55: